Filip Belant, manažer podpory a rozvoje pobočkové sítě České spořitelny

"Díky analýze 'velkých dat' máme k dispozici takový nástroj, že jsme schopni s přesností na 20 metrů určit, kde bychom měli mít vchod pobočky."

Ondřej Gálik, manažer mobilního bankovnictví, sociálních médií a content marketingu v České spořitelně

"Je to o hledání toho, co dává smysl, a hlavně toho, co dává smysl klientům. Nakonec někdo musí vytáhnout peněženku a za službu zaplatit. Je to tak nové řešení, že my zatím nevíme, kdo peněženku vytáhne a za co zaplatí. Ač je to hezké a sexy, udělat z toho produkt zase není tak jednoduché."

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se