reklama
reklama
29. 8. 2003 | poslední aktualizace: 29. 8. 2003  10:32

Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé

Přečtěte si více
reklama
intiLašákovec
5.9. 10:10
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
To, oč se pokoušel p. Lašák už v eB proběhlo min. jednou. Byla spuštěna akce přiveď klienta a dostaneš body, za které eB koupila zaměstanci např. permanetku do fitu. Bylo to motivující a nenásilné.
To, co se teď děje v eB svědčí o tom, že Lašákův team nastoupil do eB a ne příliš se zajímal o to, co se v bance v minulosti dělo. Lašákův manažerský um a schopnosti nedokážu objektivně zhodnotit, tak dobře jej neznám. Ale vím, že jakýkoli podnik je postaven na lidech a obvzlášť banka. Lašákovci při nástupu do eB začli uplatňovat politiku FIRE nad HIRE, což je obzvláště u obchodníků demotivující až frustrující a o něch banka z většiny je. K lidem v eB se management chová jak k otrokům. A teď to medálně sklízí a nožná bude ještě hůř.
Ty nejschopnější už odšli, ty méně schopné vyhodili po různými záminkami a nabrali za nehorázne peníze lidi z KB, nyní v eB upřednosňovaná elita.
Systémy v eB nejsou jednoduché a opravdu kvalitní zaškolení odchodníka (např. bankéře) do chodu banky trvá v průměru kolem půl roku až roku. Navštivte největší pobičku na Václaváku a uvidíte ten chaos. Vystresované bankéře, kteří nic nemůžou po měsíci umět. Zmatek a všude přítomný zápach tlaku vedení. Má Lašák opravdu tolik času? Anebo jej Kellner zase vezme za zadek a pošle jinam jako to bylo s Mentlíkem, který byl daleko lepší v přístupu k lidem a za něhož se alespoň pro eB dělalo s větším nasazením. Francouzi moc dobře věděli proč jej nechtějí.
Myslím, že eB je poslední v seznamu bank, kde se dalo zašít :( Hospodářsky se v eB nic téměř nezměnilo. Stačí si projít zpět výroční zprávy. Za 2002 zase ztráta ve několika stovkách mil.
Otázka je zda se ČP rozhodne eB položit jako to udělala např. s Kreditní bankou v Plnzi, kterou také vlastnila. eB je úžasná transakční banka, ale ne banka na ponechání větších částek na účtě, což je docela fatální věc.
Uvidíme,ale pevně věřím, že to nebude za pár let další UNION.
GOOD LUCK Lašákovci
Kupica
1.9. 23:54
Vzdyt to delaji vsechny banky
Nechci Vas nastvat, ale od roku 1995 to udelali vsechny vyznamne banky /IPB 2 roky pred krachem, KB s produktem VITAL po nastupu francouzu ze SoGe, kdy musel kazdy zamestnanec sehnat 2 klienty, CS po nastupu Jacka, Citi v roce 97, kde je to soucast i vstupniho "testu"/ a jedinny rozdil je v tom, ze eBanka se s tim netaji.

Podle me je to osvedcena metoda, ktera se pouziva vsude, kde se "obchodne mysli" a cela situace vypada tak, ze pan X z firmy (napr.eBanka) zavola znamemu pana Y z teze firmy, ze mu pan Y doporucil tento kontakt, a jestli by se nechteli sejit. To je vse.

Spise me prekvapuje, ze sami zamestnanci to nedelaji bezne a ze tam jejich znami ucet jiz nemaji, ale to je spise vec ceske natury, ktera umi pouze kritizovat a pomlouvat (viz. predchozi prispevky byvalych zamestnancu eBanky a ostatnich).

V dobe, kdy jsem zacal podnikat sam, jsem ohledne potencionalnich kontaktu nepostupoval jinak.
MERGE
9.9. 16:46
Re: Vzdyt to delaji vsechny banky
Něco jiného je sehnat dva klienty, a něco jiného je vytrubovat kde komu telefoní čísla svých známých!!!

