reklama
reklama
Články autora
22. 3. 2011

John Lewis od srpna v ČRHN+

HN+Britský řetězec John Lewis oznámil před několika týdny expanzi do Evropy. Pro evropské spotřebitele chce zprovoznit on-line obchod, v některých...
10. 9. 2010

Natea chce být prémiová

Na redesign obalů ledových čajů Natea, který Poděbradka nedávno dokončila, naváže od září kampaň. Poběží do listopadu, spotřebitele bude...
20. 4. 2010

Výrobci opět investují do ochucených vodHN+

HN+Po pěti letech přichází Hanácká kyselka s redesignem celého portfolia svých produktů. "Změna vyplynula z potřeb koneč-ných spotřebitelů a...
12. 12. 2009

Změna vánoční kampaně podle zákazníkůHN+

HN+Obchodní řetězec Tesco tento rok přizpůsobil vánoční kampaň požadavkům svých zákazníků. Na základě výzkumu agentury NMS tak letošní vánoční...
1 2
reklama