reklama
reklama
Články autora
8. 2. 2008

Virtuální eldorádo

Modelka se tázavě podívá na fotografa, pak se pootočí trochu doleva. Asistentka trochu poupraví její bílý župan, jeden hmat, a záhyb, který...
16. 4. 2007

I maloobchod má křišťálovou kouli

Při nákupech v supermarketu občas nastanou chvíle, na které zákazníci jen tak nezapomenou: když není k mání jejich oblíbená čokoláda, když je...
16. 4. 2007

I maloobchod má křišťálovou kouli

Při nákupech v supermarketu občas nastanou chvíle, na které zákazníci jen tak nezapomenou: když není k mání jejich oblíbená čokoláda, když je...
22. 3. 2007

Svět módy není pěkný. Móda je válka

Handelsblatt Jeden z nejznámějších německých návrhářů Wolfgang Joop je proslulý především díky značce Joop!, kterou založil, ale pak v roce 2001...
3. 1. 2007

Zvýšení DPH ceny prozatím snížilo

Zvýšení DPH ceny prozatím snížilo Modrooranžový ceník, který zákazníkovi s úsměvem předává mladý prodavač v düsseldorfské prodejně řetězce s...
7. 7. 2006

Německé obchody vítězí i bez Ballacka

Německé obchody vítězí i bez Ballacka Ať už s domácím týmem ve hře či ne, jednoho vítěze mistrovství světa ve fotbale v Německu již má - tamní...
3. 1. 2006

Tajemný Lidl začne po 33 letech mluvit

Tajemný Lidl začne po 33 letech mluvit Německý diskontní řetězec Lidl, který se podobně jako konkurent a vzor Aldi vždy bránil kontaktu s...
12. 10. 2005

Spor o značku brzdí prodej AgfaPhoto

Tradiční výrobce fotomateriálu, německá společnost AgfaPhoto, musí počítat s nejhorším. Poté, co včera nevyšel prodej celé firmy jednomu...
13. 12. 2004

Lidl si nezaslouží pověst, jakou nyní má

Lidl si nezaslouží pověst, jakou nyní má Diskontní řetězec Lidl chce pokračovat ve své razantní expanzi. V rozhovoru s deníkem Handelsblatt...
5. 11. 2004

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka

Nízkonákladový řetězec drogérií v Německu pomalu naráží na hranici svých možností, zdejší trh je již nasycen a tak hledá nové možnosti.
5. 11. 2004

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka

Nízkonákladový řetězec drogérií v Německu pomalu naráží na hranici svých možností, zdejší trh je již nasycen a tak hledá nové možnosti.
5. 11. 2004

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka V jeho rodném městě, německém Ehingenu, Antona Schleckera mnozí považují za tak trochu maloměšťáckého...
20. 7. 2004

Rusko přitahuje koncerny

Metro chce letos počet obchodů zdvojnásobit, Ikea plánuje 22 filiálek.
1 2
reklama