BMW řady 6 má svou nejostřejší verzi. Podobně jako u minulé generace vzali designéři a inženýři součásti rychlého sedanu BMW M5 a přetavili je do patřičné karosářské varianty Coupé nebo Cabrio. Nepřekvapí, že i pod kapotou se objevil takřka shodný motor.

Jde o vidlicový osmiválec s objemem 4,4 litru. Ten je přeplňovaný dvěma turbodmychadly. Výsledkem je výkon 560 koní dostupný v 6000 až 7000 otáčkách za minutu. Maximum točivého momentu má hodnotu 680 Nm od 1500 ot./min.

Díky tomu je BMW M6 Coupé schopné překonat 100 km/h za 4,2 sekundy. Verzi Cabrio to trvá jen o jednu desetinu méně. K řazení poslouží automatická dvouspojková převodovka se sedmi rychlostmi M DCT. Poháněna jsou jako vždy zadní kola. Spotřeba by přitom měla být o 30 procent nižší než u předchozí verze.

BMW M6 pojede maximálně 250 km/h. Lze si ale dokopit paket, který omezovač vypne. V takovém případě je schopno uhánět až 305 km/h. V blízké budoucnosti by auto mohlo být k dispozici i s manuální převodovkou.

Auto dostalo bohatou elektronickou výbavu, která má ještě zlepšit jízdní vlastnosti. Patří sem například elektronický samosvorný diferenciál, launch control (zlepší ostrý start), nebo systém LSA. Tlumiče jsou nastavitelné elektronicky.

Když přijde čas na brzdění,vůz zastaví masivní karbon-keramické disky o velikosti 16,1 palce, do kterých se na předních kolech zakousnou brzdy se šesti pístky. Vzadu mají kotouče průměr 15,6 palce.

Auto dostalo také odpovídající kola. Ty vpředu mají velikost 19 palců a oblékají pneumatiky 265/40 R19, vzadu to jsou 295/35 R19. Je možné si připlatit ještě za větší dvacetipalcové disky.

BMW M6 se veřejnosti oficiálně představí na autosalonu v Ženevě. Do prodeje by se mělo dostat během léta. Cena na českém trhu zatím není známá, zřejmě ale pohodlně překoná třímilionovou hranici.