reklama
reklama
Další články autora / Martina Vojtěchovská
12. 12. 2007

Kreativní outdoor se představuje

Outdoorová média jsou často v kampaních využívána pro své kreativní možnosti. I to je jeden z důvodů, proč se na shortlistu letošní soutěže o...
Ekonom.cz11. 10. 2007

Metro končí v metru?

Metro končí v metru? PRAŽSKÝ DOPRAVNÍ PODNIK vypověděl vydavatelství Metro ČR smlouvu na distribuci bezplatného deníku Metro uvnitř pražského...
27. 6. 2007

Kdo si zasloužil Časopis roku?

Spíše staronové vládce mají tuzemské časopisy podle soutěže Časopis roku. Letošní ročník přesto přivítal mezi vítězi některé nováčky.
27. 6. 2007

Nabídka časopisů se zvyšuje

Dětských časopisů na trhu stále přibývá, vydavatelé ale nechtějí přijít o své pozice. Do budoucna lze proto očekávat další nové přírůstky.
22. 5. 2007

Co zvyšuje prodej deníků?

Bulvární deníky mají letos silné téma, které zvyšuje jejich prodaný náklad. Co ale pomáhá nebulvárním deníkům?
15. 5. 2007

Koho nepotěší výsledky sledovanosti médií?

Zvýšený prodej bulvárních deníků se odrazil v nárůstu jejich čtenosti, nejčtenějším celostátním deníkem je opět Blesk. Celoplošným rádiím vévodí...
1. 5. 2007

Kdy se vyplatí časopisecké licence?

Licencované tituly přinášejí vydavatelům řadu výhod, na druhou stranu ale mohou vydavatele omezovat. Pro jaké typy titulů se vydavatelé vlastně...
23. 4. 2007

Kdy se vyplatí časopisecké licence?

Licencované tituly přinášejí vydavatelům řadu výhod, na druhou stranu je ale mohou omezovat. Pro jaké typy titulů se vydavatelé vlastně...
19. 3. 2007

Computer Press přestál krizi

Od října je novým generálním ředitelem Computer Pressu. Jeho úkolem je ozdravení, rozvoj a příprava firmy k prodeji. Zvládne Stanislav Konečný...
12. 2. 2007

Budeme rovnocenným soupeřem

Mediacop odhaduje, že zpravodajský server Týden.cz je do budoucna efektivnější než vydávání Nedělního světa. Říká to mediální ředitel Dalibor...
23. 6. 2006

Co stojí za úspěchem časopisů roku?

Vedle tradičních časopisů, které na český trh vstoupily se změnou politického režimu, dokázaly v soutěži uspět také časopisy zcela nové, které...
15. 5. 2006

Médiím vévodí tisk

Obchodní řetězce se vyznačují rozdílným formováním svého mediálního mixu. Obecně lze ale říci, že nejsilnějším médiem je z hlediska...
25. 1. 2006

Deníky zažijí dynamický rok

Vydavatelé denního tisku očekávají letos změny a příchod nových projektů. Podle předpovědí bude letošní rok mezi deníky nezvykle rušný.
2. 2. 2004

Nové časopisy o bydlení

Dva nové časopisy o bydlení a vaření představí na jaře vydavatelství Hachette Filipacchi. Oba se více méně vážou k zavedenému časopisu Marianne.
31. 3. 2003

V Česku vznikne pobočka Mediaedge:cia

V Česku vznikne pobočka Mediaedge:cia Od 1. dubna začne v Česku působit nové uskupení Mediaedge:cia (MECIA), které vzniká fúzí mediálních...
20. 2. 2003

Svoboda slova není ohrožena

Svoboda slova není ohrožena Spor mezi distributory tisku, firmami PNS a Mediaprint&Kapa, je ryze obchodní záležitostí, do které by neměla vláda...
20. 2. 2003

Spor o distribuci tisku přetrvává

Spor o distribuci tisku přetrvává K závěru, že ve sporu mezi největšími distributory tisku v České republice - společnostmi PNS a...
1 2 3
reklama