reklama

Mam - rubrika: Média 2012

Je slučování redakcí trendem, nebo jen propouštěním?

Na české mediální scéně pokračuje konsolidace. Velcí skupují menší a malé firmy, kterým ale... více
Média 2012 0 10.11.2012

Příští rok si má dobře vést televize a internet

Jakým mediatypům se bude v příštím roce dařit a investice do nich budou stoupat? Velmi pozitivní... více
Média 2012 0 10.11.2012

Za tiskové tituly budeme nyní moci platit i mobilem

Společnost Mikropost měla letos vlivem přechodu významných vydavatelů od Mediaservisu k České poště... více
Média 2012 0 10.11.2012

TV trh: Kdo že je první?

Letošní rok nepřinesl na televizním trhu žádné převratné změny, ale přece jenom je dobré si pár momentů připomenout. Ať už je to souboj Novy a Primy... více
Média 2012 0 10.11.2012

Plánování i nákup displeje je nyní sofistikovanější

Jak roste on-line aktivita spotřebitelů, tak se přirozeně mění i jejich nákupní a rozhodovací... více
Média 2012 0 10.11.2012

Proč Facebooku investoři nevěří tak, jak se očekávalo?

Prodej sociální sítě Facebook dnes vypadá jako nafouklá bublina. Při vstupu na burzu stanovila... více
Média 2012 0 10.11.2012

Tablety u nás a ve světě jsou nyní v růstu

Od uvedení tabletů na trh už uplynuly téměř tři roky, a to je v dnešním světě doba, kdy už lze hodnotit první přínosy nového elektronického zařízení.... více
Média 2012 0 10.11.2012

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o product placementu

Umístění produktu ve vysílání neboli product placement má různá využití, od slovní zmínky v pořadu... více
Média 2012 0 12.11.2012

V cílení podle zájmových kategorií pomůže volit sady inzerátů

Pokud hledáte cestu, jak co nejpřesněji cílit na zájmové kategorie, vyplatí se přiblížit se co... více
Média 2012 0 12.11.2012

Jak vypadá mobilní internet v roce 2012?

V poslední době se ve SPIRu setkáváme s velkým zájmem o jakákoliv čísla za mobilní internet a obzvláště cokoliv o tabletech. Je to vcelku logické,... více
Média 2012 0 10.11.2012

Trendy v digitální distribuci novin a časopisů

Podle dat výrazně roste nejen čtenářská základna, ale i počet prodaných vydání a objem tržeb za... více
Média 2012 0 10.11.2012

Proč často víc znamená ve skutečnosti spíš dráž?

Dnes se zavádí i metody, které se zaměřují kromě tradičního měření výkonu kampaně také na stránku... více
Média 2012 0 12.11.2012

Projekt mediální gramotnosti láká mladé zpět k tisku

Projekt mediální gramotnosti vydavatelů českých deníků při Unii vydavatelů dokázal spojit velké... více
Média 2012 0 10.11.2012

Věkové póly hledají rozdílný obsah

Mladá generace internetem doslova žije. S nadsázkou lze říct, že ji zajímá všechno, hlavně zábava. Starší generace surfuje hlavně z domova a hledá... více
Média 2012 0 14.11.2012

Tisku podle výzkumu Media projekt neubývají bonitní čtenáři

Ačkoliv celkový zásah tiskových médií může mít v poslední době mírně klesající tendenci, neubývají... více
Média 2012 0 10.11.2012

Teplotní mapa najde silná a slabá místa

Pro zpravodajské portály (a další portály, pro které je rotace obsahu důležitá) má volba klíčových atributů článků zcela zásadní význam. Prací web... více
Média 2012 0 10.11.2012

Češi mají rádia v oblibě

Posluchači i zadavatelé zůstávají rádiím věrni, podle PwC dojde k růstu investic. více
Média 2012 0 12.11.2012

Akvizice zahýbaly trhem

Vývoj OOH z hlediska investic není odlišný od let předcházejících, avšak z hlediska událostí významnější je. Mimo jiné došlo k akvizicím a posílení... více
Média 2012 0 10.11.2012

Diváci chtějí od kin více

Eventy kin nabízí zadavatelům specifickou cílovou skupinu. více
Média 2012 0 10.11.2012

Galerie OOH kampaní

Přehled netradičně řešených out-of-home kampaní, které zadavatelé reklamy ve spolupráci s agenturami a provozovateli ploch uskutečnili v letošním... více
Média 2012 0 10.11.2012

Katalog mediálních agentur a Katalog mediálních zastupitelství

Katalog mediálních agentur a Katalog mediálních zastupitelství (PDF, 23MB) AB MEDIALL Nádražní 81... více
Média 2012 0 10.11.2012
  Celkem nalezeno: 21.
 
 Zobrazuji: 1 - 21.  
reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama