reklama
reklama
Články autora
7. 9. 2017

Od Guerilly k ZážitkuHN+

HN+O tom, jak nakládat s úspěšnou značkou, se napsaly tuny knih. Udělali jsme pro vás výběr toho nejdůležitějšího, co potřebujete vědět, abyste...
25. 1. 2010

Spolutvorba věčně žhaváHN+

HN+S pojmem spolutvorba jste se v poslední době jistě setkali víc než často. Její charakter, jeví se ovšem stále být jaksi metafyzický. Ví se, že...
28. 11. 2008

Saša zvedne ruku

Je to pradávný český komplex - myslet si, že nás svět sleduje. Ve skutečnosti stačí zajet do světa i docela blízko, třeba do Londýna, a dát se s...
27. 6. 2008

Konec sales promotions v ČecháchHN+

HN+Jedna věc je jistá. Tak jako jsou dnes spotřebitelé přesyceni klasickou mediální reklamou, mají už po krk všech těch úžasných sales promotions,...
24. 4. 2008

Evropou obchází strašidloHN+

HN+Evropou obchází strašidlo - strašidlo neomarketingu. Nechť se třesou všichni rutinéři před revolucí engagementu! Nemáme v ní co ztratit, leda...
14. 4. 2008

Marketing vs realitaHN+

HN+Hned v úvodu se rovnou přiznám, aby bylo v celé věci jasno: již déle jak 17 let jsem zarytým vyznavačem značky Apple Macintosh. Nejen to, Apple...
20. 3. 2006

V první linii: shopper marketingHN+

HN+Každý produkt či značka se dřív nebo později ocitne v první linii. Tedy v regále hypermarketu nebo nezávislého retailu. Každý znalec válečného...
21. 2. 2006

Aktuálně v první linii - shopper marketingHN+

HN+Každý produkt či značka se dřív nebo později ocitne v první linii. Tedy v regále hypermarketu nebo nezávislého retailu. Každý znalec válečného...
16. 3. 2005

Merchandising může být jako jaguárHN+

HN+Merchandising na nejvyšší úrovni je ten, kdy se ze zákazníka stává fanda a ze značky lovemark. U nás se chápe tento marketingový nástroj stále...
1
reklama