reklama

Nákupy pod českou vlajkou

Agentura STEM/MARK zveřejnila výsledky průzkumu o vztahu spotřebitelů k českým značkám. Domácí značky preferují hlavně u potravin a finančních služeb. více
Agenda 13.11.2017

Serge Vaezi: Placená reklama přestává fungovat. Značky musí lidem proniknout do životů

Londýnská pobočka agentury Ogilvy PR začala... více
Agenda 06.11.2017

Tvůj politik má známý hlas

Týden po volbách naplno vypukla politická estráda. Pořád je to Tvář, co má známý hlas, ale teď po volbách přepínáme na vysokou politiku. Pojďte se... více
Názory 30.10.2017

Média za časů Tomia Okamury

Tři z devíti stran ve sněmovně chtějí zrušit poplatky za veřejnoprávní média. Návrhy na radikální změny ale zatím nemají šanci na úspěch. více
Agenda 30.10.2017

Kolik stálo získání jednoho hlasu ve volbách? Některé strany přišel na tisíce

Rekordmanem v nákladech vynaložených na získání jednoho hlasu ve sněmovních volbách se stává hnutí... více
Agenda 30.10.2017

Symbolická pusa pro génia Máru

Hnutí Andreje Babiše, ale i Okamura a piráti nejlépe pochopili, jaké marketingové strategie na voliče platí. Dokázali do politiky přenést metody,... více
Názory 23.10.2017

Babiš a Okamura na pirátském korábu

Několik projektů se snaží přilákat mladé lidi, aby přišli volit. Oficiálně proto, aby se podíleli na veřejném životě a zvýšila se volební účast.... více
Názory 16.10.2017

Poslední týden před volbami do holdingu

Blázinec před sněmovními volbami vrcholí. V kampaň se proměnilo úplně všechno, minimálně v představách Andreje Babiše. Politický marketing na nás... více
Editorial 16.10.2017

Zpráva o zemi, která zešílela

České předvolební klipy oplývají nenávistí. Politika se po dlouhém období vyprázdněných frází přehoupla do fáze úderných sloganů. Jejich společným... více
Názory 09.10.2017

Čeští spotřebitelé rozhodli, že nejlepší obal má nostalgická sada pastelek

Výzkumná společnost Kantar Millward Brown zjišťovala pro soutěž Obal roku 2017, jaký je nejlepší... více
Extra 09.10.2017

Rozhovory, které jsme všichni četli

Zemřel zakladatel Playboye Hugh Hefner. Jeho odkaz si budeme pamatovat navždy. Několik generací mužů po celém světě přivedl k mimořádně kvalitním... více
Editorial 02.10.2017

Patnáct zbytečných chyb ve vztahu s médii

Ne všechny mediální firmy a agentury se vyznají v práci s médii. Často zahlcují novináře starými zprávami, případně informují nesprávné lidi. V... více
Názory 13.11.2017

Agentura, kterou utopila vlastní špína

Agentura Bell Pottinger dělala pro politiky ve světě kontroverzní práci v oblasti PR. Při plnění jedné zakázky si pomohla rasismem naruby. Teď se od... více
Názory 18.09.2017

Účet Miloše Zemana: zásah, potopeno!

Ještě nikdy nebylo tak zábavné přispívat na politickou kampaň. Na Zemanově veřejném volebním účtu si lidé vyměňují vzkazy či hrají šachy. Češi... více
Názory 11.09.2017

Pořídili si Facebook a chodili jim tam lidi

Když léta komunikujete jenom s novináři, může pro vás být přechod na přímý kontakt se širokou veřejností šok. Tímhle poznáním si teď na sociálních... více
Editorial 11.09.2017

Alzák dostane maďarský hlas. Největší český e-shop investuje desítky milionů do expanze

Zelený mimozemšťan z reklamy na e-shop Alza,... více
Agenda 11.09.2017

Kampaň na podporu veřejné dopravy má zmírnit ztráty ze zlevněných jízdenek

Bezmála dvacet dopravních podniků z celé republiky se rozhodlo podpořit kampaň na podporu veřejné... více
Agenda 11.09.2017

Chraňte svou značku. Postojem, hodnotami i příčetným chováním

Co se vám vybaví ve spojení se značkou Lidl? Ještě před několika lety by vám řada lidí nejspíš... více
Jak na to 07.09.2017

Křížky v Lidlu? Hlavně se nikoho nedotknout

Měnit realitu, kterou každý zná, nedává smysl. Kdo to dělá, je papežštější než papež. Panebože, může se to v Lidlu vůbec říkat? více
Názory 04.09.2017

Alíku, trhej! Politik v zemi pejskařů

Nemohlo se to sejít lépe. Téma o marketingu krmiv pro domácí mazlíčky jsme plánovali delší dobu, ale nakonec se časově kryje s aférou předsedy... více
Editorial 04.09.2017

Víc než billboardy vyrušují řidiče na silnicích jejich mobily, tvrdí průzkum

Majitelé reklamních ploch podél dálnic a silnic první třídy zapojili do svého boje proti zákazu... více
Extra 04.09.2017

Zákaz billboardů na švýcarský způsob. V Ženevě o něm možná rozhodnou obyvatelé

Také ve švýcarské Ženevě se diskutuje o regulaci billboardových ploch. Na problém upozornily... více
Extra 04.09.2017

Televize Prima změní adresu. Do nové centrály ve Strašnicích se sestěhuje s rozhlasovými stanicemi

Redakce televizní stanice Prima a několika... více
Podniky a trhy 02.09.2017

Vlajky u silnic necháme do rozhodnutí Ústavního soudu, vzkazují majitelé billboardů

Billboardy podél dálnic a silnic první třídy... více
Byznys 30.08.2017

Mediální kampaň v Kamenných Žehrovicích

Malou obec zaskočilo, že se kvůli problematické opravě školy stala cílem médií. Starostka hned začala ve stylu Andreje Babiše mluvit o kampani. Jenže... více
Názory 28.08.2017

Nadutý Pelikán a jiná velká zvířata

Kolem novinových rozhovorů se udržuje spousta mýtů. Nejčastěji se týkají nároku na autorizaci nebo změny odpovědí před jejich vydáním. Jsou agentury,... více
Editorial 28.08.2017

Uber spouští první regionální kampaň. Inspiraci našel u Francouzů

Dopravní platforma Uber spustí od září v Praze a v Bratislavě svou první velkou integrovanou kampaň... více
Agenda 04.09.2017

Vážení diváci, vyjíždí doktor Jandera

Letní televizní program je peklo. Expertem na reprízy je první program České televize. Když už na Kavčích horách argumentují rodinným stříbrem,... více
Názory 21.08.2017

Zoufalé strany dělají zoufalé věci

Nedošel jsem takhle daleko jen proto, abych došel takhle daleko. Tenhle komický "motivační" citát proslavil na internetu dvacetiletého "progresivního... více
Editorial 21.08.2017

Bitva majitelů Pepy.cz zničila značku

Slevový portál s obratem v desítkách milionů korun nevlastnil svou doménu a ze dne na den o ni přišel. Padají slova o bílých koních, případ řeší... více
Agenda 21.08.2017
  Celkem nalezeno: 387.
 
 Zobrazuji: 1 - 30. Další>    Konec>>

O autorovi

Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
filip.rozanek@economia.cz

Věnuje se médiím, novým technologiím, sociálním sítím, komunikaci, společenským fenoménům a moderní historii. Šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media je od července 2015, předtím ve stejném vydavatelství Economia zastával od srpna 2014 pozici editora inovací Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde také získal Novinářskou cenu 2013 za projekt Srpen 1968 na sociálních sítích.

reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama