reklama
přihlášení odhlášení online inzerce mobilní verze | obsahový servis | online archivy | předplatné titulů economia | benefitklub         rss | mms | sms
Nejste-li dosud registrován, pokračujte zde
Uživatelské jméno:
Heslo:
rozšířené vyhledávání »
blogy video obrazem TV program počasí
Úvodní stránka iHNed.cz Hospodářské noviny Respekt Ekonom Marketing&Media Obchodní věstník Investice FinWeb KarieraWeb Reality Odborné měsíčníky
Domácí Zahraniční Ekonomika Finance Digi a věda Kultura Sport Komentáře Rozhovory Cestování Auto Jídlo Ankety
Přejít do diskuse
(129 příspěvků)
hn.ihned.cz  1. 8. 2005  08:01  (aktualizováno: 1. 8. 2005  08:00)
NÁZOR

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

reklama
Tagy
Autor/ři: Jan Macháček, Jan Macháček

www.ihned.cz/machacekj
hn.ihned.cz (přečteno 9575x)
GoogleGoogle Linkuj.czLinkuj.cz redditReddit del.icio.usdel.icio.us JaggJagg.cz Přidat.euPřidat.eu furlfurl yahooyahoo! diggdigg vybrali.sme.skvybrali.sme
Uložte si či sdílejte článek v sociální síti (po registraci zdarma)
KONTEXTOVÉ ODKAZY ETARGET
DISKUSE
Zpět na článek Přidat názor příspěvků v diskusi: 129
 
2.8. 12:38
Autor:  B.Mach <machetazo(z)post.cz>  

reakce

Jsem bývalý učitel a nejsem příznivcem TEKNA /tedy co se týče hudební stránky/, nicméně na CZECHTEK jsem vezl své přátele.
To co se odehrávalo na louce po tom co se slehla tma si zaslouží výstižnou přezdívku "KŘIŠŤÁLOVÁ NOC", protože to co policie dělala byl dle mého názoru normální fašistický pogrom a linčování.
To co mi zůstane dlouho zaryté v paměti jsou především stany plné bezbranných děvčat na okraji přilehlého lesa, které Policisté bez milosti masakrovaly vodním dělem a plynovými granáty které naházely dovnitř stanů. Vybavuje se mi v hlavě zoufalý křik, vzpomínky na to jak uniformavaní těžkooděnci tahaly lidi z rozbitých stanů za vlasy , nohy, mlátili je hlava nehlava do obličeje, krku, genitálií.
A to jak výsostně policie akci ukončila (přesně na chlup o půlnoci jak měla podle plánu) bych nazval PLYNOVOU KOMOROU.
Je mi z toho špatně, je mi z toho zle a je mi ZLE především z toho že takovouhle fašistickou lůzu (policie) a laciné politické populisty.
 
2.8. 09:47
Autor:  Mates  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Od listopadu 89 jsem nebyl nikdy tolik naštvaný na zřetelné bezpráví a policejní brutalitu, která se stala letos při CzechTeku. Zákon zcela prokazatelně a neoddiskutovatelně porušila policije a politici, kteří do dnešního dne lžou, mlží a zkreslují informace. Ještě včera večer v televizi náměstek policiejního ředitelství (nebo jak so to jmenuje) zcela jasně na všechny otázky odpovídal lží. Ptám se, je už dnes postaven mimo službu? Pokud ne tak proč? Lidé braňme se. Tohle je největší ohrožení demokracie za posledních 15 let. Nenechme tuhle kauzu vyšumět do ztracena. Všichni, kdo účelově lhali a halvně tuhla akci předem vymysleli musí pryč. Tedy od Bublana až po toho posledního policajta, který si skrýval číslo. Je mi 42 let a nejsem technař.
 
1.8. 23:51
Autor:  neteknar  

Naklady na tuhle monstr akci

I kdyby stal 1 den takoveho "tezkodence" 1000CZK (coz je podle me malo) tak krat 1000 je to 1M. Protoze hosi byli v pohovosti min dva nebo tri dny spocitejte si to sami. Proste na tohle policie prachy ma, kdyz potrebuji nekoho zmlatit.
 
1.8. 23:28
Autor:  zeed <zeed(z)atlas.cz>  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

S článkem pana Macháčka zcela souhlasím. Jsem opravdu znechucen postupem policie, a zároveň vlády. Nikdy v životě jsem nenapsal žádný komentář k nějakému článku,jsem podnikatel,je mi 30let a techno vůbec neposlouchám, ale mám skutečný strach o nás o všechny a vyzívám Vás! NENECH ME SI TO LÍBIT. PROTESTUJTE A BRAŇTE SE!
 
1.8. 20:16
Autor:  Brepta  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Je bitka s veřejným činitelem, který NEZPOCHYBNITELNĚ PORUŠIL ZÁKON (skývání služebního čísla - není jistota, že je to veřejný činitel, mnoho dalších možností) "útokem na veřejného činitele" nebo sebeobrana?
 
1.8. 23:22
Autor:  beat <trebaneni(z)seznam.cz>  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Uvědomte si , že tyto akce jsou žně pro prodejce drog všeho druhu !!! a divím se VŠEM politikům , že se toho můžou jen zatávat . Tím vlsrtně souhlasí s tímto způsobem distribuce a prodeje drog a podporují mafiánské podnikání . alespoň ukazují kam patří !!!
 
1.8. 22:05
Autor:  Otakar <MaximAk(z)seznam.cz>  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Celá věc se politizuje. Někdy jsou tvrdší zákroky třeba! Směšná je představa, že se budu někomu představovat, než dostane obuškem za neposlušnost. Jsem rád, že tu aspoň občas někdo hájí zákon, byť jsou né vždy spravedlivé pro všechny. Aby bylo jasno, nejsem policajt a techno se mě líbí, ale nelíbí se mě až příliš průhledná taktika opozičních politiků, řídící se heslem "Čím hůře, tím lépe!"
 
2.8. 00:00
Autor:  M@rlboro  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

cetl jsi ten clanek vubec? asi ne jinak by jsi nemohl napsat tak demenntni a ucelovej prispevek. Muzes prosim te prozradit jakej zakon tu kdo hajil? Nemusis presne paragraf staci jen naznacit a za dalsi jake smesne predstavovani, policista proste musi ze zakona mit viditelne umisten odznak se svym sluzebnim cislem coz jich dost evidentne nemelo, takze zakon evidentne porusil nekdo jinej, a pokud nekdo nerespektuje jeden zakon jak muze druhej hajit, to mi hlava nebere, a druha dost podstatna vec je to demagogicke zkreslovani faktu a vymysleni lzi si pamatuji jen z 89 a to me dost znepokojuje. Tady by se mel odsouhlasit novej zakon o defenestracich a ty smejdy z vlady hned po tom vyhazet na vidle. A jeste dodam podle tveho vzoru je mi 40, techno vubec nemusim a drogy uz vubec ne, jsem jen tolerantni zivot v tehle zemi je dost na hovno tak proc si ho jeste vice kurvit mezi sebou
 
1.8. 18:39
Autor:  dex  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Smrt technu ať žije Rock n Roll!
 
1.8. 17:39
Autor:  papanikula  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Je pravdou , ze v Anglii tyto party povoleny nejsou a je zabavovana cela aparatura ,policie tvrde zakrocuje i v Anglii, co se tyce pozemku , paklize se vlastnici citili ohrozeni meli pravo na policejni ochranu sveho soukromeho majetku.
Je sposta volnych letistnich ploch ,kam by se tito mladi lide mohli uchylit a provozovat svoji zabavu,vse by pak bylo bez problemu, osobne proti technu nic nemam.
 
1.8. 16:43
Autor:  David Tlusty  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Nehci tady hodnotit postup policie, ale premiera se protentokrat musim zastat. On vubec zadny pokyn k zasahu nedal. On je prohlasil, ze je v Rakousku, nic o tom nevi a veri, ze policie postupovala spravne. Co by taky jineho mel rici? A Langer na druhou stranu taky CzechTek nehaji. Jen prohlasil, ze se to kona kazdy rok a policie ani po tolika letech si nevi rady, jak ma pri takovych akcich postupovat. Jinymi slovy kritizuje nekoncepcnost. Zase se ptam, co jako opozicni politik ma jineho rici? No a ministr vnitra se prece policie navenek musi zastavat, to by byl spatny ministr, kdyby strilel do vlastnich rad.
Pan Machacku, vy novinari v okurkove sezone mate prd co napraci, tak je vam kazde takove zvireni stojatych letnich vod prijde vhod. A klidne i nadsazujete, jen aby to vypadalo jako senzace.
 
1.8. 17:20
Autor:  delamancha <halii(z)mybox.cz>  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Proboha, čtěte zprávy! O zásahu se rozhodlo před 3 týdny - Paroubek i Bublan!!
 
1.8. 22:56
Autor:  David Tlusty  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Pred tremi tydny? Tomu nerozumim, to mi vysvetlete. Ale jsem nucen sva predchozi slova vzit zpet. On Paroubek fakt prohlasil, aby zasahli razantne. Takze pane Machacku beru sva slova zpet a Paroubek je vul korunovanej.
 
1.8. 14:54
Autor:  em_bi <em_bi(z)centrum.cz>  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

potom je eště pár dalších otázek:
např. na jaké pozemky je chtěli cajti vytlačit, když majitelé okolních pozemků podali trestní oznámení? Neporušili cajti tím, že technaře vytlačili na piozemky majitelů, kteří nesouhlasili, zákon? nenutili cajti, tím,že technaře vytlačili na pozemky nesouhlasích majitelů, technaře k porušení zákona? není to možno brát jako návod ke spáchání trestného činu? takových otázek by bylo asi strašně moc. odpověď na všechny ale jednoznačně hovoří jedno: dost už bylo takovéto vlády.
 
1.8. 14:51
Autor:  Petr  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Nejsem přítelem technozábav a jsem rád, ľe moje děti se jich nezúčastňují.Ale to co předvedla policie na přímý Paroubkův pokyn zavání náběhem k vůdcovskému pozici Paroubka a k policejnímu státu. Kdyľ se sejdou komunisti- zločinecká organizace- policie dbá, abysi mohli vykřikovat v klidu své ¨výhruľky proti demokraciia tady nasadí vodní děla, tisíc těľkooděnců, slzný plyn a předvede bitvu, abychom asi viděli jak je připravená rozehnat demonstrace, kdyľ není moc úspěąná v likvidaci běľné kriminality, uteče ji zločinec z domu ap.Paroubek to začíná přehánět a , vypadá to, ľe za předpokládané biody u voličů je ochoten udělat cokoliv.A neměl by s Bublanem ( disident?)vysvětlit proč lhali , ľe zásah dozorujr státní zástupce ? To bude asi obětní beránek. Jen na okraj, jiľ slyąím pokřik Havlovců, kdyby se takováto akce stala za vlády ODS.
 
1.8. 14:21
Autor:  anonym <andělské sbory>  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Když tak poslouchám hodinu po hodině se vyvíjející komentáře, dostávám zřetelný pocit, že zítra se dovíme, že proti hordě po zuby ozbrojených, krvelačných policistů stál sbor andělů, pějících se sepnutýma rukama v lůně přírody písně z kůrů....
 
1.8. 14:51
Autor:  Martin  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Vetsina ucastniku Czech tekku by se asi nedala zaradit do skatulky vzorne vychovana mladez a jejich shromazdeni za ucelem zabavy inkriminovanym pozemkum zarejme prilis neprospeje. Faktem ale zustava, ze bez policejniho zasahu by bylo skody a zranenych lidi daleko mene.
 
1.8. 15:14
Autor:  anonym  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

A co majitel pozemku, a co jeho víra v právní stát, ten je prostě povinen to strpět a pak si někde v koutku poplakat? Mám pocit, že už od hranic byli účastníci - i ti nejnatvrdlejší -informováni, že akce je nelegální, ostatně, proč by se na ni jinak kradli v bouřce v noci, takže podle pravdy, že jich bylo víc, mají právo? Prosila bych nezaměňovat příčinu a následek.
 
3.8. 13:18
Autor:  Skvrnitý Kojot <skvrnkojot(z)seznam.cz>  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Akce byla legální, dolejte si laskavě do hlavinky více informací...
 
1.8. 21:02
Autor:  Brepta  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Mýtus, snaha o maximální legálnost akce BYLA jasně patrná, jedinými spornými body jsou:

přístupová cesta - která jakožto věcné břemeno jiného majitele než pronajímatele (???) mohla být opatřena kasičkou a projíždějící auta by tam mohly dávat symbolicky např. 20-100Kč, což by při předpokládaném množství několik desítek tisíc účastníků mohlo hodit pěkných pár desítek i stovek tisíc. V zákoně je totiž řeč o adekvátní náhradě za způsobené škody a toto je podle mě nejpřirozenější forma jejího zabezpečení. Tímto by se zcela eliminoval dřívější problém, kdy po vyčíslení škod je nebylo komu "hodit na krk". Navíc vyčíslené škody jsou zpravidla přehnané a nebere se v úvahu např. pozitivní dopad na ekosystém (je o tom článek).

hranice pozemků - zde mohla policie projevit svou vstřícnost a ve spolupráci s majiteli okolních luk a starostou vytyčit potřebné hranice. Toto je chování, které jsem v dobré víře od policie a majitelů dalších luk očekával.

Můj pohled:
Jistě všichni znáte pouť. Je to především sešlost stánkařů, různých zábavních atrakcí a mnoha lidí. Jako taková se zpravidla koná na veřejném prostranství a podléhá schvalování obce/města. Na poutích, na kterých jsem byl, jsem však NIKDY nezaregistroval nějaké cisterny s pitnou vodou či mobilní Toi-Toi WC. CzechTek je ze všeho nejvíce PODOBNÝ právě POUTI! Je tam mnoho samostatných subjektů, atrakcí a jako takový skutečně nepotřebuje organizátora, protože kdo by chtěl škodit, bude škodit především sám sobě! Vzájemná dohoda účastníků je předpokladem a věřte nebo ne, FUNGUJE! Věřte, že opravdu existuje přirozená a vrozená slušnost, nikoliv vynucená zákonem, ale daná přírodou. V tom je i částečně spor se zákonnými normami té které země, protože ve skutečné podstatě patří všechno (zem, voda, vzduch, slunce, ...) úplně VŠEM! Tj. zvířatům, rostlinám, lidem a ... kdo ví komu ještě. :) To, že si civilizace přírodu podmanila a rozdělila mezi sebe není úplně fér vůči lidem, kteří žijí v tomto duchu a není jich málo (!!!). Oni se s konzumní a průmyslovou civilizací nemohou ztotožnit. Vzpomeňme například drancování Indiánů a zabírání jejich plání při obsazování Ameriky Angličany. Velmi podobný případ.

Mám otázku, je bitka s veřejným činitelem, který NEZPOCHYBNITELNĚ PORUŠIL ZÁKON (skývání služebního čísla - není jistota, že je to veřejný činitel, mnoho dalších možností) podle zákona "útokem na veřejného činitele" nebo sebeobrana vůči útoku a agresi?
 
1.8. 14:16
Autor:  anonym  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Jsem majitelka pozemku a matka tří dětí, takže mám poměrně blízko k jejich kultuře a setkávám se s ní denně. Od mala jsem je ale současně učila úctě k cizímu majetku a heslu, že moje právo končí tam, kde začíná právo druhého. Máme zahradu a je to náš kus práce, takže dokážu pochopit, že je nepříjemné i to, když se někomu do trávníku chodí venčit cizí pes.
Ta proklamovaná touha po svobodě a volnosti účastníků techna je asi tak silná, že jim neumožňuje ani ji pořádat legálně, asi proto, že jsou tak svobodomyslní a nekonvenční.
Když jsem poslouchala kritiku policie, jediné, co mě napadlo, bylo-a co tedy lidé vlastně chtějí. Všichni už roky víme, že tyto akce jsou spíše více než méně nelegální, všichni jsme v minulosti poslouchali nářky majitelů pozemků, které si tyto kobylky vybraly, tak co tedy vlastně chceme?
Jestli má někdo zbytečný pozemek a lásku k technu, ať si je příští rok pozve k sobě. Mě osobně vadí i to , když mi močí na fasádu domu jeden noční opilec a upřímně, nevidím jediný důvod, proč bych si to měla nechat líbit.
Apropo, dostatečně velký pozemek je nepochybně v areálu zámku v Lánech, a vzhledem k postoji pana prezidenta, kterému jsou i při jeho pravicovém postoji práva majitelů evidentně šumafuk, stál by pro příští rok za úvahu...
 
1.8. 16:21
Autor:  Včelka  

Píšete:

"Jestli má někdo zbytečný pozemek a lásku k technu, ať si je příští rok pozve k sobě."
Zřejmě jste nepochopila, že právě+ toto se stalo: majitel pozemku si je pozval k sobě. A policie jim v tom proti jeho vůli (toho majitele) bránila. Více ctít fakta, prosím.
 
1.8. 17:43
Autor:  anonym  

Re: Píšete:

Ten pozemek nebyl ohranicen a ostatni vlastnici se citili dotceni ve svych vlastnickych pravech , postup byl spravny ,nevyjadruji se k razanci v takove Anglii jsou techna striktne zakazana a aparatura dokonce konfiskovana
 
1.8. 22:39
Autor:  keru <nufu(z)seznam.cz>  

Re: Pisete:

1)
...a kdyz si v Anglii budou davat na hlavu hovna, musime to my delat take??? jestli Vy to hodlate delat, tak prosim, ale ja do toho teda rozhodne nejdu!!!
2)
prave proto, ze ten pozemek nebyl ohranicen, tak jak mohli vlastnici pozemku natoz policisti vedet, ze jsou ucastnici na cizim pozemku? co kdyz byli na "svem" pronajatem pozemku? Jak bez zememerice dokazete urcit presne kudy vede hranice pozemku?
3)
a proc vlastne nenapisete svoje jmeno, ale jen Anonym a neuvedete svoji e-mailovou adresu? To nejste schopen se pod sve nazory podepsat??? ...to neplati jen na Vas, ale na vsechny, kdo pisi jako Anonym!!!
 
2.8. 07:11
Autor:  anonym  

Re: Pisete:

Nereagujete nějak podrážděně? Mám rodiče soukromě hospodařící zemědělce a můžu Vám říct, že po letech obdělávání jsou schopni na metr přesně určit hranice svého pozemku, pravděpodobně stejně jako ti lidé, jejichž hranice účastníci nerespektovali a kteří využili toho, že žijí v právním (snad..)státě a podali trestní oznámení, nikoliv jedno. Slyšel jste někde,jak se ta akce zamlouvala lidem, kteří v té lokalitě trvale žijí, jak s ní souhlasili. To nebylo nic jiného, než pravidlo-Vás jsme si vybrali, tak si nás užijte.
 
1.8. 13:57
Autor:  maarty <maarty.maartens(z)centrum.cz>  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Tady vubec nejde o techno! Techno je kultura. Kultura, at uz jakakoli, lidi posouva dal!!!

Ale lide meli odjakziva slabost pro normalitni mysleni, proto odsuzuji vsechno co prichazi a z vlastni omezenosti se vraci tam kde uz to znaji.
Den co den delaji to same - Nejdriv prace a potom usinaji u televize... nebudu je odsuzovat...
Ale proc zrovna oni sem pisou cosi o "blbych technarich" a "cervenovlasejch silencich"??? Protoze tech, co se rozhodli nudit je vic?!!!

Jeste stale jsem se nesmiril s tim, ze nasi zemi vladne parta tlustych, nezdravych a pachnoucich lidi... ale smirovat se s nadvladou lidi kteri nemaji fantazii ani duvtip si najit poradne zamestnani a radci drzi v ruce pendreky,... to nehodlam...

PUPKACI U TELEVIZNICH OBRAZOVEK!!!
POLICAJTI VAM MLATEJ DETI!!!
NENI TO NORMALNI!!!
 
1.8. 14:44
Autor:  is  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Nechci kulturu feťáků a vandalů, kteří se nechtějí nudit
 
1.8. 15:06
Autor:  anonym  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

svet bez "fetaku"

tak to zapomente na kulturu a dal se divejte na novu...

Kubismus, surrealismus, impresionismus, ... by neexistoval, kdyby lide jako vy meli tu moc zbavit se kultury.

ale jinak souhlasim.... drogy nejsou zdrave...:)
 
1.8. 14:56
Autor:  anonym  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Beetles meli stejny problem...
 
1.8. 17:23
Autor:  David Tlusty  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Kdyz uz, tak The Beatles. Nicmene maloktery muzikant nechlasta nebo nefetuje ci jinak blbne. A je uplne jedno o jaky se jedna hudebni zanr. Metalaci chlastaj pivo. Muzikanti ve filharmonii tvrdej. S tanecni muzikou jsou zase spojene exotictejsi navykove latky.
 
1.8. 13:39
Autor:  Quick  

Vrhání kamenů jako alternativní kultura?

Tzv. alternativní mládež humanisticky házela kameny na brutální policii, asi tak by se dal popsat střet s policií. Je to vskutku alternativní občanský postoj, protože většina toto nedělá.
 
1.8. 19:30
Autor:  Ježibaba  

Re: Vrhání kamenů jako alternativní kultura?

Vzhledem k tomu, že byli na posečených loukách a ne v kamenolomu, tak tam asi moc kamenů nebylo. Rozhodně ne půlmetrové, jak o tom psal novinář z Lidovek nebo cihly, jak o tom psal jiný novinář.
 
1.8. 13:26
Autor:  Voříšek <vlasti.mil(z)volny.cz>  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

S panem Macháčkem a jeho článkem zcela souhlasím.
 
1.8. 13:24
Autor:  Honza <Honzaabz(z)atlas.cz>  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Názor pana Macháčka je i mým názorem.
 
1.8. 12:55
Autor:  b.g.h.  

Jan Macháček: Paroubkovy manévry

viděl někdo z vás stejně brutální zásah policistů proti fotbalovým "fanouškům"???!!!když demolujou stadiony, vlaky, nádraží atd.??? proč nikdo nezasáhne proti nim??? proti lidem z nichž většina se chce jen opít a poprat a něco rozbít, mezi nimiž je spousta rasistů a xenofobních blbečků, kteří nemají jinou zábavu než hospodský rvačky???!!! lidé by se nad tím měli konečně zastavit a něco s tím udělat....
 
1.8. 13:59
Autor:  Romča <assup(z)centrum.cz>  

Re: Jan Macháček: Paroubkovy manévry

Souhlasím s panem Macháčkem a mám stejné otázky jako b.g.h
 
1.8. 12:39
Autor:  Wenca <zubrik(z)email.cz>  

Návyk je ošklivá věc

Návyk je ošklivá věc a hodně lidí si ji spojuje s drogama. Nikdy bych si podobný návyk vypěstovat nechtěl a ani to zkoušet nebudu. Stejně tak nechci navyknout představě, že je všechno v pořádku když kuli možnosti, že někomu pošlapu jeho trávníček dostanu pendrekem. Nechci si zvykat na možnost, že moje dětem budou rozbíjeny hlavy jen proto aby, náhodou někomu nepočůrali jeho čistou louku. Stejně tak si nechci zvyknout na to, že mě někdo vytáhne z postele v mém legálně pronajatém bytě s řádně zaplaceným nájmem, nedá šanci se ani zabalit a nařídí mi opustit byt (Samozřejmě když stojí ve dveřích a mává obuchem. Dále oknem?). To se tady může stát. Začíná to pozvolna a jak je vidět spousta lidí si vytváří svůj návyk. Zvyká si na takové chování a toleruje ho. Když ne přímo chválí, tak aspoň zavře oči, nebo otočí hlavu. Takový návyk možná nezabíjí hned, ale je stejně nebezpečný jako každý jiný. Otevřete oči. Tady nejde už jen o muziku kterou posloucháte, tady nejde o vaši barvu vlasů, nebo o váš věk. Tady jde o zem v které žijete a budou v ní žít vaše děti. Co pro ně uděláte?
Autorská práva vykonává vydavatel. Jakékoli užití částí nebo celku, zejména rozmnožování a šíření jakýmkoli způsobem (mechanickým nebo elektronickým) i v jiném než českém jazyce bez písemného svolení vydavatele je zakázáno.
reklama
reklama
reklama
reklama
Stávky, Řecko Řecko opět v pohotovosti. Během stávky došlo i ke střetům

Několik desítek mladých lidí se při jedné z manifestací odborářů v řecké metropoli Aténách střetlo s policií,...

čteno: 438x   názorů: 0
Dvě poznámky k VUMLu
Dnes k tématu, které - zdá se - stravuje českou veřejnost. Jsem kritizován, že jsem si v... »»»
Solární panely. Sluneční paprsky jako jeden ze zdrojů obnovitelné energie.
Boj proti sluneční energii vrcholí. Česku hrozí arbitráže
Distributoři trvají na tom, že do sítě nepustí nové solární elektrárny. Česku hrozí... »»»
 
reklama