reklama

Energetika: Zajímavá práce a stabilní místa

Spotřeba elektřiny v Česku loni dosáhla rekordní hodnoty, což potvrzuje dobrou kondici ekonomiky. Volných pracovních míst je nejvíce v české... více
Podniky a trhy 17.07.2017

Elektromobilita je příležitostí pro energetiku

Elektromobilita přináší nové příležitosti pro průmysl i energetiku. Spotřeba ropy díky většímu... více
Podniky a trhy 04.04.2017

Chytrá města dávno nejsou žádnou sci-fi

Města dnes hostí téměř tři čtvrtiny populace a přitom stále zažívají překotný růst. Aby jej tyto municipality zvládly, mění se, stávají se "smart",... více
Podniky a trhy 23.12.2016

Ideologie je v energetice na nic

Je tu první vážně míněná snaha Evropské komise o revizi už tak velmi ambiciózních závazků na zvýšení energetické účinnosti o 27 procent. Revize by... více
Podniky a trhy 11.11.2016

Řešení klimatických změn je i příležitost

Naše civilizace je na energiích zcela závislá. Nemá cenu si zastírat, že rostoucí poptávka dopadá na celou planetu a stává se téměř otázkou přežití.... více
Podniky a trhy 23.11.2015

Sám sobě konkurentem

Nové technologie povedou k větší soběstačnosti domácností, ale i firem ve výrobě elektřiny. To je něco, s čím se velké energetické firmy musí poprat.... více
Podniky a trhy 23.07.2015
Leader’s voice

Podpora vědy je investicí do naší budoucnosti. Příkladem je skladování elektrické energie

Mezi technologickou vyspělostí a blahobytem je... více
Podniky a trhy 20.06.2015

V energetice potřebujeme jasná pravidla

Situace, v níž se teď ocitáme, se dá připodobnit ke hře mariáše. Karty jsou rozdané. My bychom si jako Česká republika měli zvyknout na to, že trumfy... více
Podniky a trhy 17.06.2015
Leader’s voice

Šéf ČEZ: Česko nepotřebuje tolik antropologů a historiků

Musíme mít dostatečně vzdělané lidi. Naším prvním a nejdůležitějším krokem je tím pádem větší... více
Podniky a trhy 17.06.2015

Nejlepší je neplýtvat

Hlavní překážkou hospodářského úspěchu Evropské unie v globální konkurenci není levná pracovní síla v Číně nebo Indii, obchodní omezení mezi Evropou... více
Podniky a trhy 17.06.2015

Tvůrčího ducha, přátelé...

Statistici, ekonomové i někteří ekonomičtí novináři stále hledají a vymýšlí ukazatele, které mají vystihnout, jak si naše hospodářství vede nebo jaká... více
Podniky a trhy 17.06.2015

Energetické cíle EU: skutečný boj teprve začíná

Evropští politici schválili cíle energeticko-klimatické politiky 2030, jež určí dění v energetice a... více
Podniky a trhy 17.06.2015

Strategie ČEZ: pozitivní energie

Nejistota, která nemá v moderní historii obdoby. Tak jsem před rokem charakterizoval evropskou energetiku. O krizi v sektoru, který je klíčový pro... více
Česká energetika 2014 20.11.2014
Komentář

Šéf ČEZ: Albánské emoce vystřídal rozum. Narovnání je výhodnější než arbitráž

Vstup na albánský trh se z dnešního pohledu může jevit jako nerozvážnost. Každou investici je ale... více
Komentáře 25.06.2014

Daniel Beneš: Albánské emoce vystřídal rozum

Současná Dohoda o narovnání je pro ČEZ výhodnější řešení než zdlouhavá arbitráž. Do Budoucna se společnost ale zaměří na stabilnější trhy v Evropě.... více
Názory 25.06.2014

Energetika vstoupila do éry nejistoty

Kdybychom měli hledat dvě slova, která charakterizují současnou evropskou energetiku, pak bychom došli k obratu velká nejistota. Tato nejistota,... více
Česká energetika 2013 18.12.2013

Energy outlook 2013

Energetika je velmi vzrušující odvětví. Je s ní spjato specifické know-how, dynamika a napětí, ale i odpovědnost a respekt. Je naší každodenní... více
Editorial 10.12.2013

Martina Jankovská, Daniel Beneš: UNESCO, Praha a právo na rozvoj

Debata o tom, zda Praze opravdu hrozí kvůli výstavbě mrakodrapů na Pankráci vyškrtnutí ze seznamu... více
Názory 13.09.2007

Martina Jankovská, Daniel Beneš: K vyškrtnutí památky zatím nedošlo

Jak se konkrétní statek vlastně dostává na seznam světového kulturního dědictví UNESCO? Příslušný... více
Názory 13.09.2007
  Celkem nalezeno: 19.
 
 Zobrazuji: 1 - 19.  

O autorovi

Daniel Beneš
generální ředitel ČEZ
reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama