Internetoví obchodníci zřejmě vítězí ve vánočním prodeji. Ukázal to výzkum společnosti IMRG. Před Vánocemi se objem zboží prodávaného přes internet zvýšil o 50 procent. Prodej přes internet vrcholil během sezónního výprodeje, tedy už minulý týden. Situace v kamenných obchodech ha hlavních třídách je opačná. V nich povánoční prodej klesl o 6,8 procenta. "Zcela jistě to byly on-line Vánoce. Podle našeho názoru už přes internet nakupuje asi 25 milionů lidí," řekl šéf IMRG James Roper. V období deseti týdnů před Vánocemi se prodalo přes internet zboží zhruba za 7,5 miliardy liber (asi 305 milonů korun).
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení