reklama
reklama
Další články autora / Jan Lodl
20. 8. 2011

Kdo pláče naposled, zapláče nakonec nejvícHN+

HN+Svět mobilních telefonů zaplavily žaloby. V běhu jich jsou desítky a snad každý výrobce žaluje každého. Nejviditelnějším se stal naposledy spor...
31. 8. 2008

iPhone: čistý marketingHN+

HN+Nový iPhone 3G je vlastně prvním výraznějším vkročením tohoto přístroje na evropskou půdu, již na první verzi přístroje dokázali stát Američané...
4. 12. 2006

Mohou e-shopy růst do nebe?HN+

HN+Internetové obchody zažívají v posledních měsících nebývalý boom, stále se objevují informace o rostoucích tržbách i objemu zboží prodaného přes...
2. 12. 2006

Mohou e-shopy růst do nebe?HN+

HN+Internetové obchody zažívají v posledních měsících nebývalý boom, stále se objevují informace o rostoucích tržbách i objemu zboží prodaného přes...
24. 8. 2006

Bitva, která nikdy nekončíHN+

HN+Na trhu telekomunikačních služeb je zcela běžná situace, kdy marketingová akce jednoho z operátorů vyvolá protiakci v podobě žaloby jeho...
28. 4. 2005

Komu vlastně patří mobilní zábava?HN+

HN+Mobilní operátoři v minulosti několikrát prokázali, že nereagují na nové možnosti příliš dynamicky, a naopak se snaží do poslední chvíle...
1 2 3 4
reklama