reklama

Články autora

20.3. 2014

Mark Bergdahl: Slevy věrnost nedělají, naopak

Mark Bergdahl, výkonný ředitel Loyalty Consulting UK

7.10. 2013

Odlište se, ale tak, aby klient profitoval

Chcete se přiblížit svým zákazníkům? Zvolte místo a formu, kterou oni sami chtějí.

16.9. 2013

Kdysi byl dort základ oslavy, dnes je jen součástí zážitku

Za jeden z pilířů moderního konceptu zákaznické zkušenosti považují dnes mnozí odborní autoři...

16.9. 2013

Zákaznická zkušenost: kam se dnes chodí pro dort

Nejde už moc o to, jaké zboží nabízíte a jak zákazníkovi slouží, ale o to, jak své zboží prodáváte...

16.9. 2013

Firemní časopisy potřebují jasnou vizi

"Náš magazín je u obchodníků nejoblíbenějším akvizičním nástrojem," říká šéfredaktor měsíčníku...

13.5. 2013

Chechtací pytlíky Mobilu.cz přichází

Mobil.cz odtajnil virtuála, kolem kterého dlouho mlžil. Spolu s kampaní startují i služby.
sleva,ilustrační foto

9.5. 2013

Jak docílit zákaznické loajality bez speciálního programu? Největším "iritátorem" jsou důchodci

Zákazníci neberou věrnostní programy jako přidanou hodnotu, jejich loajalita klesá. Odborníci se...

6.5. 2013

Změna záruky zaskočila

Novinky v občanském zákoníku týkající se záruky jsou právně nejasné.

6.5. 2013

Největším "iritátorem" jsou důchodci

Zákazníci neberou věrnostní programy jako přidanou hodnotu, jejich loajalita klesá.

29.4. 2013

Operátoři horečně finišují

Během května narychlo odstartuje několik kampaní mobilních operátorů.
1 - 10 / 150
Tereza Meravá,
reklama
reklama
reklama
reklama