Nejprve zaútočili na letiště v Istanbulu teroristé a z kalašnikovů postříleli desítky lidí. V červenci vyjely do ulic tanky a pokus o puč musela potlačit vláda. Pro polostátní Turkish Airlines to znamenalo čtvrtinový pokles zahraničních letů a firma se propadla do ztráty. Teď se aerolinky snaží využít nedávných nepokojů ke svojí propagaci.

Firma se snaží přesvědčovat turisty z celého světa, že Turecko není nebezpečné místo a dál stojí za návštěvu. Zahraniční novináře zase zve, aby jim ukázala, že k obavám už není důvod. To už udělala několikrát v minulosti, tentokrát se ale do marketingové komunikace výrazně míchá politika.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se