Decentní bílošedé stránky profesní sítě LinkedIn jsou dvanáctým nejnavštěvovanějším webem na světě. To je vysoká pozice. Zvlášť když díky tomu pak vyhledávače po zadání jména nebo názvu firmy jako jeden z prvních odkazů zobrazí právě profil na LinkedInu.

I české firmy si začínají stále více uvědomovat sílu této profesní sítě, která je na rozdíl od Facebooku zaměřena čistě byznysově a lidé na ni chodí většinou za pracovním účelem - navázat obchodní kontakty, najít nové talenty nebo vyhledat bývalé spolupracovníky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se