Nový trend: hi-tech vybavení Vzhledem k současné nasycenosti hotelového trhu stále více hotelů řeší, jakou přidanou hodnotu svým hostům ještě nabídnout. Jednou z cest může... 14. 4. 2010 ▪ 3 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, v naší rubrice Management si v tomto čísle Signu můžete přečíst článek o monitoringu konkurence na základě matematické teorie her. Tato aplikace... 18. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení
Pěnový zázrak pro reklamu Výroba reklamních prvků z polystyrenu může být zajímavým doplňkem k rozšíření nabídky snad každého výrobce reklamy. Tvarovací stroje nejsou... 17. 12. 2009 ▪ 9 min. čtení
Od výroby reklamy k hi-tech projekci Společnost Hanton rozšířila svoje služby i do oblasti velkoplošných projekcí na prosklené fasády budov. Letos na podzim spustila svůj pilotní... 17. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení
Web-to-print čeká velký rozvoj Zadávání tiskových zakázek pomocí webového rozhraní po internetu zatím do českých tiskáren a produkčních studií proniká jen pozvolna. To se ale... 18. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení
Velkoformátový tisk - nové impulsy pro rozšíření služeb Rozvoj velkoformátového tisku má velký vliv nejen na klasickou výrobu reklamy, ale také na další obory. Server Print Week představil několik... 18. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení
Canon hodlá koupit Océ Společnost Canon letos na podzim oznámila, že hodlá prostřednictvím veřejné nabídky koupit svého konkutenta - firmu Océ. Pokud akvizice vyjde,... 17. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení
Bezpečnostní prvky snadno a rychle Vývoj maloformátových produkčních strojů spěje rychle kupředu - výrobci se předhánějí například v možnostech barevného tisku nebo využití... 18. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení
Z outdooru na internet Propojení klasické outdoorové reklamy s informacemi na internetu pomocí QR začíná být především v rozvinutějších zemích velkým hitem. U nás ale... 17. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení
Písmo v reklamě: jak jej vnímat? Písmo a jeho estetika hraje v reklamě zásadní roli. Přesto jako by se zdálo, že kvalitní typografie stojí ve výrobě reklamy až na druhém, či... 18. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení
Snadná správa digital signage sítí S rozvojem digital signage aplikací časem vznikne potřeba specializovaného softwaru pro správu kampaní a zobrazovaných spotů. Specializovaný... 17. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení
Digital signage v čekárnách funguje Nový výzkum společnosti STEM/MARK se zaměřil na účinnost reklamy zobrazované v čekárnách lékařských ordinací na LCD obrazovkách. Jeho výsledky... 17. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení
Když hledáte vysokou kvalitu tisku Velkoformátová fototiskárna může být zajímavým rozšířením služeb tiskových produkčních studií. Využití najde všude tam, kde je potřeba klást... 18. 12. 2009 ▪ 10 min. čtení
Složitější zakázky jsou pro nás výhodnější Firma Galielo Production patří k větším hráčům na poli výroby reklamy a velkoformátového tisku, pod podobným názvem však také prodává materiály.... 18. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení
Vážení a milí čtenáři i tento úvodník začnu tématem výstavnictví. Začátkem října proběhl na výstavišti v Düsseldorfu veletrh viscom 2009. Nepředstavil sice... 19. 10. 2009 ▪ 2 min. čtení
Analogový a digitální tisk mohou spolupracovat Polygrafický trh prochází velkou proměnou, na kterou musí reagovat i ti nejkonzervativnější tiskaři. Tradičním technologiím tisku totiž začínají... 18. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení
Možnosti produkčních strojů Co se týče kvality tisku, nelze analogové a digitální stroje příliš dobře porovnávat, protože každá z technologií má své výhody a nevýhody.... 19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení
Co trápí firmy v oboru? V souvislosti s podzimní událostí v oboru - Dnem signmakingu - jsme se několika firem zeptali na situaci na trhu a s ní spojené problémy a... 19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení
For Digital Signage V polovině září proběhla na výstavišti v Praze-Letňanech v českém rybníce poměrně unikátní prezentační akce s názvem For Digital Signage. K... 19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení
Co ukázal Viscom 2009? Veletrh viscom 2009 si rozhodně nemůže stěžovat na malý zájem vystavovatelů i návštěvníků. Firmy se sice předbíhaly v bohatosti svých stánků,... 19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení