reklama
reklama

Martin Charvát

majitel reklamní agentury HAZE.ag
RSS
Články autora
27. 11. 2018

Český Black Friday je zpackaná akce

V marketingu máte využít každou příležitost. A pokud žádnou zrovna nemáte, máte si ji vytvořit. Čeští markeťáci dostali akci Black Friday...
27. 4. 2016

Aféra Czechia aneb O informační lenostiHN+

HN+Digitální éra nám sice umožnila k informacím přístup, ale nezměnila naši lenost si informace ověřovat, třídit a analyzovat. Spousta z nás...
15. 1. 2016

Reklama jako dobrá službaHN+

HN+Reklama je služba pro zákazníky, je to informace, která slouží k lepší orientaci v nabídce, někdy ale slouží i přímo. Reklamní nosič na...
18. 12. 2015

Prezidentův politický marketingHN+

HN+Ve svobodné demokratické společnosti jsou volby soutěží idejí. Na těchto idejích je pak postavena politika a správa věcí veřejných. V...
18. 11. 2015

Ostrůvky pozitivní deviaceHN+

HN+Pracujeme teď pro projekt Díky, trenére. Je to občanská aktivita, která se snaží zviditelnit a podpořit trenéry dětí a mládeže. Všichni ti...
17. 9. 2015

Martin Charvát: Když Blanka není tunelHN+

Leader’s voice HN+Stavební společnost Metrostav ukázala, jak krizová komunikace skutečně nemá vypadat. Špatně je skoro všechno. Načasování i obsah kampaně.
28. 7. 2015

O síle značky a také trochu o ragbyHN+

HN+Takzvaná značková komunikace, tedy navazování vztahu se spotřebiteli, je běh na dlouhou trať. Ne všichni na něco takového mají odvahu a vnitřní...
21. 5. 2014

Jaký mají smysl žebříčky značekHN+

HN+Značka je abstraktní pojem. Jak je tedy možné, že může mít cenu miliard dolarů? A má to vůbec nějaký smysl - pro její majitele, pro nás,...
29. 8. 2013

ChlapiHN+

HN+Ragbyová sezona končí v hrobě. Koho neodradil hned první střet a tvrdý trénink, už ragbistou zůstane navždycky.
17. 7. 2013

Evropská versus anglosaská byrokracieHN+

HN+Nedávno jsem se zúčastnil organizace dvou mezinárodních sportovních akcí. Přišel jsem díky tomu do styku s nadnárodní byrokracií dvojího,...
21. 6. 2013

V domě oběšencově se o provaze nemluvíHN+

HN+Tohle krásné české přísloví by si měli opakovat zadavatelé reklamy. Reklama není totiž nic jiného než komunikace. Platí tak pro ni stejné...
1 2 3 4 5 ... 6
reklama