Jak nepokazit firemní web Mít vlastní internetové stránky je pro většinu firem samozřejmost. Dobrý web už tak běžný není. 29. 9. 2011 ▪ 5 min. čtení
Chybující e-shopy Na webových stránkách se chyby netýkají pouze podnikatelů, kteří využívají internetovou prezentaci jen jako marketingový doplněk. Dopouštějí se... 29. 9. 2011 ▪ 2 min. čtení
Výbušnější než ropa Evropa dováží vodu ze suchem zmítané Afriky. Vozí ji v jahodách a pomerančích. 29. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení
Reklamní bitva o diváky Souboj televizních stanic o vyšší sledovanost se odehrává na poli nadsázky i různých národních libůstek. 29. 9. 2011 ▪ 1 min. čtení
Na Oxfordu můžete studovat i bez peněz, stačí mít talent Nadace Zdeňka Bakaly umožní získat vzdělání na světové univerzitě dalším třinácti studentům. 22. 9. 2011 ▪ 7 min. čtení
AIG: Psychopatický hon za zisky Odstavením klíčových manažerů spáchala americká pojišťovna AIG sebevraždu. 22. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení
Krásnější reklama Plastičtí chirurgové nabízejí klientům v reklamě dokonalost. Využívají především srovnávání. 22. 9. 2011 ▪ 1 min. čtení
Yahoo! aneb Jak zbabrat vyhazov Dát výpověď je umění. Manažer, který to nechápe a snaží se tento krok odbýt, poškozuje svoji firmu. 15. 9. 2011 ▪ 5 min. čtení
Příběh konce internetového giganta Poslední zprávy z Yahoo! jsou zářnou ukázkou, jak fungují společnosti, jejichž existence se chýlí k závěru. Propuštění Carol Bartzové a nynější... 15. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení
Zbavte se přechytralých šéfů Manažeři, kteří rozhodují jen podle čísel, konkurenci nepředhoní. Vždy budou jen průměrní. 15. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení
Vinná i nevinná reklama Víno se snad nejčastěji objevuje v reklamě na prací prášky. V reklamách na víno mu to ale sluší. 15. 9. 2011 ▪ 1 min. čtení
Přežijte návrat z dovolené Pár týdnů volna dokáže narušit i zaběhnutý pracovní režim. Návrat do práce ale nemusí být katastrofa. 8. 9. 2011 ▪ 7 min. čtení
Němci opět chtějí diktovat Evropě Němcům se vrací sebevědomí a začínají podléhat fikci, že mají patent na rozum. 8. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení
Škola volá... ale každá jinak. I vzdělávací instituce využívají vtipnou reklamu a marketing. 8. 9. 2011 ▪ 1 min. čtení
Šest tipů, kde a jak hledat nové kvalitní zaměstnance Lidí bez práce ubylo. Sehnat dobré zaměstnance je opět složitější a je třeba zvolit k nim správnou cestu. 6. 9. 2011 ▪ 6 min. čtení
Fukuyama: Dluhy zabíjejí demokracii Všechny nesvobodné státy směřují k demokracii, některé se se jí však nedočkají ani za tisíc let. 1. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení
Čím šílenější manažer a nápady, tím lepší Kreativní manažeři jsou čím dál žádanější. Ti méně tvůrčí si však nemusejí zoufat, kreativita se dá naučit. 31. 8. 2011 ▪ 6 min. čtení
Odporný dluh splácený rajčaty Půjčíme si miliardy, nakoupíme luxusní zboží a časem dluhy zaplatíme rajčaty. Takový je řecký ekonomický model. 25. 8. 2011 ▪ 5 min. čtení
Mléko jako opora reklamy Je mléko pro člověka zdravé, nebo ne? Ať je to, jak chce, jisté je, že reklamě jako kreativní motiv dobře pomáhá. Zde je pár důkazů. 25. 8. 2011 ▪ 1 min. čtení
Když to dál nejde, dejte výpověď Osmdesát procent Čechů je ve své práci víceméně spokojeno. Těm ostatním odborníci radí situaci řešit. 22. 8. 2011 ▪ 6 min. čtení