reklama

Mam - rubrika: Média 2012

Je slučování redakcí trendem, nebo jen propouštěním?

Na české mediální scéně pokračuje konsolidace. Velcí skupují menší a malé firmy, kterým ale... více
Média 2012 10.11.2012

Příští rok si má dobře vést televize a internet

Jakým mediatypům se bude v příštím roce dařit a investice do nich budou stoupat? Velmi pozitivní... více
Média 2012 10.11.2012

Za tiskové tituly budeme nyní moci platit i mobilem

Společnost Mikropost měla letos vlivem přechodu významných vydavatelů od Mediaservisu k České poště... více
Média 2012 10.11.2012

TV trh: Kdo že je první?

Letošní rok nepřinesl na televizním trhu žádné převratné změny, ale přece jenom je dobré si pár momentů připomenout. Ať už je to souboj Novy a Primy... více
Média 2012 10.11.2012

Plánování i nákup displeje je nyní sofistikovanější

Jak roste on-line aktivita spotřebitelů, tak se přirozeně mění i jejich nákupní a rozhodovací... více
Média 2012 10.11.2012

Proč Facebooku investoři nevěří tak, jak se očekávalo?

Prodej sociální sítě Facebook dnes vypadá jako nafouklá bublina. Při vstupu na burzu stanovila... více
Média 2012 10.11.2012

Tablety u nás a ve světě jsou nyní v růstu

Od uvedení tabletů na trh už uplynuly téměř tři roky, a to je v dnešním světě doba, kdy už lze hodnotit první přínosy nového elektronického zařízení.... více
Média 2012 10.11.2012

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o product placementu

Umístění produktu ve vysílání neboli product placement má různá využití, od slovní zmínky v pořadu... více
Média 2012 12.11.2012

V cílení podle zájmových kategorií pomůže volit sady inzerátů

Pokud hledáte cestu, jak co nejpřesněji cílit na zájmové kategorie, vyplatí se přiblížit se co... více
Média 2012 12.11.2012

Jak vypadá mobilní internet v roce 2012?

V poslední době se ve SPIRu setkáváme s velkým zájmem o jakákoliv čísla za mobilní internet a obzvláště cokoliv o tabletech. Je to vcelku logické,... více
Média 2012 10.11.2012

Trendy v digitální distribuci novin a časopisů

Podle dat výrazně roste nejen čtenářská základna, ale i počet prodaných vydání a objem tržeb za... více
Média 2012 10.11.2012

Proč často víc znamená ve skutečnosti spíš dráž?

Dnes se zavádí i metody, které se zaměřují kromě tradičního měření výkonu kampaně také na stránku... více
Média 2012 12.11.2012

Projekt mediální gramotnosti láká mladé zpět k tisku

Projekt mediální gramotnosti vydavatelů českých deníků při Unii vydavatelů dokázal spojit velké... více
Média 2012 10.11.2012

Věkové póly hledají rozdílný obsah

Mladá generace internetem doslova žije. S nadsázkou lze říct, že ji zajímá všechno, hlavně zábava. Starší generace surfuje hlavně z domova a hledá... více
Média 2012 14.11.2012

Tisku podle výzkumu Media projekt neubývají bonitní čtenáři

Ačkoliv celkový zásah tiskových médií může mít v poslední době mírně klesající tendenci, neubývají... více
Média 2012 10.11.2012

Teplotní mapa najde silná a slabá místa

Pro zpravodajské portály (a další portály, pro které je rotace obsahu důležitá) má volba klíčových atributů článků zcela zásadní význam. Prací web... více
Média 2012 10.11.2012

Češi mají rádia v oblibě

Posluchači i zadavatelé zůstávají rádiím věrni, podle PwC dojde k růstu investic. více
Média 2012 12.11.2012

Akvizice zahýbaly trhem

Vývoj OOH z hlediska investic není odlišný od let předcházejících, avšak z hlediska událostí významnější je. Mimo jiné došlo k akvizicím a posílení... více
Média 2012 10.11.2012

Diváci chtějí od kin více

Eventy kin nabízí zadavatelům specifickou cílovou skupinu. více
Média 2012 10.11.2012

Galerie OOH kampaní

Přehled netradičně řešených out-of-home kampaní, které zadavatelé reklamy ve spolupráci s agenturami a provozovateli ploch uskutečnili v letošním... více
Média 2012 10.11.2012

Katalog mediálních agentur a Katalog mediálních zastupitelství

Katalog mediálních agentur a Katalog mediálních zastupitelství (PDF, 23MB) AB MEDIALL Nádražní 81... více
Média 2012 10.11.2012
  Celkem nalezeno: 21.
 
 Zobrazuji: 1 - 21.  
reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama