reklama

Českou televizi chce řídit 12 lidí. Obhájit svůj mandát se pokusí také současný generální ředitel Petr Dvořák

Česká televize vybírá nového generálního... více
Domácí 0 28.03.2017

Ohňostroj myšlenek o médiích

Vystoupení některých kandidátů usilujících o zvolení do pozice, z níž by měli dohlížet na fungování veřejnoprávních médií, nepostrádalo rysy... více
Názory 0 27.03.2017

Když děti píšou pohádky pro děti

Developerská společnost Skanska Reality uspořádala soutěž pro malé spisovatele. Z nejlepších pohádek vznikla knížka, která pomohla zrakově postiženým... více
Případová studie 0 27.03.2017

Zpívánky nejsou automaticky divácký hit

Televize Nova stáhla ze sobotního prime timu licenční formát hudebního pořadu Chart Show. Pokus o celovečerní hitparádu písniček, kdy vyhlášení... více
Editorial 0 20.03.2017

Martin Konrád: Veřejnoprávní televize by měla Čechům vrátit národní hrdost

Jarní volba generálního ředitele České televize se blíží. O post chce soupeřit i dlouholetý... více
Agenda 0 20.03.2017

Česká televize je teď moc komerční. Měla by národu vrátit hrdost, říká kandidát na ředitele z Primy

HN začínají seriál rozhovorů s adepty na... více
Kultura 0 17.03.2017

Miloš Zeman diskuse nepotřebuje

Prezidentovy názory pokrývají všechna hlavní média. Co neřekne on, dodá Ovčáček. Miloš Zeman bude na obrazovkách všudypřítomný i bez speciálních... více
Názory 0 13.03.2017

McMedia Filipa Rožánka: Mimořádné ocenění pro mimořádný festival ve Varech

Jiří Bartoška s Evou Zaoralovou získali Českého lva za mimořádný přínos české kinematografii.... více
Názory 0 06.03.2017

Češi musí do čtyř let vyměnit televize

České Radiokomunikace spustily přechodovou síť pro druhou televizní digitalizaci. Veřejnost si během čtyř let bude zase muset vyměnit televizory či... více
Agenda 0 06.03.2017

Komerční televize si založily vlastní asociaci. Chtějí se bránit špatným zákonům i tlaku digitálu

Zájmy českých soukromých televizních stanic bude... více
Agenda 0 06.03.2017

Legendární hotel Waldorf Astoria zavřel. Ze značky se stanou luxuxní byty

Na konci února se uzavřela bezmála devadesátiletá historie luxusního newyorského hotelu Waldorf... více
Agenda 0 06.03.2017

Proč má Andrej Babiš pořád náskok

Tiskovka sociálních demokratů k projektu Česko 20+ vypadala jako z roku 1997. Na druhé straně je Andrej Babiš, kterého pořád něco rozčiluje, neskrývá... více
Názory 0 27.02.2017

Odborníci doporučují upravit výzkum rádií

Rádia si nechala posoudit výzkum poslechovosti. Závěr? Radioprojekt je solidní, ale potřebuje oprášit. více
Agenda 0 27.02.2017

McMedia: Jak PewDiePie naštval obchodní partnery

Nejsledovanější youtuber na světě přišel o smlouvy s Googlem a společností Walt Disney. Firmy mu... více
Názory 0 20.02.2017

Kouzlo starých zpráv o internetu

Oslavili jsme pětadvacet let od chvíle, kdy se na pražském ČVUT naše země slavnostně připojila k internetu. Nebo přesněji - k InterNetu, jak se tehdy... více
Editorial 0 20.02.2017

ČT se bojí politického tlaku Andreje Babiše. Estébácké postupy, říká šéf televize

Rada České televize uspořádá volbu nového ředitele už v dubnu. Plánovaní výběrového řízení bylo... více
Události 0 16.02.2017

Praha zaplatila 15 tisíc eur za to, že název města bude na rakouském letadle

Rakouské aerolinky pokřtily letadlo pro krátké lety jménem českého hlavního města. Na letadle je... více
Domácí 0 14.02.2017

Vyprávění o internetu pro pamětníky

Následující text je průvodcem dobou, kdy se odkazy sdílely přes ICQ, a ne na Facebooku. Taky jste hledali na AltaVistě? A kolik hodin jste strávili... více
Názory 0 13.02.2017

Komu vadí kouzla Harryho Pottera

Polské školství čekají zásadní reformy. Jde při nich také o to, čím by měli malí Poláci na základní škole zaplnit své čtenářské deníky, aby si... více
Názory 0 06.02.2017

Češi nedají dopustit na Ikeu a Lidl, znovu získaly hlavní ceny v Obchodníkovi roku

Nejoblíbenějším obchodníkem mezi českými zákazníky se počtvrté v řadě stala Ikea. Švédský řetězec s... více
Agenda 0 04.02.2017

Desatero floskulí pro tiskové zprávy

Všechno je unikátní, progresivní a inovativní. Ve volném čase manažeři zásadně jezdí na kole nebo na koni, občas šermují, často hrají golf nebo běží... více
Názory 0 30.01.2017

Kampaně v hybridní televizi se českým firmám daří. Jsou účinnější než internetové bannery

Moderátor televize Prima Karel Voříšek... více
Téma čísla 0 01.02.2017

Lukáš Hnilička: Hybridní televize zajímá už i sázkaře

Na hybridní televizi nejdřív žárlil, teď je jejím nadšeným průkopníkem na českém trhu. A jak tvrdí,... více
Téma čísla 0 30.01.2017

Švédové odcházejí z Primy

Skandinávský mediální koncern MTG prodal svou polovinu Primy do českých rukou. Jde o největší transakci na televizním trhu od doby, kdy ji koupil. více
Agenda 0 30.01.2017

Švédský exit. Televizi Prima ovládnou čeští miliardáři

Švédové opouštějí Primu, budoucnost vidí v digitální zábavě. Majoritním vlastníkem televize bude... více
Události 0 26.01.2017
Profil

Zach je s Primou spjatý téměř 20 let. Z "béčka" Novy se televize stala multimediálním holdingem

Nový většinový vlastník Primy Ivan Zach se na... více
Byznys 0 25.01.2017

Švédové prodali půlku televize Prima. Za miliardy korun ji získali podnikatelé Komár a Zach

Švédská mediální skupina MTG prodala svůj... více
Byznys 0 25.01.2017

Kde se berou názory amerického prezidenta

Hlavním Trumpovým našeptávačem bude Steve Bannon. Je to dlouholetý manažer serveru Breitbart News. Server patří mezi oblíbené čtení nového amerického... více
Názory 0 23.01.2017

Loňské skandály značek odhalily amatérismus

Marketingový institut uspořádal tradiční novoroční besedu, na které se ohlížel za oborovými událostmi uplynulého roku. Řeč přišla i na velké značky,... více
Editorial 0 23.01.2017

Mediální rady nezávislé na realitě

Změna mediálních zákonů má zásadním způsobem reformovat dohled nad veřejnoprávní televizí i rozhlasem. Členy dozorčích orgánů už by nevybírali jenom... více
Názory 0 16.01.2017
  Celkem nalezeno: 308.
 
 Zobrazuji: 1 - 30. Další>    Konec>>

O autorovi

Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
filip.rozanek@economia.cz

Věnuje se médiím, novým technologiím, sociálním sítím, komunikaci, společenským fenoménům a moderní historii. Šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media je od července 2015, předtím ve stejném vydavatelství Economia zastával od srpna 2014 pozici editora inovací Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde také získal Novinářskou cenu 2013 za projekt Srpen 1968 na sociálních sítích.

reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama