reklama

Nemáš ráda vládu? Nesmíš do televize!

Do polské kultury se nedávno vrátily praktiky známé ze socialistických dob. Celostátní televize legendární zpěvačce zasahovala do toho, koho si pozve... více
Názory 0 22.05.2017

Jak nalákat na studium při práci

Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně oslovovala zájemce o kombinované studium i pomocí internetové kampaně připravené během dvou... více
Případová studie 0 22.05.2017

Vítejte u pořadu Vaříme s Jiřím Kajínkem

Pravomocně odsouzený zločinec bude opět hvězdou médií. Ochotně dává rozhovory, miluje publicitu a část veřejnosti zase miluje jeho. Čím krutější a... více
Názory 0 15.05.2017

Zelené je centrum, nákup, to je hra

Obchodní centra se mění z chrámů konzumu na přátelské prostředí pro celou rodinu, které je ekologické, udržitelné, bio a nabízí jeden zážitek za... více
Téma čísla 0 15.05.2017

Svět internetové reklamy je v ohrožení, varuje manažer Seznamu

Internetové společnosti mají plné ruce práce. Do května 2018 se stejně jako firmy z jiných sektorů... více
Agenda 0 15.05.2017

Aplikace pro hodinky? Ne tak rychle

Po dvou letech od uvedení chytrých hodinek od Applu se ukazuje, že neudělaly takovou díru do světa jako iPhony nebo iPady. Firmy tiše ukončují jejich... více
Extra 0 09.05.2017

Nenažrané aplikace jdou z kola ven

Pokud budete nutit uživatele, aby místo svižného programu spouštěli pomalého dinosaura, po kterém jim začne zlobit telefon, hodíte náklady na vývoj... více
Extra 0 09.05.2017

Počet instalací není všechno

Sledujte chování uživatelů. Radost z vysokého počtu stažení aplikace může být předčasná a statistiky používání ji mohou o pár týdnů později výrazně... více
Extra 0 09.05.2017

Dvořák: ČT bojuje o volné vysílání

Ředitelem České televize bude i v dalších šesti letech Petr Dvořák. Ve svém kandidátském projektu varuje, že by část diváků mohla přijít o bezplatný... více
Agenda 0 02.05.2017
On-line reportáž

Českou televizi i nadále bude řídit její dosavadní šéf Petr Dvořák, rozhodla rada ČT

Šestiletý mandát Petra Dvořáka ve vedení České... více
Domácí 0 26.04.2017

Ve Zlatém středníku zářili Lékaři bez hranic

Mezinárodní lékařská organizace získala v soutěži firemních médií tři ocenění. Opakovaně bodovala KPMG, do Síně slávy vstoupil Vadim Petrov. více
Agenda 0 24.04.2017

Vladimír Pořízek: Prima už není lineární televize, ale dodavatel zábavy napříč mediatypy

Během několika týdnů spustíme nový web Primy,"... více
Agenda 0 24.04.2017

Dvě obří komunikační krize během krátké doby: o pověst zápasily Pepsi a United Airlines

Uplynulé týdny znovu potvrdily, že se ani firmy s... více
Agenda 0 18.04.2017

Zabiják kariéry jménem Twitter

Sociální sítě jsou dnes regulérní média a křičet urážky na Twitteru je stejné jako zavolat je do nejbližší redakce. Chcete mít určité výhody spojené... více
Názory 0 10.04.2017

Profesionál ví, kdy má na sociálních sítích mlčet. A v diplomacii zvlášť, jinak dopadnete jako Karel Borůvka a jeho manželka

Twitter sice není obchodně úspěšná sociální síť,... více
Komentáře 0 10.04.2017

Seznam kvůli tržbám výrazně rozšíří video

Zpravodajský projekt Seznamu už je v černých číslech. Portál se víc zaměří na živé vysílání. více
Agenda 0 10.04.2017

Svoboda slova před soudem v Jihlavě

První youtuber byl odsouzen za výtržnictví, protože byl při natáčení sprostý. Má smysl, aby státní mocenský aparát řešil jedno vulgární video?... více
Názory 0 03.04.2017

Americké klenotnictví pobouřilo veřejnost nedomyšleným billboardem

Někdy je v pořádku házet po holkách kameny, objevilo se v březnu na billboardu amerického... více
Téma čísla 0 02.04.2017

Billboard výhru ve volbách nezajistí

Podzimní volby do sněmovny jako obvykle přinesou záplavu obličejů a slibů na billboardech. Pro politický marketing je to tradiční, i když málo vlivný... více
Téma čísla 0 02.04.2017

Billboard jako čistička vzduchu. Automobilka zbavuje města smogu při propagaci sedanu

Od dubna až do konce května bude ovzduší v Los... více
Téma čísla 0 02.04.2017

Českou televizi chce řídit 12 lidí. Obhájit svůj mandát se pokusí také současný generální ředitel Petr Dvořák

Česká televize vybírá nového generálního... více
Domácí 0 28.03.2017

Ohňostroj myšlenek o médiích

Vystoupení některých kandidátů usilujících o zvolení do pozice, z níž by měli dohlížet na fungování veřejnoprávních médií, nepostrádalo rysy... více
Názory 0 27.03.2017

Když děti píšou pohádky pro děti

Developerská společnost Skanska Reality uspořádala soutěž pro malé spisovatele. Z nejlepších pohádek vznikla knížka, která pomohla zrakově postiženým... více
Případová studie 0 27.03.2017

Zpívánky nejsou automaticky divácký hit

Televize Nova stáhla ze sobotního prime timu licenční formát hudebního pořadu Chart Show. Pokus o celovečerní hitparádu písniček, kdy vyhlášení... více
Editorial 0 20.03.2017

Martin Konrád: Veřejnoprávní televize by měla Čechům vrátit národní hrdost

Jarní volba generálního ředitele České televize se blíží. O post chce soupeřit i dlouholetý... více
Agenda 0 20.03.2017

Česká televize je teď moc komerční. Měla by národu vrátit hrdost, říká kandidát na ředitele z Primy

HN začínají seriál rozhovorů s adepty na... více
Kultura 0 17.03.2017

Miloš Zeman diskuse nepotřebuje

Prezidentovy názory pokrývají všechna hlavní média. Co neřekne on, dodá Ovčáček. Miloš Zeman bude na obrazovkách všudypřítomný i bez speciálních... více
Názory 0 13.03.2017

McMedia Filipa Rožánka: Mimořádné ocenění pro mimořádný festival ve Varech

Jiří Bartoška s Evou Zaoralovou získali Českého lva za mimořádný přínos české kinematografii.... více
Názory 0 06.03.2017

Češi musí do čtyř let vyměnit televize

České Radiokomunikace spustily přechodovou síť pro druhou televizní digitalizaci. Veřejnost si během čtyř let bude zase muset vyměnit televizory či... více
Agenda 0 06.03.2017

Komerční televize si založily vlastní asociaci. Chtějí se bránit špatným zákonům i tlaku digitálu

Zájmy českých soukromých televizních stanic bude... více
Agenda 0 06.03.2017
  Celkem nalezeno: 328.
 
 Zobrazuji: 1 - 30. Další>    Konec>>

O autorovi

Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
filip.rozanek@economia.cz

Věnuje se médiím, novým technologiím, sociálním sítím, komunikaci, společenským fenoménům a moderní historii. Šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media je od července 2015, předtím ve stejném vydavatelství Economia zastával od srpna 2014 pozici editora inovací Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde také získal Novinářskou cenu 2013 za projekt Srpen 1968 na sociálních sítích.

reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama