reklama
reklama
Další články autora / pat
15. 9. 2008

Rama dále se školními svačinami

V tendru na aktivaci značky Rama z portfolia Unileveru obhájila svůj koncept školních svačin z loňského roku agentura Garp*Cz. Rama chce dále...
14. 9. 2008

Holcim branduje cement

Dodavatel stavebních materiálů Holcim launchuje nově brandované balené cementy Variocem a Extracem. Kampaň s claimem "Zapomeňte na šedý průměr"...
14. 9. 2008

Developeři jdou do finančních služeb

Na podporu prodeje svých bytových projektů spouští další developerská společnost bankovní služby. Poté, co Central Group (CG) ohlásil tento...
15. 9. 2008

Smetanito znovu rozdává perly

Bel Sýry CZ zopakují letos soutěž na podporu smetanového sýru Smetanito, ve které spotřebitelé sbírají symboly perel z obalů produktu. Za 17...
15. 9. 2008

Na veletrh Viscom se slevou

Veletrh Viscom, klíčová evropská akce v oblasti signmakingu, proběhne letos od 30. října do 1. listopadu ve Frankfurtu nad Mohanem. Pořadatelé...
15. 9. 2008

Motorky na podzim se slevou

Hlavní motorkářská sezona skončila a prodejci nasazují na podzim slevové akce. Slevu 15 % na vybrané motocykly a záruku prodlouženou o půl roku...
14. 9. 2008

Londýn v Praze o globálním dialogu

Pět marketingových specialistů z Londýna se 15. října 2008 představí českému publiku na druhém ročníku konference a workshopu Londýn v Praze. Na...
14. 9. 2008

Benzín zdarma vyvolal v Londýně chaos

Promotion na počítačovou hru Mercenaries 2: World in Flames (Žoldáci 2: Svět v plamenech) způsobila v ranním Londýně dopravní chaos. Desítky aut...
8. 9. 2008

O2 chce spojovat v ulicích i on-line

Telefónica O2 ve spolupráci s agenturou Ad Base spustila na 1. září celorepublikovou street promotion s claimem "Spolu O2". Přesně s claimem...
8. 9. 2008

Instantní kávy samplují

Na začátku září propukl sampling značek instantní kávy Nescafé od Nestlé a Jacobs Velvet z portfolia Kraft Foods. Zatímco Nescafé zvolilo pro...
7. 9. 2008

Sony s čarovným lesem na IFA

Na mezinárodním veletrhu spotřební elektroniky IFA v Berlíně se s největší expozicí o rozloze 6 tisíc m2 představila společnost Sony. Po celý...
8. 9. 2008

Německý T-Mobile hraje na emoce

Poté, co v červenci ohlásil úspory v marketingu, přichází Deutsche Telekom tento týden s novým spotem na podporu nabídky T-Mobile Flatrate. Spot...
8. 9. 2008

Aldi v Německu u zákazníků vítězí

Nejoblíbenějším diskontem je pro německé spotřebitele Aldi. Vyplývá to ze společné studie agentur KPMG, TNS Infratest a listu Handelsblatt....
31. 8. 2008

Linea Recta s novým CI

Po 17 letech svého působení na českém trhu mění agentura Linea Recta svou tvář. Tuto změnu doprovází nejen nové logo, kde je nově integrován...
1. 9. 2008

Mio platí za nákup navigace

Po letní kampani v TV vstoupí výrobce GPS navigací Mio nově i do rádia. Ve druhé polovině září bude komunikovat jak brand, tak soutěž na podporu...
1. 9. 2008

McDonald's učí děti ekologii

Nové Happy Meal s tematikou ohrožených zvířat, které v Evropě zavádí McDonald's od srpna, doputoval nyní i do české pobočky. Ještě v červenci...
1. 9. 2008

Fúze agentur GfK a TNS se nekoná

Norimberská společnost pro výzkum trhu GfK se po čtyřech měsících stáhla z boje o britskou agenturu TNS, jako důvod uvádí nepřijatelné podmínky...
24. 8. 2008

Starbucks zatím bez médií

Svoji šestou kavárnu Starbucks od vstupu na trh v lednu otevřel výhradní licenční provozovatel AmRest na Staroměstském náměstí. Další rozvoj je...
24. 8. 2008

Zóna přírody pro Lipton Ice Tea

Aktuální roadshow značky Lipton Ice Tea přináší do českých a slovenských měst "kousek přírody" v podobě stanu s trávovým koberce a dalšími...
1 ... 20 21 22 23 24 25
reklama