reklama

Články autora

Yindy

13.8. 2014

Chytlo se nám do sítí: Air Bank se v bankovním světě daří

Oznámení prvního ziskového období Air Bank vyvolalo na sociálních sítích až překvapivě pozitivní...
Voda Armani

19.5. 2014

Chytlo se nám do sítí: Když to stojí na vodě

Voda jako velké marketingové téma? Zdá se. Nejdřív jsme před týdnem psali, že Češi chtějí...
Mladí sociální demokraté lákají voliče na sex v práci

10.5. 2014

Chytlo se nám do sítí: Sex v práci se vám nelíbí

Mladí sociální demokraté podpořili před volbami do Evropského parlamentu kandidáty ČSSD. Natočili...

20.3. 2014

Mark Bergdahl: Slevy věrnost nedělají, naopak

Mark Bergdahl, výkonný ředitel Loyalty Consulting UK

7.10. 2013

Odlište se, ale tak, aby klient profitoval

Chcete se přiblížit svým zákazníkům? Zvolte místo a formu, kterou oni sami chtějí.

16.9. 2013

Kdysi byl dort základ oslavy, dnes je jen součástí zážitku

Za jeden z pilířů moderního konceptu zákaznické zkušenosti považují dnes mnozí odborní autoři...

16.9. 2013

Zákaznická zkušenost: kam se dnes chodí pro dort

Nejde už moc o to, jaké zboží nabízíte a jak zákazníkovi slouží, ale o to, jak své zboží prodáváte...

16.9. 2013

Firemní časopisy potřebují jasnou vizi

"Náš magazín je u obchodníků nejoblíbenějším akvizičním nástrojem," říká šéfredaktor měsíčníku...

13.5. 2013

Chechtací pytlíky Mobilu.cz přichází

Mobil.cz odtajnil virtuála, kolem kterého dlouho mlžil. Spolu s kampaní startují i služby.
sleva,ilustrační foto

9.5. 2013

Jak docílit zákaznické loajality bez speciálního programu? Největším "iritátorem" jsou důchodci

Zákazníci neberou věrnostní programy jako přidanou hodnotu, jejich loajalita klesá. Odborníci se...
1 - 10 / 153
Tereza Meravá,
reklama
reklama
reklama
reklama