reklama
reklama
Články autora
23. 11. 2009

Změny do života uvádějí lidé

Žádnou změnu nelze považovat za dokončenou a úspěšnou, pokud se nepodaří získat lidi pro nové chování tuto změnu podporující. Je ale třeba...
22. 1. 2008

Na informační frontě klid

Rozvoj informačních technologií stíhá jedna bouře za druhou, ale hladina postojů HR útvarů k těmto technologiím se jen zlehka čeří. Jejich...
4. 12. 2007

Kolotoč peněz podnikového vzdělávání

Navzdory halasným prohlášením podpory rozvoje a vzdělávání, vyjadřované vrcholovým vedením, bývají výdaje na tyto aktivity jedním z prvních...
13. 6. 2007

Ruce vzhůru, peníze nebo způsobilost!

Je to paradox. Finanční výkonnost, zřejmě nejsledovanější a nejpropracovanější stránka podnikání, nebere vůbec v úvahu rozhodující hybnou sílu...
23. 2. 2006

Mračna nad personálními útvary?

Konzervativnímu pojetí personální práce a struktuře personálního útvaru je už v řadě progresivních organizací odzvoněno. Dobrou zprávou je, že...
25. 4. 2005

Kdo chce brát, musí také dávat

Každý člověk okolo sebe rozhazuje sítě, buduje si svůj "network". Cítí to jako nezbytnou potřebu zvláště ve chvílích, kdy potřebuje nalézt...
20. 9. 2004

Program je jako voda z kohoutku

Využívání složitějších aplikací informačních technologií se často firmy brání ne proto, že by neviděly jejich přínos. Problémem je velká...
1 2
reklama