Porsche 911 je považováno za ikonu mezi sportovními automobily. Vyrábí se od roku 1963, jeho profil ale zůstává stejný. Kupé se svažitou přídí, vystouplými světly a motorem uloženým vzadu slibuje zábavné svezení. Nejnovější verze GTS, která ještě ani není na trhu, je určena nejen na klikaté silnice, ale i přímo na závodní okruh. Slibuje univerzálnost. Vypovídá o tom ostatně také fakt, že se nabízí ve všech třech karosářských provedeních, tedy jako kupé, kabriolet a speciální targa (auto s pevným obloukem a stahovacím dílem střechy).

Porsche 911 GTS je v paletě aktuálních verzí někde uprostřed. Jeho plochý přeplňovaný šestiválec je schopen vyvinout výkon 450 koní, což je o 20 víc než u slabšího modelu 911 Carrera S. Nejde ovšem jen o výkonnostní náskok, novinka dostala i další úpravy tak, aby lákala ke svezení také na závodní trati. Ať už si vyberete GTS s jakoukoliv karoserií, vždy bude mít o 44 mm širší rozchod zadních kol. To přináší větší stabilitu a ovladatelnost při vysokých rychlostech na rovinkách a při průletu zatáčkami. Stejný efekt má také snížený podvozek, který je oproti standardní Carreře o 20 mm nižší.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se