reklama

Vážení diváci, vyjíždí doktor Jandera

Letní televizní program je peklo. Expertem na reprízy je první program České televize. Když už na Kavčích horách argumentují rodinným stříbrem,... více
Názory 0 21.08.2017

Zoufalé strany dělají zoufalé věci

Nedošel jsem takhle daleko jen proto, abych došel takhle daleko. Tenhle komický "motivační" citát proslavil na internetu dvacetiletého "progresivního... více
Editorial 0 21.08.2017

Bitva majitelů Pepy.cz zničila značku

Slevový portál s obratem v desítkách milionů korun nevlastnil svou doménu a ze dne na den o ni přišel. Padají slova o bílých koních, případ řeší... více
Agenda 0 21.08.2017

Miliardáři, youtubeři a zvednuté pěsti

Jak se snaží přesvědčovat voliče Realisté, Sehnalova ODA, piráti či třeba zelení? Menší strany většinou nemají pokoru před náročným oborem... více
Názory 0 14.08.2017

Předvolební billboardy? Zatím smutný pohled

Žádná předvolební kampaň mi zatím nepřišla tak prázdná jako právě letošní snahy o politický marketing. Mohl by se někdo z politiků aspoň chvíli... více
Názory 0 07.08.2017

Vaříme na pohotovosti s kapitánem Exnerem

Televize představily své podzimní taháky. Programová revoluce se nekoná, je to jeden detektiv a doktor vedle druhého, a když celebrity nezpívají, tak... více
Editorial 0 07.08.2017

Kontrola obsahu na YouTube: problémovým tvůrcům portál "přiškrtí kyslík"

Dvacet milionů smluv s tvůrci obsahu, 400 hodin nových videozáznamů přibývajících každou minutu.... více
Agenda 0 07.08.2017

Tady pošta! Vezeme vám video!

Česká pošta začala natáčet vtipná videa, protože doručování zásilek není tak sexy. Zábavná a neotřelá forma se ale poště moc nepovedla. Na Facebooku... více
Názory 0 31.07.2017

Manažerské focení: souboj ostychu a ceny

Velké korporace pořád překvapují tím, jak moc šetří na fotkách svých manažerů. Portréty přitom vypovídají o firemní kultuře, důvěryhodnosti i... více
Téma čísla 0 26.07.2017

Petr Jedinák: Snažím se vrátit do fotografie pravdu

Roky dohlížel na typické pojetí fotografií v týdeníku Reflex. Dnes je Petr Jedinák na volné noze. Z... více
Téma čísla 0 24.07.2017

Království bohatých mužů v BBC

Zpráva o platech v britské mediální ikoně otevřela bolavé rány. Do první desítky nejlépe vydělávajících lidí se dostala jediná žena: Claudia... více
Názory 0 24.07.2017

Konec světa ve Studiu 6

Tvůrcům, moderátorům i reportérům televizního Studia 6 není co závidět. A nejde jen o brzké vstávání. Ale neexistuje téma, které by Jolka Krásná... více
Názory 0 17.07.2017

Kdo je větší SUVerén? Suzuki posílá právníky na Kiu kvůli reklamní kampani

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku... více
Agenda 0 10.07.2017

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky,... více
Extra 0 10.07.2017

Jesse Eisinger, Charles Ornstein: Soudy v USA prolamují ochranu zdrojů

Každá vláda komunikuje s novináři hůř než ta před ní, tvrdili v rozhovoru pro MAM v létě 2015... více
Extra 0 10.07.2017

Lajky na život a na smrt

Hazardéři, kteří pro publikum udělají cokoliv, existovali i za časů klasických médií. Ale Facebook, YouTube, Snapchat a Instagram jejich činnost... více
Názory 0 10.07.2017

Češi a média? Jedna velká mizerie

Výsledky letošního průzkumu britského Reuters Institutu ukazují, že důvěra ve zpravodajství klesá. Jednou z příčin bývá silně politicky rozdělená... více
Názory 0 03.07.2017

České pobočky automobilek Suzuki a Kia se přou o reklamní slogan. Obě značky pracují se slovem "SUVerén"

Suzuki využívá ve své kampani slovo "SUVerén",... více
Novinky 0 27.06.2017

Šéfredaktor Washington Post: Chceme být nejrychlejší, aby si čtenáři zvykli, že právě u nás se "rodí zprávy"

Šéfredaktor deníku Washington Post naznačil ve... více
Názory 0 26.06.2017

Roboti pomohou médiím i čtenářům

Ve Vídni se představily nejnovější technologie, které usnadňují výrobu zpráv i jejich čtení. Už máte virtuálního tučňáka? více
Agenda 0 26.06.2017
Marketing & Media

Vydavatel Blesku koupil diskuzní a inzertní portál Mimibazar. Potenciál vidí v neinzertních příjmech

více
Byznys 0 19.06.2017

Neklidné sny o digitálním kontaktu s úřady

Stát chce příští rok spustit po vzoru Velké Británie portál pro elektronickou komunikaci s úřady. Jakékoliv snaze o elektronické vládnutí je dobré... více
Názory 0 19.06.2017

A ještě přidejte zaječí ouška, prosím!

Loni zasáhla na krátkou dobu sociální sítě popularita aplikace Prisma, která měnila fotky na "umělecká" díla ve stylu slavných malířů. Po pár týdnech... více
Editorial 0 19.06.2017

Milujte svého robota. Pošle vám slevu

Lenost, ješitnost a sociální sítě stvořily novou oblast marketingu. Konverzační marketing je relativní novinka posledních let. Jeho rozvoj začne... více
Názory 0 12.06.2017

Becherovka vyráží na festivaly s gastrozónou. Namíchala extra drinky

Alkoholové značky vyrážejí za spotřebiteli na letní akce. Zatímco Aperol před časem pro festivalové... více
Agenda 0 12.06.2017

Česká policie se má na Facebooku a Twitteru co učit

Zvládne policie digitální komunikaci v krizové situaci, když mlčí i normálně? více
Názory 0 05.06.2017

Ve složité firmě s mnoha výrobními závody se bez staré dobré nástěnky neobejdete

Interní komunikace ve výrobní firmě, kde je několik výrobních závodů, a kde navíc ne všichni... více
Agenda 0 05.06.2017

Reklama jako práce snů? U mladých už to úplně neplatí, největší konkurencí je svět IT

Mladí lidé mají slušnou představu o tom, jaké... více
Agenda 0 05.06.2017

McPen cílil marketing na průměrnou účtenku. Velká data jeho strategii nakonec otočila

Papírnictví McPen se daří navzdory konkurenci... více
Agenda 0 05.06.2017

Když marketing přijde o veškerou soudnost

Marketing není sprosté slovo, ačkoliv pro to amatéři v oboru dělají všechno. Typickým marketingovým rychlokvaškám často chybí soudnost, přehled, cit... více
Názory 0 29.05.2017
  Celkem nalezeno: 360.
 
 Zobrazuji: 1 - 30. Další>    Konec>>

O autorovi

Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
filip.rozanek@economia.cz

Věnuje se médiím, novým technologiím, sociálním sítím, komunikaci, společenským fenoménům a moderní historii. Šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media je od července 2015, předtím ve stejném vydavatelství Economia zastával od srpna 2014 pozici editora inovací Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde také získal Novinářskou cenu 2013 za projekt Srpen 1968 na sociálních sítích.

reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama