reklama
reklama
Články autora
27. 10. 2011

Na vlně komunitHN+

HN+Proměna spotřebitelského chování a mediálního prostředí se nutně musí promítnout i do principů mediálního plánování. Sociodemografie ztrácí...
26. 7. 2008

Chybovat je lidské, ale...HN+

HN+Známé rčení říká: "Je-li někdo jediný, kdo může něco udělat, tak to udělat musí." Nicméně se zdá, že jediný český (a slovenský) poskytovatel...
11. 5. 2008

Indoor + in-store v roce 2008HN+

HN+Zdaleka ne všichni poskytovatelé indoor a in-store médií si uvědomují, že data o efektivitě médií jsou důležitá. Spíše převládá postoj "ono se...
9. 5. 2006

Kdy má použití tisku v kampani smysl?HN+

HN+Tisk je velmi afinitní médium. Jeho pomocí lze oslovovat cílové skupiny opravdu selektivně. CPT všech druhů periodik je ale vyšší než CPT v...
7. 11. 2004

Trh zadavatelů je zkontrolovatelnýHN+

HN+Český trh by se dal s ohledem na výdaje do reklamy popsat takto: malý rybník, klidná až stojatá voda, samí "kaprlíni", štiku nevidět a těžko...
1
reklama