Promotrack

Globus nově v čele

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
17. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení

Vánoce: hlavně alkohol

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
20. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení

Listopad překvapil

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
12. 12. 2008 ▪ 2 min. čtení

Mražené rychle sílí

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
20. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení

Do čela cukrovinky

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
15. 10. 2008 ▪ 2 min. čtení

Pampers v čele

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
23. 9. 2008 ▪ 2 min. čtení

Pokles pokračuje

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
13. 8. 2008 ▪ 2 min. čtení

Kde Češi utrácejí za čerstvé maso?

Ačkoliv podle šetření Shopping Monitor 2008, které realizuje každoročně společnost Incoma Research a GfK Praha, jsou celkově nejčastějším místem...
13. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení

Drogerie stále první

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
20. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení

Dubnový pokles proma

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
13. 5. 2008 ▪ 2 min. čtení

Velikonoce a cukrovinky

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
16. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení

Tesco stále v čele

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
12. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení

Leden snížil výkon

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
12. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení

Silný jako vždy

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
21. 1. 2008 ▪ 2 min. čtení

Vánoce pokračují

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
17. 12. 2007 ▪ 2 min. čtení

Vánoce jsou vidět

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
12. 11. 2007 ▪ 2 min. čtení

Drogerie v září vládne

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
10. 10. 2007 ▪ 2 min. čtení

Mražené se dočkalo

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
18. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení

Schwarzkopf v čele

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
13. 8. 2007 ▪ 2 min. čtení

V květnu vládlo Tesco

Monitoring in-store aktivit Promotrack pro časopis Regal realizuje agentura Arc Worldwide. Každý měsíc se zaměřuje na nejaktivnější řetězce,...
11. 6. 2007 ▪ 2 min. čtení