reklama

Konec světa ve Studiu 6

Tvůrcům, moderátorům i reportérům televizního Studia 6 není co závidět. A nejde jen o brzké vstávání. Ale neexistuje téma, které by Jolka Krásná... více
Názory 0 17.07.2017

Kdo je větší SUVerén? Suzuki posílá právníky na Kiu kvůli reklamní kampani

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku... více
Agenda 0 10.07.2017

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky,... více
Extra 0 10.07.2017

Jesse Eisinger, Charles Ornstein: Soudy v USA prolamují ochranu zdrojů

Každá vláda komunikuje s novináři hůř než ta před ní, tvrdili v rozhovoru pro MAM v létě 2015... více
Extra 0 10.07.2017

Lajky na život a na smrt

Hazardéři, kteří pro publikum udělají cokoliv, existovali i za časů klasických médií. Ale Facebook, YouTube, Snapchat a Instagram jejich činnost... více
Názory 0 10.07.2017

Češi a média? Jedna velká mizerie

Výsledky letošního průzkumu britského Reuters Institutu ukazují, že důvěra ve zpravodajství klesá. Jednou z příčin bývá silně politicky rozdělená... více
Názory 0 03.07.2017

České pobočky automobilek Suzuki a Kia se přou o reklamní slogan. Obě značky pracují se slovem "SUVerén"

Suzuki využívá ve své kampani slovo "SUVerén",... více
Novinky 0 27.06.2017

Šéfredaktor Washington Post: Chceme být nejrychlejší, aby si čtenáři zvykli, že právě u nás se "rodí zprávy"

Šéfredaktor deníku Washington Post naznačil ve... více
Názory 0 26.06.2017

Roboti pomohou médiím i čtenářům

Ve Vídni se představily nejnovější technologie, které usnadňují výrobu zpráv i jejich čtení. Už máte virtuálního tučňáka? více
Agenda 0 26.06.2017
Marketing & Media

Vydavatel Blesku koupil diskuzní a inzertní portál Mimibazar. Potenciál vidí v neinzertních příjmech

více
Byznys 0 19.06.2017

Neklidné sny o digitálním kontaktu s úřady

Stát chce příští rok spustit po vzoru Velké Británie portál pro elektronickou komunikaci s úřady. Jakékoliv snaze o elektronické vládnutí je dobré... více
Názory 0 19.06.2017

A ještě přidejte zaječí ouška, prosím!

Loni zasáhla na krátkou dobu sociální sítě popularita aplikace Prisma, která měnila fotky na "umělecká" díla ve stylu slavných malířů. Po pár týdnech... více
Editorial 0 19.06.2017

Milujte svého robota. Pošle vám slevu

Lenost, ješitnost a sociální sítě stvořily novou oblast marketingu. Konverzační marketing je relativní novinka posledních let. Jeho rozvoj začne... více
Názory 0 12.06.2017

Becherovka vyráží na festivaly s gastrozónou. Namíchala extra drinky

Alkoholové značky vyrážejí za spotřebiteli na letní akce. Zatímco Aperol před časem pro festivalové... více
Agenda 0 12.06.2017

Česká policie se má na Facebooku a Twitteru co učit

Zvládne policie digitální komunikaci v krizové situaci, když mlčí i normálně? více
Názory 0 05.06.2017

Ve složité firmě s mnoha výrobními závody se bez staré dobré nástěnky neobejdete

Interní komunikace ve výrobní firmě, kde je několik výrobních závodů, a kde navíc ne všichni... více
Agenda 0 05.06.2017

Reklama jako práce snů? U mladých už to úplně neplatí, největší konkurencí je svět IT

Mladí lidé mají slušnou představu o tom, jaké... více
Agenda 0 05.06.2017

McPen cílil marketing na průměrnou účtenku. Velká data jeho strategii nakonec otočila

Papírnictví McPen se daří navzdory konkurenci... více
Agenda 0 05.06.2017

Když marketing přijde o veškerou soudnost

Marketing není sprosté slovo, ačkoliv pro to amatéři v oboru dělají všechno. Typickým marketingovým rychlokvaškám často chybí soudnost, přehled, cit... více
Názory 0 29.05.2017

Další vlna digitalizace vnesla napětí na trh

12. ročník konference Digimedia probíhal den poté, co sněmovna schválila druhou vlnu televizní digitalizace. A na atmosféře akce to bylo znát. více
Agenda 0 29.05.2017

ČT je podle studentů ideální zaměstnavatel

Česká televize, Seznam, Mafra a Economia jsou jediná média v žebříčku ideálních zaměstnavatelů. více
Agenda 0 29.05.2017

Nemáš ráda vládu? Nesmíš do televize!

Do polské kultury se nedávno vrátily praktiky známé ze socialistických dob. Celostátní televize legendární zpěvačce zasahovala do toho, koho si pozve... více
Názory 0 22.05.2017

Jak nalákat na studium při práci

Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně oslovovala zájemce o kombinované studium i pomocí internetové kampaně připravené během dvou... více
Případová studie 0 22.05.2017

Vítejte u pořadu Vaříme s Jiřím Kajínkem

Pravomocně odsouzený zločinec bude opět hvězdou médií. Ochotně dává rozhovory, miluje publicitu a část veřejnosti zase miluje jeho. Čím krutější a... více
Názory 0 15.05.2017

Zelené je centrum, nákup, to je hra

Obchodní centra se mění z chrámů konzumu na přátelské prostředí pro celou rodinu, které je ekologické, udržitelné, bio a nabízí jeden zážitek za... více
Téma čísla 0 15.05.2017

Svět internetové reklamy je v ohrožení, varuje manažer Seznamu

Internetové společnosti mají plné ruce práce. Do května 2018 se stejně jako firmy z jiných sektorů... více
Agenda 0 15.05.2017

Aplikace pro hodinky? Ne tak rychle

Po dvou letech od uvedení chytrých hodinek od Applu se ukazuje, že neudělaly takovou díru do světa jako iPhony nebo iPady. Firmy tiše ukončují jejich... více
Extra 0 09.05.2017

Nenažrané aplikace jdou z kola ven

Pokud budete nutit uživatele, aby místo svižného programu spouštěli pomalého dinosaura, po kterém jim začne zlobit telefon, hodíte náklady na vývoj... více
Extra 0 09.05.2017

Počet instalací není všechno

Sledujte chování uživatelů. Radost z vysokého počtu stažení aplikace může být předčasná a statistiky používání ji mohou o pár týdnů později výrazně... více
Extra 0 09.05.2017

Dvořák: ČT bojuje o volné vysílání

Ředitelem České televize bude i v dalších šesti letech Petr Dvořák. Ve svém kandidátském projektu varuje, že by část diváků mohla přijít o bezplatný... více
Agenda 0 02.05.2017
  Celkem nalezeno: 349.
 
 Zobrazuji: 1 - 30. Další>    Konec>>

O autorovi

Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
filip.rozanek@economia.cz

Věnuje se médiím, novým technologiím, sociálním sítím, komunikaci, společenským fenoménům a moderní historii. Šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media je od července 2015, předtím ve stejném vydavatelství Economia zastával od srpna 2014 pozici editora inovací Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde také získal Novinářskou cenu 2013 za projekt Srpen 1968 na sociálních sítích.

reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama