Pokrčí rameny a usměje se. "Mohli jsme vytvořit malý tým analytiků, kteří by každý den připravili pro naše prodejny reporty o aktuálních číslech. Prostě ty dobře placené profíky, kteří rozumějí datům a umějí z nich dostat užitečné informace."

Milan Petr, osmatřicetiletý šéf sítě papírnictví McPen, poklepe ukazovákem na displej svého iPadu a pro větší efekt se na moment odmlčí. Pak řekne: "Ale my se rozhodli, že datového analytika uděláme z každého zaměstnance. A hlavně z našich prodavaček, které mají k datům i zákazníkům nejblíž."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se