Sekce telemarketingu zasedne

Sekce telemarketingu, založená na poslední valné hromadě Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ), bude mít ve středu 16. května...
11. 5. 2001 ▪ 1 min. čtení

Vichy proti slunci

Společnost Laboratoires Vichy se rozhodla přijít před letošním létem s celorepublikovým projektem "Centrum ochrany před sluncem". Jedná se o...
11. 5. 2001 ▪ 1 min. čtení

Chuť malin nezralých… Fanta

S novu příchutí přichází na trh v současné době Fanta společnosti Coca-Cola Beverages ČR. Fanta Divoká malina obsahuje chuť směsi lesních plodů...
26. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení

Sýry Pribina jako parodie

Uvést novou pozici značky Pribina – praktických sýrů, které usnadní život a podpořit uvedení nových výrobků, zejména předsmažených sýrů - to je...
25. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení

Za kým ve Philip Morris?

V době mnohdy naprostého informačního utajení ze strany řady firem přišel výrobce cigaret s chvályhodným počinem. Firma Philip Morris ČR se...
25. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení

Německé PR agentury oslnily rekordními zisky

Německé PR agentury se mohou ohlížet za loňským rokem s úsměvem. Ze zveřejněných honorářů, které za své PR služby obdržely, vyplývá, že...
20. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení

Telemarketing má v ADMAZ svou vlastní sekci

V rámci Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) byla ustanovena Sekce telemarketingu. Jejím koordinátorem se stal marketingový...
4. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení

Burson-Marsteller odchází z Polska

Polská pobočka síťové public relations agentury Burson-Marsteller zde po deseti letech působení končí. Oficiálně se tak stane na konci měsíce...
19. 3. 2001 ▪ 2 min. čtení

Bouře v A3DR

V úvodu Valné hromady Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR), která se konala v pátek 2. března u příležitosti zakončení veletrhu Reklama...
5. 3. 2001 ▪ 2 min. čtení

O Hvězdu byl zájem

Celkem 93 prací se přihlásilo do prvního ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy. Nejvíce prací –dvacet jedna – se přitom sešlo ve zvláštní kategorii...
5. 2. 2001 ▪ 1 min. čtení

O Hvězdu byl zájem

Celkem 93 prací se přihlásilo do prvního ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy.
2. 2. 2001 ▪ 1 min. čtení

Polsku má do Unie pomoci reklamní kampaň

Cityboard Media, společnost zabývající se venkovní reklamou a reklamní agentura G2 Grey odstartovaly v Polsku billboardovou kampaň, zaměřenou na...
2. 2. 2001 ▪ 1 min. čtení