Požadovat po zaměstnancích něco takového je děs.

Ano je v pořádku, když je za nově získaného klienta zaměstnanec drobně zvýhodněn, ale loudit po něm kontakty na své známé????
Ici
5.9. 18:53
Re: Vzdyt to delaji vsechny banky
Ok, souhlasím s vaším názorem co se týče předávání kontaktů u normálně fungující spol. na známé, ale záleží na podání této věci ze strany vedení. Mělo by jít jen o prosbu a ne direktivní příkaz. A v tom Lašák jako manažer selhal. Nevěřím tomu bull-shitu, že lidi nebude vyhazovat, když kontakty nepředají. Při nejmenším si to rozházejí u nadřízených a ti jim udělají do notýsku hustě černou tečku. A při další várce vyhazovů budou na black listu. Jde jen o to jak se to těm lidem podá a o přístu k nim. A to v eB není.
SIMI
1.9. 22:25
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Doporučil bych panu Lašákovi úplnou novinku k doplněni jeho zákazníků,mám volných několik telefonních seznamů a divím se,že na to nepřišel sám.At´žije MLM-XXL ,vymívání mozků a opruz všech co mají telefonní číslo.
anonym
1.9. 12:00
Lide z eBanky shani klienty. Pres zname
je to vyborna negativni reklama, uz vim ktere bance se vyhnout:)
Anonym
1.9. 23:57
Re: Lide z eBanky shani klienty. Pres zname
omlouvam se za prechozi prospevek.
Zadne penize totiz nemam.
anonym
1.9. 09:36
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Jako manažer musím také lidi motivovat (a občas je přitlačit správným směrem ...). Pokud je ovšem pravda, co provádí kolega Lašák, potom se nedivím obecnému poměrně negativnímu názoru na povolání manažer (neuvažuju ubohou závist platu a ostatních požitků.
Průměrně inteligentní člověk přece nenechá v dnešní bláznivý době svoje známé kýmkoliv zbytečně zatěžovat,obtěžovat,vyrušovat... !
PetrX
1.9. 09:16
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Mám účet v eBance a jsem celkem spokojený, především díky skutečným ON-LINE operacím. Ovšem poslední dobou mě velice nasr... jejich poplatky za výběr a vůbec jejich sazby za provoz účtu. Možná, kdyby se vyskytla nějaká levnější alternativa, asi bych přešel. K tomu nápadu s MLM je to dost trapný - vzhledem k tomu, že se jedná o banku, budí to dost neserióznosti.
Anežka
1.9. 08:17
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Tonoucí se stébla chytá! Výsledky banky jsou alarmující, rozumný investor se poohlédne jinde, tudíž se snaží vedení banky nalákat klienty tímto způsobem. Naštěstí mají zaměstnanci banky dostatek rozumu a raději svým známým neradí, jak přijít o úspory.
Prajd
2.9. 00:01
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Anežko, ty tech uspor asi moc nemas, kdy vstavas v 8.00 rano do prace ,co ? Zamysli se nad tim proc, asi ?!

Neni to nahodou tim, ze si sama "rozumneho investora" nenasla ?
Anežka
2.9. 12:12
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Je mi Tě líto, že ještě po půlnoci sedíš u internetu, to já mám v tuto dobu jiné zájmy. Pokud bys chtěl vědět jaké, ráda Tě zaučím impotente, ale pospěš si, až ztratíš v eB prachy, tak nebudeš mít čím platit a zadarmo já nemakám.
Petr
31.8. 12:29
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Lašáku,jsi zkurvený prase!
Lašák
2.9. 00:06
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Ahoj Petře,
diky za dopis a ze pozdravuju sestru Pavlinku.
hledám slušnou banku
30.8. 22:36
A nenacházím...
Tuhle jsem se díval na web e-Banky - a kromě toho, že nepatří mezi ty "user friendly", nedávají stránky jasný výhled, kolik ročně a za co zaplatím. Takže můj původní zájem o e-banku ochladl.

Pyramidový ("multi-level marketing") systém šíření produktu přes známé?
Mám tři "známé", kteří se nechali zapřáhnout do HerbaLife a Amway. Jeden z nich teď skutečně "chodí kanálama" - přišel o přátele a nebo jej mají za vola. Ti dva byli tak hloupí, že to ještě pořád nepochopili (oslovení známí je mají navždy za blbce).

Podle mě se seriózní firma k MLM nesníží. Dobrá informace o e-Bance. Jsem rád, že jsem se nestal jejím klientem.
Monika
30.8. 15:51
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Účet u eBanky jsem kvůli nespokojenosti s poskytovanými službami zrušila už před rokem. Tento článek mě ujistil v tom, že jsem udělala dobře...
Monicin pes
2.9. 00:04
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Cely ten rok si se asi citili dost nejiste, ze ?

Proto doporucuji tvrdou zeleznou bondaz, 2x tydne s vypraskem a flusancem do vlasu.
Petr
30.8. 11:52
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
K EBANCE. S EBANKOU JSEM JSEM OD ZAČÁTKU A V POSLEDNÍ DOBĚ SE MI NELÍBÍ KAM SMĚŘUJE. NEJENŽE NAMÁM DŮVĚRU K PANU LAŠÁKOVI ALE VADÍ MI NĚKTERÉ KROKY OD EBANKY ( NĚKTERÉ ZAVEDENÉ JEŠTĚ PŘED VSTUPEM P.LAŠÁKA) NAPŘ: ZRUŠENÍ DISKUSÍ A HODNĚ LIDÍ SE PTALO PO VSTUPU P. LAŠÁKA JESTLI JE ZAVEDE ODPOVĚDĚL PRD.
Karel
30.8. 11:36
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
O panu Lašákovi si myslím své a nevím přes jaké známosti se dostal do čela banky. Pan Lašák nemá se skutečným managerem nic společného a e-banka by nejlépe udělala, kdyby se ho co nejdříve zbavila. Ideální by bylo sehnat člověka , který pracuje v nějaké prosperující firmě a přetáhnout ho.
Veronika
2.9. 00:08
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Doporucuji napr. pana Charouse, Tveho stryce,
Anežka
2.9. 12:31
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Tak už Tě mám Lašáčku, pořád jsem si říkala, kdo sedí o půlnoci u internetu a píše stupidní plky. Asi sám cítíš, že to v té eB neklape, jinač by Ti taková diskuse mohla být ukradená.
Michal Uryč-Gazda
30.8. 01:05
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Mimochodem, od ředitele Lašáka to naplno "slízli" i zaměstnanci, kteří eBance odevzdali například 19 kontaktů. Méně než dvacet je pro něho prostě málo. V moderní bance musí v této logice pracovat pouze lidé přátelští, veselí, družní... "Nemáš kamarády? Straníš se snad společnosti? Pak nejsi pro naši banku dost dobrý..." Nebo se mýlím? Je opravdu tak jednoduché dát dohromady sto lidí s jejich telefonními čísly? A nestydět se?
Ondřej
29.8. 21:21
eBanka krachuje? Blbost
nevim, jestli bych před krachem nakupoval televizni spoty v Prime-time.... spis ne, ale mozna nejsem takovej bankovni expert, jako vsichni tady :)
Xaver
31.8. 17:28
Re: eBanka krachuje? Blbost
Jak dlouho před krachem rozjela Union banka mohutnou reklamu na bezúročné půjčky, zajištěné termínovaným vkladem :-p?
insider
30.8. 19:21
Re: eBanka krachuje? Blbost
naopak, vsechny banky pred svym smutnym koncem rozjizdely velkou kampan
ahoj
30.8. 15:08
Re: eBanka krachuje? Blbost
to je prave ono ... jeden z klasickych pruvodnich jevu problemu ...
Irena
29.8. 16:04
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Vrchol drzosti. Nesouhlasím. Že by nastala nová éra komančů/přitroublech businessmanů ?
Pohled zevnitr
29.8. 14:36
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Komentar od byvaleho zamestnance....
Nejlepsi nalada byla v dobe pred vstupem CP-alias PPF do banky, tehdy v Expandii pracovali lide, kteri ji zalozili, vymysleli a byli hrdi na to co vytvorili. V te dobe nepochybuji o tom ze jsme vsichni hrde doporucovali sveho zamestnavatele. Nutno rici, ze v te dobe se v bance pracovalo spis pro radost nez pro penize a platy byly velmi, velmi podprumerne. Pak prisla CP-PPF a prisel novy generalni reditel a s nim jeho lide, ktere si postupne pretahl. Uz v te dobe zacali akce typu Prived klienta, kdy zamestnanci meli uz primo ucty prodavat mezi svymi znamymi. Duvod ? Banka trvale nebyla schopna plnit plany. Platy se o neco zvedly takze uz byly jen podprumerne. Po roce odesel gen. reditel a prisel novy tentokrat z Ceske sporitelny a s nim novy team. Je jasne ze o puvodnim nadseni z prace se uz neda vubec mluvit. Nutno rici ze v te dobu uz z puvodnich zamestnancu nezbyl takrka nikdo (vetsina dela v jinych bankach na oddelenich direct bankingu :-))a vetsi cast osazenstva nyni tvori naplaveniny z KB nebo z CS. Zprava o tom, ze zamestnanci musi odevzdavat kontakty na sve zname uz me neprekvapuje je to vice mene prirozeny vyvoj :-))). Prijde mi to zoufale a nedustojne financni instituci a snizuje to banku na uroven multilevel marketingove AmWay:-)))))Jenom komentar k platum - ani ted nejsou platy v eBance nadprumerne rozhodne ne na pobockach a na call centru, v centrale je situace trochu lepsi.
ex-klient
7.9. 18:51
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Tomuhle bych veril, nez prisla CP, byl pristup ke klientum uplne jiny, pak se vse zmenilo.
Dorazila me zmena ceniku oznamena pred dlouhym vikendem,ktera platila od pondeli. Neco takoveho nemuze udelat anker,kteremu musim bezpodminecneverit a ne porad kontrolovat, co na mne chysta.
Skoda,webove rozhrani bylo velmi podarene.
Subas
2.9. 00:25
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Co to je za blbej clanek ?????

Bud se chodi do prace, aby byla "pohoda" anebo vydelavat sobe a firme penize.
Ty prvni jsou na uradech, ve skolach, v nemeckejch bankach a ti druzi v USA a v eBance a Citibance. Podle me plati "Dobra banka... draha banka".
Sam sem delal v americky firme v USA z TOPWORLD50 5 let a strategie jsme menili kazdych pul roku. No a co. Sefove jedou dle hesla "Show them who is BOSS." Zvyknes si. Jediny, co se ale nemenilo, bylo to, ze nejlepsi je ten, kdo proda s nejvyssi marzi.

P.S.:
Nikdo z Vas by taky nechtel tvrde pracovat za malo.
Anežka
2.9. 12:22
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Kdo Tě platí šmejde, dát rovnítko mezi USA a eB, to je jako dát rovníko mezi plnokrevníka a prase, promiň, ale byla jsem také v USA.
žolík
29.8. 21:40
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Je to agresívní,ale úspěšné. Osobně jsem takto svému zaměstnavateli sehnal 15 klientů. Myslím,že v roce 2003 by si každý měl uvědomit, že obchodovat se ztrátou umí každý vůl. Díky za šéfa, jako je Radek Lašák.
MIKI
29.8. 14:30
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Když pan Lašák nastupoval do e banky poté co odmítnul panu Vávrovi pomoci s doražením Union banky, nasliboval Kellnerovi- majiteli PPF za podpory bývalého předsedy DR KB Kopa "hory i s horákama" (mimo jiné že bude šlapat ebanka na paty ČS,ČSOB i KB) a teď je nervozní z toho, že má místo 10 klientů 11 klientů, tak je ve jménu své nepřiměřené kariery schopen vymyslet kdejakou blbost. Kdo ho zná a ví co je to za podvodníka (viz jeho "působení" v pobočce KB v Ústí n/L na základě kterého ho musel tehdejší ředitel Bálek "povýšit") se jenom diví, že ČNB nemá dost problémů a schválí tohoto člověka bez uzardění do pozice GŘ e banky. Běda všem, kteří mu svěřili peníze !
Marek
29.8. 12:05
Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Co je na tom divného? Pokud jsem zaměstnancem firmy, které věřím a vím, že má dobrý produkt, tak o tom kamarádům a známým řeknu sám. Pokud tomu nevěřím, tak to beru jen jako zdroj příjmu bez zájmu a asi ta práce dke toho vypadá. Stejné je, pokud se banka dostane do srabu, tak informuju známé a dám jim echo. Pokud je to netbanka, tak je otázka minut poslat peníze pryč. Bank tu už moc nemáme, bankovní dohled se zlepšil a ČP o svojí jedinou banku taky dbá. V bance jsou vedeny všichni zákazníci Home Credit. Banka prostě použila nejsnazší nástroj, který měla k dispozici a který denně platí. Zaměstnanci ebanky nemají zrovna málo. Rozhodně tam průměrný příjem na zaměstnance je nadprůměrný a to i na banky. Nikdo nezmínil, že stejný prostředek použila IPB, tedy dnes Obchodní banka v divizi poštovní spořitelna. Tam ale nutili shánět klienty všechny zaměstnance pošty.
bankéř
1.9. 11:35
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Jen pár věcí Marku:
1. Platy bankéřů, obchodníků a pracovníků call centra se stále pohybují (výrazně) pod sumami, na které jsou lidé u bankéřů zvyklí (věř mi, většinu částek přesně znám)
2. Nechápu kde by pracovníci eBanky, kteří jsou zde zaměstnáni více než dva roky sehnali ještě nějaké kontakty - většina jejich známých a příbuzných už účty vlastní (snad kromě babiček a nezaměstnaných)
3. Pánové Lašák a jeho parta by také měli pochopit a také oddělit, práci čistě obchodnickou (tudíž měřitelnou) a práci osobních bankéřů, kteří podstatnou část pracovní doby obhospodařují stávající klienty (spočítejte si kolik jich na jednoho oB vychází).
Hanka
29.8. 12:46
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
Marku,ráda bych věděla,kde jste získal informaci,že zaměstnanci eBanky mají nadprůměrné platy?Ti,kteří denně obsluhují klienty mezi ně rozhodně nepatří.
Marek
29.8. 14:06
Re: Lidé z eBanky shání klienty. Přes známé
A kolik procent ze zaměstnanců banky Vás je? A víte kolik berou Ti ostatní? Myslíte si že má v bance někdo menší plat než holky na šaltru? A srovnávala jste svůj plat se zaměatnanci na přepážkách ve spořce, čobce či komerčce?
1 - 37 / 75
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků

Nový občanský zákoník

Kupuji pozemek, na co si mám dát pozor?

Největší změna soukromého práva za 20 let.
Co se změní pro vás?

Vstupte do speciálu iHNED.cz
Nejčtenější
reklama
VIDEO
Útočník z Londýna po vraždě britského vojáka
Videa uvnitř
Oko za oko, zub za zub, vysvětlil jeden z útočníků motiv vraždy v ulicích...
VIDEO
Solární panely
Protikorupční policie navrhla obžalovat pět lidí, kteří chtěli neoprávněně...
reklama
reklama
reklama