reklama
reklama
Další články autora / Hana Kejhová
22. 3. 2017

Evropa potřebuje digitálně vzdělané lidi

Úspěšnost firem v globálním světě závisí na pokročilých digitálních dovednostech. Mezi strategické priority ředitelů by proto měly patřit...
26. 5. 2017

Kam s ní(m)?

Když dnešní manažeři nastupovali před dvaceti lety do korporací, neměli důvod se zamýšlet, jestli jim taková práce sedí. Dnes existují...
22. 2. 2017

Co je za horizontem? Jaký je moderní lídr?

Ve zrychleném a turbulentním prostředí obstojí pouze firmy, jejichž obchodní model odpovídá potřebám zítřka. Klíčové přitom budou vazby na...
22. 2. 2017

I firmy mají své kmeny

Život ve firmách se podobá chování kmenů. Ty mají svá nepsaná pravidla a náčelníky, kteří komunitu inspirují a také vedou. Tohoto fenoménu si...
25. 1. 2017

Jak vybrat a zaplatit krizového manažera

Podle průzkumu z loňského podzimu, který provedly asociace TMA (Turnaround Management Association) a CAIM (česká organizace sdružující interim...
25. 1. 2017

Adam a Eva v práci

Zkušení průvodci a koučové manažerů Miloš Pícha a Radka Maňáková napsali knihu o fungování mužského a ženského principu v zaměstnání. Tvrdí, že...
25. 1. 2017

Otevírá se supermarket budoucnosti

Společnost Accenture vytvořila ve spolupráci s Coop Italia, největším italským řetězcem supermarketů, supermarket budoucnosti. Vizionářský...
25. 1. 2017

Superprognózy ve světě i v Česku

Nic není jisté a realita je složitá. Přesto lídři čtou prognózy. Kniha Superprognózy shrnuje dvacetiletý výzkum, který si u Philipa E. Tetlocka...
1 2 3 4 5 ... 45
reklama