reklama

Nechte pražské metro bez signálu

Lidé chtějí být on-line nepřetržitě, i v podzemí. Jenže metro bez signálu efektivně sabotuje nevychovance. Autor proto riziku vyobcování z řad geeků... více
Názory 11.12.2017

Českého slavíka doběhly jeho metody

Umazané televizní retro je jenom zkreslený obraz popularity zpěváků. Celý projekt jako by stál na vodě a držel se už jenom proto, že nikdo nemá... více
Názory 04.12.2017

Největší překvapení Slavíka: ještě existuje!

Každý rok se v listopadu sejdou tváře českého showbyznysu, aby vytvořily pěknou atmosféru při předávání další ceny Karlu Gottovi. Výsledky hudební... více
Editorial 04.12.2017

Křišťálová lupa: všude samý Seznam

Český internet rozdal své výroční ceny. Mezi finalisty byl jeden zástupce nebo projekt Seznamu vedle druhého. V hlavním tématu tohoto čísla však... více
Téma čísla 04.12.2017

Počasí podle zakladatele Seznamu

Majitel Seznamu Ivo Lukačovič je známý svou vášní pro letectví. Menší letadla sám pilotuje a vlastní také letiště Točná včetně tamního muzea. Aby měl... více
Téma čísla 04.12.2017

Kde všude štěká Hlídací pes

Kde si mohou brát čeští novináři obsahovou inspiraci? Podle odborné poroty Křišťálové lupy odvádí nejlepší práci server HlídacíPes.org, projekt... více
Téma čísla 04.12.2017

Smlouva ze schránky až na web

Všechny veřejné instituce a státní podniky musí od července loňského roku ukládat uzavřené smlouvy do veřejného internetového registru. Zveřejnění je... více
Téma čísla 04.12.2017

Tenká čára mezi kreativitou a průšvihem

Podzim tradičně patří konferenci Forum Media, jejímž pořadatelem je také náš týdeník. Její osmnáctý ročník trval celý týden a došlo v něm na témata z... více
Téma čísla 27.11.2017
Fotogalerie

V případě Smartyho osobnost značce nepomáhá, řekl na Forum Media marketingový manažer nápoje, za kterým stojí Dominik Hašek

Každoroční podzimní konference o marketingu a... více
Domácí 23.11.2017

Kreativní krize Člověka v tísni

Humanitární organizace vylepila bil­lboardy se záhadnými vzkazy. Pak vyšlo najevo, že Člověk v tísni jen chce vyvolat zájem o jednu internetovou... více
Názory 20.11.2017

Oslavte s námi plnoletost Fora Media

Celý tento týden je ve znamení 18. ročníku konference Forum Media. Otevře řadu témat, třeba divácké návyky při konzumaci videa a reklamy nebo důvěru... více
Editorial 20.11.2017

Nákupy pod českou vlajkou

Agentura STEM/MARK zveřejnila výsledky průzkumu o vztahu spotřebitelů k českým značkám. Domácí značky preferují hlavně u potravin a finančních služeb. více
Agenda 13.11.2017

Serge Vaezi: Placená reklama přestává fungovat. Značky musí lidem proniknout do životů

Londýnská pobočka agentury Ogilvy PR začala... více
Agenda 06.11.2017

Tvůj politik má známý hlas

Týden po volbách naplno vypukla politická estráda. Pořád je to Tvář, co má známý hlas, ale teď po volbách přepínáme na vysokou politiku. Pojďte se... více
Názory 30.10.2017

Média za časů Tomia Okamury

Tři z devíti stran ve sněmovně chtějí zrušit poplatky za veřejnoprávní média. Návrhy na radikální změny ale zatím nemají šanci na úspěch. více
Agenda 30.10.2017

Kolik stálo získání jednoho hlasu ve volbách? Některé strany přišel na tisíce

Rekordmanem v nákladech vynaložených na získání jednoho hlasu ve sněmovních volbách se stává hnutí... více
Agenda 30.10.2017

Symbolická pusa pro génia Máru

Hnutí Andreje Babiše, ale i Okamura a piráti nejlépe pochopili, jaké marketingové strategie na voliče platí. Dokázali do politiky přenést metody,... více
Názory 23.10.2017

Babiš a Okamura na pirátském korábu

Několik projektů se snaží přilákat mladé lidi, aby přišli volit. Oficiálně proto, aby se podíleli na veřejném životě a zvýšila se volební účast.... více
Názory 16.10.2017

Poslední týden před volbami do holdingu

Blázinec před sněmovními volbami vrcholí. V kampaň se proměnilo úplně všechno, minimálně v představách Andreje Babiše. Politický marketing na nás... více
Editorial 16.10.2017

Zpráva o zemi, která zešílela

České předvolební klipy oplývají nenávistí. Politika se po dlouhém období vyprázdněných frází přehoupla do fáze úderných sloganů. Jejich společným... více
Názory 09.10.2017

Čeští spotřebitelé rozhodli, že nejlepší obal má nostalgická sada pastelek

Výzkumná společnost Kantar Millward Brown zjišťovala pro soutěž Obal roku 2017, jaký je nejlepší... více
Extra 09.10.2017

Rozhovory, které jsme všichni četli

Zemřel zakladatel Playboye Hugh Hefner. Jeho odkaz si budeme pamatovat navždy. Několik generací mužů po celém světě přivedl k mimořádně kvalitním... více
Editorial 02.10.2017

Patnáct zbytečných chyb ve vztahu s médii

Ne všechny mediální firmy a agentury se vyznají v práci s médii. Často zahlcují novináře starými zprávami, případně informují nesprávné lidi. V... více
Názory 13.11.2017

Agentura, kterou utopila vlastní špína

Agentura Bell Pottinger dělala pro politiky ve světě kontroverzní práci v oblasti PR. Při plnění jedné zakázky si pomohla rasismem naruby. Teď se od... více
Názory 18.09.2017

Účet Miloše Zemana: zásah, potopeno!

Ještě nikdy nebylo tak zábavné přispívat na politickou kampaň. Na Zemanově veřejném volebním účtu si lidé vyměňují vzkazy či hrají šachy. Češi... více
Názory 11.09.2017

Pořídili si Facebook a chodili jim tam lidi

Když léta komunikujete jenom s novináři, může pro vás být přechod na přímý kontakt se širokou veřejností šok. Tímhle poznáním si teď na sociálních... více
Editorial 11.09.2017

Alzák dostane maďarský hlas. Největší český e-shop investuje desítky milionů do expanze

Zelený mimozemšťan z reklamy na e-shop Alza,... více
Agenda 11.09.2017

Kampaň na podporu veřejné dopravy má zmírnit ztráty ze zlevněných jízdenek

Bezmála dvacet dopravních podniků z celé republiky se rozhodlo podpořit kampaň na podporu veřejné... více
Agenda 11.09.2017

Chraňte svou značku. Postojem, hodnotami i příčetným chováním

Co se vám vybaví ve spojení se značkou Lidl? Ještě před několika lety by vám řada lidí nejspíš... více
Jak na to 07.09.2017

Křížky v Lidlu? Hlavně se nikoho nedotknout

Měnit realitu, kterou každý zná, nedává smysl. Kdo to dělá, je papežštější než papež. Panebože, může se to v Lidlu vůbec říkat? více
Názory 04.09.2017
  Celkem nalezeno: 398.
 
 Zobrazuji: 1 - 30. Další>    Konec>>

O autorovi

Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
filip.rozanek@economia.cz

Věnuje se médiím, novým technologiím, sociálním sítím, komunikaci, společenským fenoménům a moderní historii. Šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media je od července 2015, předtím ve stejném vydavatelství Economia zastával od srpna 2014 pozici editora inovací Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde také získal Novinářskou cenu 2013 za projekt Srpen 1968 na sociálních sítích.

reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama