Daniel Jesenský

Daniel Jesenský a iPhone 4S

Pizzatime Přehled rozvozů jídla na mou adresu přímo v telefonu. Z aplikace si můžu pizzu rovnou objednat. Ideální, když nestíhám oběd nebo...
30. 8. 2012 ▪ 1 min. čtení

In-store funguje. Čas se mu věnovat

Dlouhodobý význam druhotných in-store komunikačních prostředků byl potvrzen také letošním výzkumem realizovaným agenturou OMD a POPAI CE, kde se...
9. 3. 2012 ▪ 5 min. čtení

Dejte prostor pop médiím

Podpora prodeje je kouzelné spojení, slibující za trochu snahy a péče zvýšení prodejnosti vašich produktů, ať už se jedná o pokrm nebo hotelový...
29. 9. 2009 ▪ 3 min. čtení

Jak testovat POP v hypermarketu

Masivní a nepřehledná nadlinková komunikace nutí zákazníky stále více se rozhodovat až v samotném místě prodeje. Jak ale vybrat ty správné...
24. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení