reklama
reklama
Články autora
12. 8. 2011

Evropští spotřebitelé preferují sklo

Výsledky nového celoevropského průzkumu nezávislé agentury InSites ukazují, že obliba skleněných obalů je součástí trendu zdravého a...
12. 8. 2011

Na tahu je zákazník

V červnu se v pražském hotelu Barceló konala SAS CI Marketing Roadshow. Tato odborná konference přilákala desítky marketingových profesionálů....
12. 8. 2011

Kdo tady podvádí?

Poznali byste typického podvodníka dnešního světa? Nejčastěji je jím muž ve věku 36 až 45 let, který pracuje ve finančním oddělení nebo na jiné...
12. 8. 2011

Neúspěch? Prý z přepracovanosti

Podle průzkumu společnosti Sprinx Systems firmy těžko zjišťují skutečné důvody neúspěchu svých prodejních týmů. Obchodníci se nejčastěji...
21. 6. 2011

Značky s globální sílou

Agentura Millward Brown Optimor, člen skupiny WPP, i pro rok 2011 připravila žebříček nejhodnotnějších globálních značek. Výzkum BrandZ Top 100...
21. 6. 2011

Plzeňsko fandí soutěžím

Společnosti, které se chystají uspořádat spotřebitelskou soutěž pro své současné či potenciální klienty, by měly pečlivě zvažovat, na kterou...
27. 5. 2011

První supermarket Spar v Praze

Dne 20. dubna otevřela společnost Spar ČOS nový supermarket Spar v Praze-Jahodnici s prodejní plochou 888 m2. Retailer tak rozšiřuje počet svých...
27. 5. 2011

Baťa podle nového evropského konceptu

Společnost Baťa přichází s novým konceptem prodejny, který byl jako první zaveden v Itálii. Celá komunikace Bati tedy vychází z jednotné...
27. 5. 2011

Billa uvádí Vocílku

Společnost Billa uvedla na trh novou privátní značku v sortimentu masa a masných výrobků. S označením Vocílka je od druhé poloviny dubna v...
27. 5. 2011

Electro World vstupuje na slovenský internet

Obchodní řetězec s elektronikou Electro World pokračuje v expanzi na internetu. Poté, co zjednodušil a zmodernizoval svůj internetový obchod na...
27. 5. 2011

Subway začíná budovat vlastní kavárny

Největší fastfoodový řetězec světa Subway rozšiřuje svůj byznys. V některých svých provozovnách začíná budovat také kavárny pod značkou Subway...
27. 5. 2011

Jihočeská silná čtyřka

Moderní doba, nové technologie a stálé inovace příliš nepřejí tradici. Ale například v Jihočeském kraji existuje řada společností, které si daly...
27. 5. 2011

Přehodnocené představy o růstu

Letošní, již 14. globální průzkum, který každoročně realizuje společnost PricewaterhouseCoopers mezi nejvyššími manažery retailu (Annual Global...
27. 5. 2011

Šetrný hypermarket s přírodním chladivem

V únoru byl v Jaroměři otevřen první ekologicky šetrný hypermarket Tesco s nulovou uhlíkovou stopou v kontinentální Evropě. Kromě jiného je...
27. 5. 2011

Nový úsporný nízkozdvižný vozík

Na letošním veletrhu CeMAT 2011 firma Jungheinrich poprvé odborné veřejnosti prezentovala elektrický nízkozdvižný vozík s ojí typu EJE 112i,...
27. 5. 2011

Inovace obsahové stíhají variace obalové

Blížící se léto přinese zvýšený zájem zejména o hotová jídla, těstoviny, omáčky, dresinky a další výrobky pro sezonu salátů. V posledních letech...
27. 4. 2011

V Ostravě roste nový nákupní park

Ostrava Retail Point je jedním z mála nákupních parků, které se letos postaví v ČR. Celkem pro letošek developeři oznámili plány na výstavbu...
1 2 3 4 5 ... 21
reklama