reklama
reklama

Filip Rožánek

šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
Články autora
16. 4.

Spořitelna podpoří nápady mladých

Největší česká banka si objednala průzkum názorů a životních postojů mladých Čechů do 28 let. Výsledkem je soutěž, která podporuje spořitelnu...
16. 4.

Pražský orloj nahradila obrazovka

Středověké hodiny na Staroměstské radnici v Praze se opravují a zakrývá je lešení. Aby návštěvníci hlavního města nepřišli o krásu orloje,...
9. 4.

Záchrana médií spojuje konkurenty

Důvěra v tradiční média upadá, inzerenti hrnou peníze na Facebook a Google, konkurence informačních zdrojů je vysoká. Kudy z toho ven? Světoví...
9. 4.

Operam diriguje filmy

Umělá inteligence v Hollywoodu? Žádný Terminátor, ale Operam. Češi a Slováci pomáhají propagovat filmové trháky.
26. 3.

V USA letos zavře 12 tisíc obchodů

Krach legendárního amerického hračkářství Toys R Us přitáhl pozornost k finanční situaci dalších velkých řetězců. Vyhlídky jsou černé: internet...
12. 3.

Mladí diváci našli cestu k BBC na webu

Úsporná opatření předloni dovedla britskou BBC k rozhodnutí ukončit klasické vysílání televizního programu pro mladé diváky. BBC Three naštěstí...
26. 2.

Až vám zavolá digitální hvězda

Už vaše firma spolupracuje s nějakou internetovou celebritou? Jaký je jejich skutečný vliv? Jaké triky používají, aby vás přesvědčili, že se vám...
1 2 3 4 5 ... 22
reklama