Martin Žufánek je v rodinném lihovaru Žufánek a synové tváří a zároveň jakýmsi návrhářem nových alkoholů. Vymýšlí a ochutnává recepty, dohlíží na destilaci. Vystupuje v médiích. Ostatní funkce, jež se vztahují i k přilehlému sadařství, si rozdělili jeho rodiče, bratři a jejich manželky.

Když o sobě Martin Žufánek mluví, občas použije slovo "pankáč". Což je vlastně trefné. Je to člověk, který dělá věci tvrdošíjně po svém, ignoruje většinu konvencí, jimiž by se měl v byznysu řídit: nemá žádnou strategii, žádný marketing, nechce, aby jeho rodinný lihovar dále rostl a zvyšoval produkci a zisk, přestože se jeho destiláty prodávají rychleji, než je stačí vyrábět.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se