Michal Doležel

Nový trend: hi-tech vybavení

Vzhledem k současné nasycenosti hotelového trhu stále více hotelů řeší, jakou přidanou hodnotu svým hostům ještě nabídnout. Jednou z cest může...
14. 4. 2010 ▪ 3 min. čtení

Vážení a milí čtenáři,

v naší rubrice Management si v tomto čísle Signu můžete přečíst článek o monitoringu konkurence na základě matematické teorie her. Tato aplikace...
18. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení

Pěnový zázrak pro reklamu

Výroba reklamních prvků z polystyrenu může být zajímavým doplňkem k rozšíření nabídky snad každého výrobce reklamy. Tvarovací stroje nejsou...
17. 12. 2009 ▪ 9 min. čtení

Od výroby reklamy k hi-tech projekci

Společnost Hanton rozšířila svoje služby i do oblasti velkoplošných projekcí na prosklené fasády budov. Letos na podzim spustila svůj pilotní...
17. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení

Web-to-print čeká velký rozvoj

Zadávání tiskových zakázek pomocí webového rozhraní po internetu zatím do českých tiskáren a produkčních studií proniká jen pozvolna. To se ale...
18. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení

Canon hodlá koupit Océ

Společnost Canon letos na podzim oznámila, že hodlá prostřednictvím veřejné nabídky koupit svého konkutenta - firmu Océ. Pokud akvizice vyjde,...
17. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení

Bezpečnostní prvky snadno a rychle

Vývoj maloformátových produkčních strojů spěje rychle kupředu - výrobci se předhánějí například v možnostech barevného tisku nebo využití...
18. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení

Z outdooru na internet

Propojení klasické outdoorové reklamy s informacemi na internetu pomocí QR začíná být především v rozvinutějších zemích velkým hitem. U nás ale...
17. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení

Písmo v reklamě: jak jej vnímat?

Písmo a jeho estetika hraje v reklamě zásadní roli. Přesto jako by se zdálo, že kvalitní typografie stojí ve výrobě reklamy až na druhém, či...
18. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení

Snadná správa digital signage sítí

S rozvojem digital signage aplikací časem vznikne potřeba specializovaného softwaru pro správu kampaní a zobrazovaných spotů. Specializovaný...
17. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení

Digital signage v čekárnách funguje

Nový výzkum společnosti STEM/MARK se zaměřil na účinnost reklamy zobrazované v čekárnách lékařských ordinací na LCD obrazovkách. Jeho výsledky...
17. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení

Když hledáte vysokou kvalitu tisku

Velkoformátová fototiskárna může být zajímavým rozšířením služeb tiskových produkčních studií. Využití najde všude tam, kde je potřeba klást...
18. 12. 2009 ▪ 10 min. čtení

Vážení a milí čtenáři

i tento úvodník začnu tématem výstavnictví. Začátkem října proběhl na výstavišti v Düsseldorfu veletrh viscom 2009. Nepředstavil sice...
19. 10. 2009 ▪ 2 min. čtení

Analogový a digitální tisk mohou spolupracovat

Polygrafický trh prochází velkou proměnou, na kterou musí reagovat i ti nejkonzervativnější tiskaři. Tradičním technologiím tisku totiž začínají...
18. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení

Možnosti produkčních strojů

Co se týče kvality tisku, nelze analogové a digitální stroje příliš dobře porovnávat, protože každá z technologií má své výhody a nevýhody....
19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení

Co trápí firmy v oboru?

V souvislosti s podzimní událostí v oboru - Dnem signmakingu - jsme se několika firem zeptali na situaci na trhu a s ní spojené problémy a...
19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení

For Digital Signage

V polovině září proběhla na výstavišti v Praze-Letňanech v českém rybníce poměrně unikátní prezentační akce s názvem For Digital Signage. K...
19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení

Co ukázal Viscom 2009?

Veletrh viscom 2009 si rozhodně nemůže stěžovat na malý zájem vystavovatelů i návštěvníků. Firmy se sice předbíhaly v bohatosti svých stánků,...
19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení