Jaroslav Krupka

Nejhodnotnější značky světa

I velmi silný brand může tvrdě narazit, pokud se odchýlí od vnímání a očekávání zákazníků. Své o tom vědí značky Kodak, Nokia i Dove.
21. 5. 2014 ▪ 5 min. čtení

České agentury láká polský trh

Podle letošní zprávy poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers "Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016" patří mezi nejrychleji...
16. 10. 2012 ▪ 1 min. čtení

Penny mění své obchody

Řetězec přechází na novou firemní strategii Nakupujte hezky česky, obchody procházejí redesignem.
9. 3. 2012 ▪ 2 min. čtení

Bezreklamky u soudu: 23 žalob

Nabízí vám možnost vydělat na reklamě. A dostanou vás k benešovskému soudu. Do budovy, naproti níž sedí firemní právník. Portál Bezreklamky.cz...
9. 3. 2012 ▪ 5 min. čtení

ČSA spouštějí novou kampaň

Firmu podpoří obrácené thajské lampy v ulicích a letušky v obchodech. Obrácená auta a prádlo pověšené vzhůru nohama pak odkazuje na lety k...
26. 8. 2011 ▪ 2 min. čtení

Cestovní ruch hledá svou koncepci

Český turistický ruch potřebuje cílenou propagaci. Stále však chybí jeho dlouhodobá koncepce. Pomoci by měl nový zákon o cestovním ruchu, který...
14. 12. 2010 ▪ 3 min. čtení

Když k vám znenadání promluví billboardy...

Na přelomu září a října by se měl v centru Pardubic objevit billboard, který bude zvláštní jednou věcí - osloví kolemjdoucí tak, že to neuslyší...
22. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení