Facebook zahalen v oparu alkoholu Promoce alkoholového brandu na sociálních sítích má svá specifika. Jsou jimi zákonná omezení, nutnost cílit na starší skupinu, než je průměrný... 30. 4. 2012 ▪ 6 min. čtení
Který web je nejkvalitnější? Na konci října proběhlo vyhlášení výsledků soutěže o nejlepší zpracování firemních internetových prezentací - WebTop100. Byla udělena dvě první... 22. 12. 2011 ▪ 1 min. čtení
Nejlepší počiny na internetu Přinášíme výběr z nejlepších prací letošního ročníku oborové soutěže Internet Effectiveness Award. Úspěšné byly virály, video, widgety nebo real... 24. 11. 2010 ▪ 10 min. čtení
Čekni se! Vědí, kde jste. Sledují vaše kroky. A co je na tom nejzajímavější, vy sami jim tu možnost dobrovolně povolíte. 24. 11. 2010 ▪ 5 min. čtení
TV spoty na internetu Je skutečně chyba, když svou televizní reklamu překlopíte do on-line? Studie ukazuje, že funguje stejně dobře jako videoreklama vytvořená... 24. 11. 2010 ▪ 2 min. čtení
Zásah YouTube je srovnatelný s TV Chceme bojovat proti mýtu, že na internetu se nedá budovat povědomí a brand, říká obchodní manažer českého YouTube, Daniel Nohel. Kromě ceny... 26. 10. 2010 ▪ 8 min. čtení
V zákazech přituhuje Křížová výprava za "superkorektní" marketing sladkého, slaného, tučného či cigaret nebo alkoholu neustává. V San Francisku zakazují hračky v... 26. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení
iAd: reklama a la Apple Produkty společnosti Apple jsou často doprovázeny revolucí v celém oboru. Nejnovějším "iProduktem" Applu je systém mobilní reklamy iAd. 27. 5. 2010 ▪ 4 min. čtení
Blogování s peněženkou Blogy se zdají být z marketingového hlediska obtížně dobyvatelnou pevností. V Česku se rozjela služba, která kontakt na blogery usnadňuje, ale... 29. 4. 2010 ▪ 8 min. čtení
Slušné budování odkazů Službu Placla.cz využíváme pro projekt e-shopu zaměřeného na prodej elektronických cigaret www.KurKdeChces.cz. Po velmi rozporuplné zkušenosti s... 29. 4. 2010 ▪ 2 min. čtení
Jak na e-mailing? Emailový marketing je obestřen mnoha mýty a zkreslenými informacemi. Mnozí jej zaměňují za direct mail, respektive za neadresné hromadné... 29. 4. 2010 ▪ 4 min. čtení
Je to celé nesmysl? Je marketing na sociálních sítích pro podnikání nesmysl? Zrovna tak se jmenuje dynamická diskuse na profesní síti LinkedIn. Právě zuří válka... 31. 3. 2010 ▪ 7 min. čtení
Sociální výprodej Obecně se značkám na sociálních sítích doporučuje spíše naslouchat než hovořit, nicméně některé výzkumy hovoří jinak. 31. 3. 2010 ▪ 2 min. čtení
Mýty o použitelnosti jsou potvory zažrané Věnovali jste použitelnosti svých stránek desítky hodin, a přesto se jejich uživatelé nechovají, jak byste čekali? Možná jste podlehli hojně... 26. 1. 2010 ▪ 5 min. čtení
Televize na "x" způsobů Pro budoucí fenomén - formát korporátních televizí - dnes mluví dvě obecné skutečnosti. Zaprvé stále vzrůstající penetrace internetu napříč... 18. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení
Ochrana bez trapnosti Příslib kvalitnějšího sexu přivedl značku Durex na vrchol globálního žebříčku značek kondomů. Třeba loni v Německu rostla značka o 20 %. 18. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení
7 tipů na firemní blog Tento článek popisuje pokus o využití nástroje blogu pro budování vztahu se zákazníky na internetovém projektu Blog.cz. Na několika případech se... 29. 9. 2009 ▪ 8 min. čtení
Barevná manipulace Podle výzkumu výrobce tiskáren HP se zelená se jeví jako nejvíce přesvědčivá barva písma a Němci se ukázali jako nejsnáze ovlivnitelní touto... 30. 9. 2009 ▪ 2 min. čtení
Příběh růžového šílenství Vánoce, Valentýn, ale také 1. máj, narozeniny, svátek, promoce apod. - to vše jsou momenty, kdy si lidé posílají přání. Přitom právě teď je ta... 30. 9. 2009 ▪ 4 min. čtení
Zákazníci jako návrháři Tchibo začalo prodávat výrobky navržené samotnými zákazníky v rámci interaktivního projektu Tchibo ideas (www.tchibo-ideas.de), který propojuje... 30. 9. 2009 ▪ 2 min. čtení