reklama
reklama
Články autora
29. 11. 2011

Přelomový rok 2012 na televizním trhu

Český televizní trh vstupuje do přelomového roku ve svém dosavadním vývoji. Rok 2012 bude prvním rokem, kdy Česká televize přijde o většinu...
25. 10. 2010

Příbaly k tisku, s kterými to vyhrajete

Příběh příbalů jako marketingového nástroje tisku je dlouhý a dynamický. Zatímco deníky s nimi téměř skončily, u lifestylových titulů jejich...
29. 9. 2010

Rychlý konec megaprojektu

Ještě v srpnu to vypadalo, že se Naše adresa rozšíří. Opak je ale pravdou. Skupina PPF se narychlo rozhodla skoncovat s mediálním projektem...
29. 6. 2010

Úspěch stojí na konceptech

Tematická a obsahová profilace je podle zástupců magazínů, které letos vyhrály v soutěži Časopis roku, klíčová a patří k hlavním důvodům jejich...
18. 12. 2009

Těžký tiskový rok 2010

Zejména jako rok úsporných opatření označují tuzemští vydavatelé letošní vývoj na tiskovém trhu. I přes vědomí obtížného roku 2010 však plánují...
Ekonom.cz21. 1. 2009

Reklama v médiích rostla

Celkový objem investic do nákupu reklamního prostoru v médiích dosáhl v loňském roce podle hrubých údajů z monitoringu TNS Media Intelligence...
27. 11. 2008

Prodej bulváru už tolik neroste

Letošní rok je pro tuzemské bulvární deníky méně příznivý než loňský. Prodejní výsledky tuzemských deníků za první tři letošní čtvrtletí jsou ve...
15. 9. 2008

Mediální agentury: Kartel či ne?

Analýza Jestliže nejsilnější hráč trhu začne spolupracovat se svou největší konkurencí a místo soupeření o zakázky spolupracují a domlouvají se...
27. 6. 2008

Jak šel život časopisů roku

Už čtvrtý ročník má za sebou soutěž o nejlepší tuzemské magazíny Časopis roku. Jak se vedlo titulům, které uspěly v letošním ročníku?
26. 4. 2008

Kolik mužů snese Esquire?

Základní popis čtenářských preferencí je dlouhodobě neměnný: mezi čtenáři deníků převažují muži, u časopisů mají vyšší zastoupení ženy....
1 2 3
reklama