reklama
reklama

Martin Charvát

majitel reklamní agentury HAZE.ag
RSS
Články autora
27. 11. 2018

Český Black Friday je zpackaná akce

V marketingu máte využít každou příležitost. A pokud žádnou zrovna nemáte, máte si ji vytvořit. Čeští markeťáci dostali akci Black Friday...
27. 4. 2016

Aféra Czechia aneb O informační lenostiHN+

HN+ Digitální éra nám sice umožnila k informacím přístup, ale nezměnila naši lenost si informace ověřovat, třídit a analyzovat. Spousta z nás...
15. 1. 2016

Reklama jako dobrá službaHN+

HN+ Reklama je služba pro zákazníky, je to informace, která slouží k lepší orientaci v nabídce, někdy ale slouží i přímo. Reklamní nosič na...
18. 12. 2015

Prezidentův politický marketingHN+

HN+ Ve svobodné demokratické společnosti jsou volby soutěží idejí. Na těchto idejích je pak postavena politika a správa věcí veřejných. V...
30. 11. 2015

Firmy přilákala sledovanost ragby

S nejsledovanější sportovní událostí letošního roku se spojily i české značky. Obličej českého ragbisty se stal jednou z oficiálních tváří...
21. 11. 2015

Firmy přilákala sledovanost ragbyHN+

HN+ S nejsledovanější sportovní událostí letošního roku se spojily i české značky. Obličej českého ragbisty se stal jednou z oficiálních tváří...
18. 11. 2015

Ostrůvky pozitivní deviaceHN+

HN+ Pracujeme teď pro projekt Díky, trenére. Je to občanská aktivita, která se snaží zviditelnit a podpořit trenéry dětí a mládeže. Všichni ti...
17. 9. 2015

Martin Charvát: Když Blanka není tunelHN+

Leader’s voice HN+ Stavební společnost Metrostav ukázala, jak krizová komunikace skutečně nemá vypadat. Špatně je skoro všechno. Načasování i obsah kampaně.
28. 7. 2015

O síle značky a také trochu o ragbyHN+

HN+ Takzvaná značková komunikace, tedy navazování vztahu se spotřebiteli, je běh na dlouhou trať. Ne všichni na něco takového mají odvahu a vnitřní...
23. 3. 2015

Motosalon(y) proběhl(y). Tak kde je Autosalon?HN+

HN+ Jak známo, nejlepší způsob reklamy a prodeje je tzv. one to one, tedy přímé vysvětlování kvalit produktu zájemci či potenciálnímu zájemci. Je to...
21. 5. 2014

Jaký mají smysl žebříčky značekHN+

HN+ Značka je abstraktní pojem. Jak je tedy možné, že může mít cenu miliard dolarů? A má to vůbec nějaký smysl - pro její majitele, pro nás,...
1 2 3 4 5 ... 9
reklama