reklama

Agentura, kterou utopila vlastní špína

Agentura Bell Pottinger dělala pro politiky ve světě kontroverzní práci v oblasti PR. Při plnění jedné zakázky si pomohla rasismem naruby. Teď se od... více
Názory 18.09.2017

Účet Miloše Zemana: zásah, potopeno!

Ještě nikdy nebylo tak zábavné přispívat na politickou kampaň. Na Zemanově veřejném volebním účtu si lidé vyměňují vzkazy či hrají šachy. Češi... více
Názory 11.09.2017

Pořídili si Facebook a chodili jim tam lidi

Když léta komunikujete jenom s novináři, může pro vás být přechod na přímý kontakt se širokou veřejností šok. Tímhle poznáním si teď na sociálních... více
Editorial 11.09.2017

Alzák dostane maďarský hlas. Největší český e-shop investuje desítky milionů do expanze

Zelený mimozemšťan z reklamy na e-shop Alza,... více
Agenda 11.09.2017

Kampaň na podporu veřejné dopravy má zmírnit ztráty ze zlevněných jízdenek

Bezmála dvacet dopravních podniků z celé republiky se rozhodlo podpořit kampaň na podporu veřejné... více
Agenda 11.09.2017

Chraňte svou značku. Postojem, hodnotami i příčetným chováním

Co se vám vybaví ve spojení se značkou Lidl? Ještě před několika lety by vám řada lidí nejspíš... více
Jak na to 07.09.2017

Křížky v Lidlu? Hlavně se nikoho nedotknout

Měnit realitu, kterou každý zná, nedává smysl. Kdo to dělá, je papežštější než papež. Panebože, může se to v Lidlu vůbec říkat? více
Názory 04.09.2017

Alíku, trhej! Politik v zemi pejskařů

Nemohlo se to sejít lépe. Téma o marketingu krmiv pro domácí mazlíčky jsme plánovali delší dobu, ale nakonec se časově kryje s aférou předsedy... více
Editorial 04.09.2017

Víc než billboardy vyrušují řidiče na silnicích jejich mobily, tvrdí průzkum

Majitelé reklamních ploch podél dálnic a silnic první třídy zapojili do svého boje proti zákazu... více
Extra 04.09.2017

Zákaz billboardů na švýcarský způsob. V Ženevě o něm možná rozhodnou obyvatelé

Také ve švýcarské Ženevě se diskutuje o regulaci billboardových ploch. Na problém upozornily... více
Extra 04.09.2017

Televize Prima změní adresu. Do nové centrály ve Strašnicích se sestěhuje s rozhlasovými stanicemi

Redakce televizní stanice Prima a několika... více
Podniky a trhy 02.09.2017

Vlajky u silnic necháme do rozhodnutí Ústavního soudu, vzkazují majitelé billboardů

Billboardy podél dálnic a silnic první třídy... více
Byznys 30.08.2017

Mediální kampaň v Kamenných Žehrovicích

Malou obec zaskočilo, že se kvůli problematické opravě školy stala cílem médií. Starostka hned začala ve stylu Andreje Babiše mluvit o kampani. Jenže... více
Názory 28.08.2017

Nadutý Pelikán a jiná velká zvířata

Kolem novinových rozhovorů se udržuje spousta mýtů. Nejčastěji se týkají nároku na autorizaci nebo změny odpovědí před jejich vydáním. Jsou agentury,... více
Editorial 28.08.2017

Uber spouští první regionální kampaň. Inspiraci našel u Francouzů

Dopravní platforma Uber spustí od září v Praze a v Bratislavě svou první velkou integrovanou kampaň... více
Agenda 04.09.2017

Vážení diváci, vyjíždí doktor Jandera

Letní televizní program je peklo. Expertem na reprízy je první program České televize. Když už na Kavčích horách argumentují rodinným stříbrem,... více
Názory 21.08.2017

Zoufalé strany dělají zoufalé věci

Nedošel jsem takhle daleko jen proto, abych došel takhle daleko. Tenhle komický "motivační" citát proslavil na internetu dvacetiletého "progresivního... více
Editorial 21.08.2017

Bitva majitelů Pepy.cz zničila značku

Slevový portál s obratem v desítkách milionů korun nevlastnil svou doménu a ze dne na den o ni přišel. Padají slova o bílých koních, případ řeší... více
Agenda 21.08.2017

Miliardáři, youtubeři a zvednuté pěsti

Jak se snaží přesvědčovat voliče Realisté, Sehnalova ODA, piráti či třeba zelení? Menší strany většinou nemají pokoru před náročným oborem... více
Názory 14.08.2017

Předvolební billboardy? Zatím smutný pohled

Žádná předvolební kampaň mi zatím nepřišla tak prázdná jako právě letošní snahy o politický marketing. Mohl by se někdo z politiků aspoň chvíli... více
Názory 07.08.2017

Vaříme na pohotovosti s kapitánem Exnerem

Televize představily své podzimní taháky. Programová revoluce se nekoná, je to jeden detektiv a doktor vedle druhého, a když celebrity nezpívají, tak... více
Editorial 07.08.2017

Kontrola obsahu na YouTube: problémovým tvůrcům portál "přiškrtí kyslík"

Dvacet milionů smluv s tvůrci obsahu, 400 hodin nových videozáznamů přibývajících každou minutu.... více
Agenda 07.08.2017

Tady pošta! Vezeme vám video!

Česká pošta začala natáčet vtipná videa, protože doručování zásilek není tak sexy. Zábavná a neotřelá forma se ale poště moc nepovedla. Na Facebooku... více
Názory 31.07.2017

Manažerské focení: souboj ostychu a ceny

Velké korporace pořád překvapují tím, jak moc šetří na fotkách svých manažerů. Portréty přitom vypovídají o firemní kultuře, důvěryhodnosti i... více
Téma čísla 26.07.2017

Petr Jedinák: Snažím se vrátit do fotografie pravdu

Roky dohlížel na typické pojetí fotografií v týdeníku Reflex. Dnes je Petr Jedinák na volné noze. Z... více
Téma čísla 24.07.2017

Království bohatých mužů v BBC

Zpráva o platech v britské mediální ikoně otevřela bolavé rány. Do první desítky nejlépe vydělávajících lidí se dostala jediná žena: Claudia... více
Názory 24.07.2017

Konec světa ve Studiu 6

Tvůrcům, moderátorům i reportérům televizního Studia 6 není co závidět. A nejde jen o brzké vstávání. Ale neexistuje téma, které by Jolka Krásná... více
Názory 17.07.2017

Kdo je větší SUVerén? Suzuki posílá právníky na Kiu kvůli reklamní kampani

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku... více
Agenda 10.07.2017

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky,... více
Extra 10.07.2017

Jesse Eisinger, Charles Ornstein: Soudy v USA prolamují ochranu zdrojů

Každá vláda komunikuje s novináři hůř než ta před ní, tvrdili v rozhovoru pro MAM v létě 2015... více
Extra 10.07.2017
  Celkem nalezeno: 375.
 
 Zobrazuji: 1 - 30. Další>    Konec>>

O autorovi

Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
filip.rozanek@economia.cz

Věnuje se médiím, novým technologiím, sociálním sítím, komunikaci, společenským fenoménům a moderní historii. Šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media je od července 2015, předtím ve stejném vydavatelství Economia zastával od srpna 2014 pozici editora inovací Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde také získal Novinářskou cenu 2013 za projekt Srpen 1968 na sociálních sítích.

reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama