reklama

Články autora

1.9. 2014

Zákaz billboardů má dohru v lítém boji o mobiliář

Oko za oko, zub za zub, i tak by se dala shrnout aktuální situace na pražském trhu venkovní...

1.9. 2014

T-Mobile chystá past na chuligány

Operátor T-Mobile zůstává generálním partnerem české fotbalové reprezentace minimálně do evropského...

1.9. 2014

"Tematické prodejní koutky" fungují

V obchodě zvýší nejvíc prodej slevové akce. Ale ani paletové ostrovy nejsou bez odezvy.

1.9. 2014

Energetiky čeká rozpálený podzim

Alternativní poskytovatelé energie jdou do ofenzivy. Sílí kampaně - ale také spory.

1.9. 2014

Místo jako značka? Diplomacie a image

Prezidentovo vyjádření ovlivní image země určitě víc než reklama. Ale i ta má smysl.
Kinder čokoláda jde po dětech.

25.8. 2014

Kinder čokoláda vystaví na obalech tváře českých a slovenských dětí

Společnost Ferrero láká děti ke koupi mléčné čokolády Kinder novou kampaní - vyhlásila soutěž o...
Agenturní mapa Česka se mění.

25.8. 2014

Jak se mění agenturní mapa Česka a po kom se trhu stýská

Snad nikdy se neměnilo reklamní prostředí v Česku tak rychle jako v posledních letech. Mizí...

25.8. 2014

Mrháte penězi, řekl NKÚ. Výsledky jsou, zní obrana

Nejvyšší kontrolní úřad zkritizoval kampaně na Klasu, Regionální potravinu a Vína z Moravy, vína z...

25.8. 2014

GLOBÁLNÍ AGENTURY? SPÍŠ ADAPTAČNÍ CENTRA

Snad nikdy se neměnilo reklamní prostředí v Česku tak rychle jako v posledních letech. Mizí...

25.8. 2014

Firmy našly novou cestu k lidem - vlastní blogy

Velké mezinárodní společnosti i menší národní značky získávají pozornost uživatelů vlastním...
1 - 10 / 676
Jaroslav Krupka, redaktor M&M

redaktor M&M

redaktor M&M

reklama
reklama
reklama
reklama