reklama
reklama
Další články autora / Jan Záluský
14. 4. 2014

EditorialHN+

HN+Při shánění informací do článků člověk občas narazí na podivné reakce. Někdy se experti zeptají, zda za své rady dostanou zaplaceno. Ano,...
14. 4. 2014

50 rad pro podnikateleHN+

HN+Když jsme před časem dělali rozhovor s jednou ostřílenou českou podnikatelkou, svěřila se, že během budování své firmy neměla možnost se poradit...
10. 3. 2014

EditorialHN+

HN+Nedávno si jeden můj známý pořídil novou kuchyni. Firma ale dodala špatné díly a přes opakované urgence se neměla k nápravě. Dotyčný proto...
10. 3. 2014

Zbořte mýty o zákaznické péčiHN+

HN+Mnoho firem přijde o klienty, protože se při komunikaci s nimi řídí ustálenými "pravdami", které už ale v současnosti neplatí. O zkušenosti s...
10. 3. 2014

Výraz "sleva až" do e-mailu nepatříHN+

HN+Levnou a účinnou metodou oslovení zákazníků je newsletter. Jako marketingový nástroj zažívá v poslední době renesanci. Proč? Současné...
10. 3. 2014

Jak oslovit klienty telefonickyHN+

HN+Komunikace se zákazníky po telefonu bývá černou můrou řady podnikatelů. Ta se může změnit až v paniku ve chvíli, kdy mají klientovi po telefonu...
10. 3. 2014

Rejdaři dnes zvyšují ceny ze dne na denHN+

HN+Po světových mořích se právě v tuto chvíli plaví stovky nákladních kontejnerů, jejichž cestu zařídila Zdenička Zítová. Tato drobná starší dáma...
10. 2. 2014

EditorialHN+

HN+Raději dělat, že nic nevidím, než se stát udavačem! Takto přemýšlí řada českých zaměstnanců, kteří ve firmě narazí na nepravosti. Ano, oznámit...
1 ... 7 8 9 10 11 ... 72
reklama