Německo
Autodoplňky jsou žádaným sortimentem
Německý trh není uzavřen ani pro dodavatele doplňků pro automobilový průmysl. Prosazovat se zde začala...
23. 2. 2004 ▪ 2 min. čtení
Zuzana Synková: Hamburk otevře cestu na sever
CzechTrade tento měsíc otevřel v Hamburku své druhé německé zastoupení.
20. 2. 2004 ▪ 2 min. čtení
Zdeněk Kočárek: Mnohé z firem teprve hledají partnery
Kancelář CzechTrade v Kolíně nad Rýnem působí již tři a půl roku.
20. 2. 2004 ▪ 3 min. čtení
Veletrhy - jistá cesta k zákazníkům
Nejdůležitější obchodní veletrhy na světě se odehrávají v Německu. Reprezentují přibližně pětinu celosvětového obratu v branži.
20. 2. 2004 ▪ 5 min. čtení
Martin Tlapa: Exportní potenciál pro německý trh není ještě vyčerpán
Z nedávno publikovaných výsledků zahraničního obchodu vyplývá, že celkový schodek loni dosáhl 71,2 miliardy korun.
20. 2. 2004 ▪ 5 min. čtení
Bankrotů v Německu výrazně přibývá
Krachy podniků se nevyhýbají ani zemím s bohatou obchodní tradicí. České firmy by proto měly vyžadovat záruky také od svých partnerů v Německu,...
20. 2. 2004 ▪ 4 min. čtení
Volné cestování i podnikání? Výhody členů unie získá Česko postupně
Vstup do Evropské unie přinese Čechům nejen snadnější cestování, ale i možnost mít v evropských státech své firemní zastoupení a rozvíjet...
20. 2. 2004 ▪ 2 min. čtení
Doprava na hranici. Hrozí snad kolaps?
Nevyhovující infrastruktura může zbrzdit vzájemný obchod. Jestli se v dohledné době podaří dobudovat alespoň část dálniční sítě a zrychlit tak...
20. 2. 2004 ▪ 4 min. čtení
Sasové. Obávají se konkurence z Česka
Příležitost pro Čechy a Sasy? Přeshraniční síť dodavatelů pro automobilový průmysl. Na obou stranách je mnoho firem podnikajících v tomto oboru.
20. 2. 2004 ▪ 3 min. čtení
Bavorský trh je lačný po českém zboží
Prostřednictvím bavorských partnerů mají tuzemské výrobky šanci dostat se na třetí trhy.
20. 2. 2004 ▪ 3 min. čtení
Nechcete mít potíže? Prověřte si svého obchodního partnera
Nechcete mít potíže? Prověřte si svého obchodního partnera Text: Jaroslav Hubáček Ani při spolupráci s významnou německou společností se nelze...
20. 2. 2004 ▪ 3 min. čtení
Bavoři a Sasové: sousedé i konkurenti
Čeština je tu slyšet stále častěji, říkají obyvatelé spolkových zemí blízko hranic. V rozšíření unie vidí možnost, jak podpořit obchod, ale...
20. 2. 2004 ▪ 5 min. čtení
Dobrý marketink je pro vývoz nezbytný
Produkty průměrné kvality budou z německého trhu brzy vytlačeny levnou konkurencí.
20. 2. 2004 ▪ 4 min. čtení
Milan Urban: Strukturální fondy jsou šancí pro malé podniky
Vstup do Evropské unie přinese především pro malé a střední podniky příležitost využívat unijních fondů, například v příhraničí s Německem.
20. 2. 2004 ▪ 6 min. čtení
Námluvy po internetu - rychlý start podnikání
Text: Petr KrálChcete mít náskok před konkurencí? V Německu, kde většina podnikatelů už řadu let řídí...
20. 2. 2004 ▪ 3 min. čtení
Dobré jméno firmy je nejlepší vizitkou
Největším esem v rukávu, které byste ale měli včas vytáhnout, je renomé vaší obchodní značky. Němci dokážou ocenit kreativitu a úspěšnost na...
20. 2. 2004 ▪ 6 min. čtení
Německo, servis - business travel
Telefonní karty koupíte na poště, v obchodních domech, supermarketech a trafikách.
20. 2. 2004 ▪ 9 min. čtení
Historie zůstává zranitelným místem
Vztahy mezi středoevropskými sousedy? Jejich vývoj názorně přibližuje debata o památníku obětem vyhnání, o jehož postavení rozhodl loni v létě...
20. 2. 2004 ▪ 4 min. čtení
Závislost na německé ekonomice. Pro podnikatele zatím přednost.
Potíže největší evropské ekonomiky paradoxně pomohly domácím vývozcům. Levnější zboží si totiž snáze našlo cestu k německým spotřebitelům.
20. 2. 2004 ▪ 4 min. čtení