Nové podvodné zprávy útočící na Českou spořitelnu (ČS) zahlcují e-mailové schránky. Někteří klienti spořitelny se již nechali napálit. Pro spořitelnu to však zdaleka není první problém. S falešnými e-maily se ČS potýká již od přelomu února a března. Dokonce už podala trestní oznámení.
Čtěte více: Falešné e-maily na ČS pokračují. Varují samy před sebou - ZDE
Na otázky týkající se množících se e-mailových útoků na Českou spořitelnu ve čtvrtek odpovídal v on-line rozhovoru ředitel obchodního řízení přímého bankovnictví v České spořitelně David Lorenc.
David Lorenc působí jako ředitel obchodního řízení přímého bankovnictví v České spořitelně (ČS) od října loňského roku. Je zodpovědný za transformaci přímého bankovnictví a za posilování pozice v této oblasti ČS jako lídra trhu. Před příchodem do České spořitelny pracoval Lorenc devět let na nejrůznějších manažerských pozicích v ČSOB, GE Money Bank a v eBance, kde se věnoval zejména kreditním kartám, přímému bankovnictví a vedení strategických projektů. Půl roku pracoval pro GE Money Australia v Melbourne na aktivitách zaměřených na udržení stávajících klientů. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy s orientací na trestní právo a související oblasti, např. kriminalistiku či soudní lékařství. |