reklama
reklama
Články autora
25. 11. 2009

Sony mění strategii marketingu

Howard Stringer, šéf koncernu Sony, odhalil minulý týden své marketingové plány. Chce se soustředit pouze na propagaci nejprodávanějších...
25. 11. 2009

Noviny podle čtenářů

První noviny, jejichž obsah si skládají sami čtenáři, vycházejí v Německu od 16. listopadu pod názvem Niiu. Čtenáři si vybírají informace, které...
17. 6. 2009

TV Barrandov točí vlastní seriál

TV Barrandov začíná točit svůj první původní seriál, a to v koprodukci se slovenskou TV Joj. Seriál ze současnosti by se měl vysílat letos na...
17. 6. 2009

GfK učí počítač měřit lidské pocity

Výzkumná agentura GfK pracuje ve Velké Británii na počítačovém softwaru, který má odhalit emoce lidí díky jejich výrazu v obličeji. Podle GfK...
10. 6. 2009

Vlakové neštěstí na festivalu reklamy

Česko bude na festivalu Cannes Lions reprezentovat 34 prací, nejčastěji od agentur Young & Rubicam a Mark/BBDO. S případovou studií krizové...
10. 6. 2009

Nový formát internetové reklamy

Agentura Tremor Media představila nový formát reklamy. Webový V-Choice slučuje prvky televize: obraz, zvuk i pohyb s možností reklam u...
10. 6. 2009

Budvar prohrál spor s olympijským výborem

Budvar podle soudu v kampani "Hokejiáda" s Bobem a Davem nasazené při zimních Olympijských hrách v Turíně v roce 2006 zneužil olympijské...
3. 6. 2009

McCafé expanduje

McDonald's útočí na prvenství společnosti Starbucks v Evropě a chystá se otevřít další McCafé. Společnosti již kavárny zprovoznila v Irsku,...
3. 6. 2009

Centru klesá inzerce

Výdaje zadavatelů internetové reklamy v dubnu stouply na 258 milionů korun, u některých médií ale došlo k meziročnímu snížení hodnoty dodaných...
14. 5. 2009

Stát nevzdal pomoc bývalé SetuzeHN+

HN+Vedení Podpůrného a garančního rolnického a lesnického fondu (PGRLF) se nevzdalo plánu podpořit z peněz daňových poplatníků soukromou firmu STZ...
6. 5. 2009

Prodej přes Facebook? Průkopníkem je PopronHN+

HN+Popron poprvé v Česku využije Facebook k přímému prodeji. Pomocí aplikace na jeho stránkách bude od půle května prodávat levná DVD. "Místo toho,...
6. 5. 2009

Americký Timberland vidí krizi s nadhledemHN+

HN+S nadsázkou využil motivu krize ve své reklamě oblíbený americký výrobce obuvi Timberland. Ve Velké Británii spustil kampaň, jejíž hlavní heslo...
22. 4. 2009

Leo Burnett končí s krizíHN+

HN+Lisabonská pobočka firmy Leo Burnett vytvořila webový plug-in, který po instalaci na navštívených webových stránkách nahrazuje slovo...
22. 4. 2009

Thajsko zachraňuje pověstHN+

HN+Thajská asociace cestovního ruchu připravuje kampaň, jež by pomohla prezentaci země jako bezpečné destinace. Bangkok, který je zmítán...
16. 4. 2009

Vydavatelé jdou do regionůHN+

HN+Regionální zpravodajství se letos rozšíří o další vydavatele. Od 16. dubna zahájí síť bezplatných regionálních týdeníků Sedmička vydavatelství...
8. 4. 2009

Libanon pobouřila reklama s JežíšemHN+

HN+Reklama fotoaparátu Samsung s Ježíšem fotícím skupinu jeptišek přivodila potíže katarské reklamní agentuře FP7 Doha. Po otištění v novinách v...
8. 4. 2009

V létě spustí další televizeHN+

HN+Bývalý šéf multimediální divize skupiny Mafra Stanislav Holec a bývalý obchodní ředitel televize Óčko Pavel Pšeidl založili firmu Altema TV...
1. 4. 2009

Nova.cz rostla nejvíceHN+

HN+Největší skok návštěvnosti webu prodělala nova.cz. V únoru s 1,224 milionu narostla meziročně o 584 tisíc uživatelů. Za růstem je širší nabídka...
1. 4. 2009

Danone má Zlatý větrníkHN+

HN+Německá organizace Foodwatch napadla reklamu firmy Danone "Actimel pomáhá posilovat přirozený obranný systém". Označila ji za "probiotickou...
1 2 3 4 5 ... 21
reklama