Firma Spar a její hypermarkety Interspar už delší dobu staví na smysluplném konceptu čerstvosti a pod heslem "Čerstvěji už to nejde!" i letos pokračují v komunikaci tohoto tématu. Předprázdninová kampaň, v níž proměnila jednotlivé členy rodiny v různá zvířátka, svou realizací dala vzpomenout na svérázné kampaně sítě prodejen Pramen v 80. letech minulého století.

V rámci strategie "Kvalitně pro rodinu" představil obchodník čerstvé úseky prostřednictvím čtyř vizuálů, z nichž každý zastupuje vždy jednoho člena rodiny. Otec jako pes a milovník masa, syn jako kocourek a milovník mléka, dcerka jako myška a milovnice pečiva a matka jako králík milující mrkev a další zeleninu působí v kulisách čerstvých výrobků opravdu bizarně, navíc jsou namaskováni tak, že bez vysvětlení lze jen těžko identifikovat dané zvířátko. Zvlášť při pohledu na matku, kterou kampaň startovala, člověka v první moment napadne, že se Interspar v kampani spojil s pánským časopisem, jemž ženské králíčky zpopularizoval. Zlatý Zdeněk Pohlreich.