Lucie Vaníčková

spolupracovnice redakce

Interní komunikace v době koronakrize

Nároky na interní komunikaci se v době koronaviru mnohonásobně zvýšily, jak se s tím vypořádaly firmy, které mají tisíce zaměstnanců?
20. 5. 2020 ▪ 10 min. čtení
Vývoj trhu

Reklamní výdaje v ČR čeká stagnace

Stagnovat byl měly výdaje do rádia a u out-of-home médií se předpokládá mírný pokles o 0,9 %. Mírný pokles je predikován také u televizní...
3. 9. 2012 ▪ 2 min. čtení

Na zahraniční režiséry zadavatelé slyší

Když reklamní agentura rozešle produkčním společnostem reklamní skript jako pozvánku do tendru, v kancelářích oslovených firem se žhaví telefony...
26. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení

Produkce hledají, kudy se vydat

Situace společností, jež působí na českém trhu reklamní produkce, už není zdaleka tak růžová jako ještě před 10 lety. Že je český reklamní trh...
24. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení

Ministerské přetahování o filmy

Tuzemští filmaři si již dlouhou dobu stěžují na absenci státní podpory, od úředníků však nyní zaznívá, že by přece jen mohla přijít pomoc....
20. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení