Internet

Facebook zahalen v oparu alkoholu

Promoce alkoholového brandu na sociálních sítích má svá specifika. Jsou jimi zákonná omezení, nutnost cílit na starší skupinu, než je průměrný...
30. 4. 2012 ▪ 6 min. čtení

Který web je nejkvalitnější?

Na konci října proběhlo vyhlášení výsledků soutěže o nejlepší zpracování firemních internetových prezentací - WebTop100. Byla udělena dvě první...
22. 12. 2011 ▪ 1 min. čtení

Nejlepší počiny na internetu

Přinášíme výběr z nejlepších prací letošního ročníku oborové soutěže Internet Effectiveness Award. Úspěšné byly virály, video, widgety nebo real...
24. 11. 2010 ▪ 10 min. čtení

Čekni se!

Vědí, kde jste. Sledují vaše kroky. A co je na tom nejzajímavější, vy sami jim tu možnost dobrovolně povolíte.
24. 11. 2010 ▪ 5 min. čtení

TV spoty na internetu

Je skutečně chyba, když svou televizní reklamu překlopíte do on-line? Studie ukazuje, že funguje stejně dobře jako videoreklama vytvořená...
24. 11. 2010 ▪ 2 min. čtení

Zásah YouTube je srovnatelný s TV

Chceme bojovat proti mýtu, že na internetu se nedá budovat povědomí a brand, říká obchodní manažer českého YouTube, Daniel Nohel. Kromě ceny...
26. 10. 2010 ▪ 8 min. čtení

V zákazech přituhuje

Křížová výprava za "superkorektní" marketing sladkého, slaného, tučného či cigaret nebo alkoholu neustává. V San Francisku zakazují hračky v...
26. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení

iAd: reklama a la Apple

Produkty společnosti Apple jsou často doprovázeny revolucí v celém oboru. Nejnovějším "iProduktem" Applu je systém mobilní reklamy iAd.
27. 5. 2010 ▪ 4 min. čtení

Blogování s peněženkou

Blogy se zdají být z marketingového hlediska obtížně dobyvatelnou pevností. V Česku se rozjela služba, která kontakt na blogery usnadňuje, ale...
29. 4. 2010 ▪ 8 min. čtení

Slušné budování odkazů

Službu Placla.cz využíváme pro projekt e-shopu zaměřeného na prodej elektronických cigaret www.KurKdeChces.cz. Po velmi rozporuplné zkušenosti s...
29. 4. 2010 ▪ 2 min. čtení

Jak na e-mailing?

Emailový marketing je obestřen mnoha mýty a zkreslenými informacemi. Mnozí jej zaměňují za direct mail, respektive za neadresné hromadné...
29. 4. 2010 ▪ 4 min. čtení

Je to celé nesmysl?

Je marketing na sociálních sítích pro podnikání nesmysl? Zrovna tak se jmenuje dynamická diskuse na profesní síti LinkedIn. Právě zuří válka...
31. 3. 2010 ▪ 7 min. čtení

Sociální výprodej

Obecně se značkám na sociálních sítích doporučuje spíše naslouchat než hovořit, nicméně některé výzkumy hovoří jinak.
31. 3. 2010 ▪ 2 min. čtení

Mýty o použitelnosti jsou potvory zažrané

Věnovali jste použitelnosti svých stránek desítky hodin, a přesto se jejich uživatelé nechovají, jak byste čekali? Možná jste podlehli hojně...
26. 1. 2010 ▪ 5 min. čtení

Televize na "x" způsobů

Pro budoucí fenomén - formát korporátních televizí - dnes mluví dvě obecné skutečnosti. Zaprvé stále vzrůstající penetrace internetu napříč...
18. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení

Ochrana bez trapnosti

Příslib kvalitnějšího sexu přivedl značku Durex na vrchol globálního žebříčku značek kondomů. Třeba loni v Německu rostla značka o 20 %.
18. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení

7 tipů na firemní blog

Tento článek popisuje pokus o využití nástroje blogu pro budování vztahu se zákazníky na internetovém projektu Blog.cz. Na několika případech se...
29. 9. 2009 ▪ 8 min. čtení

Barevná manipulace

Podle výzkumu výrobce tiskáren HP se zelená se jeví jako nejvíce přesvědčivá barva písma a Němci se ukázali jako nejsnáze ovlivnitelní touto...
30. 9. 2009 ▪ 2 min. čtení

Příběh růžového šílenství

Vánoce, Valentýn, ale také 1. máj, narozeniny, svátek, promoce apod. - to vše jsou momenty, kdy si lidé posílají přání. Přitom právě teď je ta...
30. 9. 2009 ▪ 4 min. čtení

Zákazníci jako návrháři

Tchibo začalo prodávat výrobky navržené samotnými zákazníky v rámci interaktivního projektu Tchibo ideas (www.tchibo-ideas.de), který propojuje...
30. 9. 2009 ▪ 2 min. čtení