marketing 0

O2 spustí kampaň na modem

Tři spoty mají přiblížit výhody domácího připojení k internetu od O2. více
marketing 0

Sazka promuje miliardovou loterii

Společnost Sazka spustí 4. října na českém trhu sdílenou evropskou loterii Eurojackpot, jejíž výhry se díky účasti čtrnácti zemí mohou dostat až do... více
agentury 0

Fénix vzlétá podruhé, má nové ceny

Minulé pondělí odstartoval druhý ročník soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya. V soutěži Fénix se hodnotí v patnácti kategoriích,... více
kauza 0

Nesehnutí shání peníze na žalobu fundraisingem

Tento týden vyvrcholí kampaň, jejímž cílem je sehnat prostředky na soud s brněnským magistrátem kvůli územnímu plánu. více
marketing 0

Pivní mix uvedlo mystifikační video

Novou značku Černý Citron podpořila kampaň se soutěží cílená na mladší spotřebitele. více
marketing 0

Rohlík.cz už zaváží potravinami Prahu, chce miliardový obrat

Potravinový e-shop Tomáše Čupra využívá logistickou síť vytvořenou pro Dámejídlo.cz, distribuuje v ní potraviny z Makra. více
agentury 0

Interní agentura mění arénu

O2 arena v Praze získala novou tvář. Projekt je dílem interní agentury O2. více
agentury 0

Textaři se zaměří na sociální sítě

Přilákat do svých řad také mladší a začínající tvůrce a současně se víc zaměřit na nové formy komunikace je cílem tzv. sociálního panelu, který připravuje... více
REKLAMA 0

Praktická 3D reklama je nejúčinnější, teď ji budeme měřit, říká Černý

Tahle reklama je levná a její zásah je přitom než solidní. Řeč je o 3D reklamě, jejíž účinnost chce předseda příslušné asociace Pavel Černý začít měřit. K... více
marketing 0

Kingspan: Z Prahy do části Evropy

Izolační firma Kingspan Insulation spouští evropskou kampaň na svůj nový produkt, která se postupně objeví v Česku, na Slovensku, v Polsku, ve Francii a v... více
agentury 0

Na hokej láká šestiletý kluk

Český svaz ledního hokeje chystá s Médeou kampaň k mistrovství světa. více
extra - reklamní a dárkové předměty 0

Lék na depresi? Spojit víc trhů

Objednává se menší množství od jednoho kusu? Pomohou další země. více
extra - reklamní a dárkové předměty 0

Parohy ano, soby ne

Vodka Finlandia musela před časem vyřešit problém, jak v Rusku zpropagovat své výrobky, protože v Rusku se reklama na alkoholické nápoje ani tabákové... více
extra - reklamní a dárkové předměty 0

Figurky budují image i věrnost

Marketing postavený na oblíbených postavičkách většinou vyjde. Vyplácí se ale také hledat nové možnosti jejich využití. více
extra - reklamní a dárkové předměty 0

Galerie

Originální dárkové předměty sbírají každý rok ceny v soutěži Hvězda 3D reklamy. Tyto patří mezi ty, které zaujaly porotu letos. více
extra - reklamní a dárkové předměty 0

Praktická 3D reklama je nejúčinnější

Asociace 3D reklamy plánuje výzkum. Inspirovaly ji obdobné projekty ze zahraničí. více
Zákazníci
MÉDIA 0

Pohlídejte si své heslo na Wikipedii, dostanete se k zákazníkovi, radí expert

Jak dostat svoji firmu skrz internet k možnému zákazníkovi? Zpracujte si především dobře vlastní prezentaci na Wikipedii, radí mediální specialista Rémi... více
editorial 0

Internet vytváří osobnosti ze všech. Ale kolik jich uživí?

Tento týden se sejde expertní panel soutěže Křišťálová lupa, která se snaží každý rok najít a pojmenovat ty nejzajímavější projekty, jež se v daném období... více
fokus 0

MĚŘENÍ JE PROBLÉM V MÉDIÍCH A MARKETINGU

Žijeme v přelomové době. Vykročit z dosavadního známého světa je těžké, ale nezbytné. A přináší to starosti. Třeba s tím, jak měřit kampaně. A jak... více
marketing 0

Pohlídejte si své heslo na Wikipedii

Sdílená on-line encyklopedie Wikipedie patří k prvním zdrojům, které se objeví ve chvíli, kdy hledáte ve vyhledávačích informace či reference týkající se... více
marketing 0

Pytlík je jen brouk v hlavě, řekl Knorr

Projekt výrobce sáčkových polévek zapojil do kampaně i dovozce jídla z restaurací. více
agentury 0

Skupina 55+ stále v hledáčku

Inspirace pro start-upy? Zaměřte se na pomoc s aktivním trávením stáří. více
aktuality ze zahraničí 0

Zákaz billboardů má dohru v lítém boji o mobiliář

Oko za oko, zub za zub, i tak by se dala shrnout aktuální situace na pražském trhu venkovní reklamy, který brzy utrpí ztráty. více
marketing 0

T-Mobile chystá past na chuligány

Operátor T-Mobile zůstává generálním partnerem české fotbalové reprezentace minimálně do evropského šampionátu ve Francii v roce 2016. Právě do té doby... více
marketing 0

"Tematické prodejní koutky" fungují

V obchodě zvýší nejvíc prodej slevové akce. Ale ani paletové ostrovy nejsou bez odezvy. více
marketing 0

Energetiky čeká rozpálený podzim

Alternativní poskytovatelé energie jdou do ofenzivy. Sílí kampaně - ale také spory. více
agentury 0

Místo jako značka? Diplomacie a image

Prezidentovo vyjádření ovlivní image země určitě víc než reklama. Ale i ta má smysl. více
MARKETING 0

Kinder čokoláda vystaví na obalech tváře českých a slovenských dětí

Společnost Ferrero láká děti ke koupi mléčné čokolády Kinder novou kampaní - vyhlásila soutěž o deset výherců - dětí ve věku od čtyř do dvanácti let,... více
MÉDIA 0

Jak se mění agenturní mapa Česka a po kom se trhu stýská

Snad nikdy se neměnilo reklamní prostředí v Česku tak rychle jako v posledních letech. Mizí tradiční hráči a vyvstávají otázky kdo bude na českém trhu... více
aktuality ze zahraničí 0

Mrháte penězi, řekl NKÚ. Výsledky jsou, zní obrana

Nejvyšší kontrolní úřad zkritizoval kampaně na Klasu, Regionální potravinu a Vína z Moravy, vína z Čech. Kdo je dělal? více

O autorovi

Jaroslav Krupka
redaktor M&M

redaktor M&M

redaktor M&M

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější