reklama
reklama
Články autora
7. 9. 2017

Od Guerilly k ZážitkuHN+

HN+O tom, jak nakládat s úspěšnou značkou, se napsaly tuny knih. Udělali jsme pro vás výběr toho nejdůležitějšího, co potřebujete vědět, abyste...
24. 2. 2014

Pracovní postřehy o magii Blízkého východu

Právě jsem završil první čtvrtrok svého pracovního pobytu v Kuvajtu. Místní mi pokládají vždy jednu a tutéž otázku: "How is Kuwait treating you...
4. 9. 2010

NEJLEPŠÍ z českých blogůHN+

HN+Facebook se se svou novou službou Facebook Places pouští do konkurenčního boje v oblasti tzv. polohových služeb. Nejde o žádný nový a revoluční...
25. 1. 2010

Spolutvorba věčně žhaváHN+

HN+S pojmem spolutvorba jste se v poslední době jistě setkali víc než často. Její charakter, jeví se ovšem stále být jaksi metafyzický. Ví se, že...
28. 11. 2008

Saša zvedne ruku

Je to pradávný český komplex - myslet si, že nás svět sleduje. Ve skutečnosti stačí zajet do světa i docela blízko, třeba do Londýna, a dát se s...
26. 7. 2008

Myslete lokálně!HN+

HN+Často slyším nářky, jak se úroveň na straně zadavatelů snižuje. Jak jsou manažerské posty obsazovány čím dál mladšími a méně kompetentními...
27. 6. 2008

Konec sales promotions v ČecháchHN+

HN+Jedna věc je jistá. Tak jako jsou dnes spotřebitelé přesyceni klasickou mediální reklamou, mají už po krk všech těch úžasných sales promotions,...
19. 4. 2008

Evropou obchází strašidloHN+

HN+Evropou obchází strašidlo - strašidlo neomarketingu. Nechť se třesou všichni rutinéři před revolucí engagementu! Nemáme v ní co ztratit, leda...
24. 4. 2008

Evropou obchází strašidloHN+

HN+Evropou obchází strašidlo - strašidlo neomarketingu. Nechť se třesou všichni rutinéři před revolucí engagementu! Nemáme v ní co ztratit, leda...
14. 4. 2008

Marketing vs realitaHN+

HN+Hned v úvodu se rovnou přiznám, aby bylo v celé věci jasno: již déle jak 17 let jsem zarytým vyznavačem značky Apple Macintosh. Nejen to, Apple...
27. 1. 2008

Engage or die aneb naděje neo-marketinguHN+

HN+Staré škole marketingu odzvonilo a úspěšných příkladů neo-marketingu začíná přibývat, dokonce i u nás. Jak vypadá engagement marketing v praxi?
17. 11. 2007

Jaká kouzla přijdou dál?

Už moc dlouho jsem si přál, aby mě něco na české sales promotion scéně vytrhlo z hluboké skepse, všichni totiž dělají totéž, a není to vždy...
21. 10. 2007

The Future is Now!HN+

HN+Ať se nám to líbí, nebo ne, již dávno stojíme oběma nohama v budoucnosti. A nejen to, právě teď ji tvoříme. Fakt, že to někteří z nás zatím...
20. 3. 2006

V první linii: shopper marketingHN+

HN+Každý produkt či značka se dřív nebo později ocitne v první linii. Tedy v regále hypermarketu nebo nezávislého retailu. Každý znalec válečného...
27. 2. 2006

Každý tam musíHN+

HN+Každý znalec válečného umění potvrdí, že v první linii jde vždy o život. Týká se to i POS a POP.
1 2
reklama