reklama
reklama
Články autora
5. 6. 2011

Relaxace v orientálním stylu klienty lákáHN+

HN+Sotva si kdo mohl před dvanácti lety představit, že tehdejší volnočasovou bazénovou oblast v německém Bergisch-Gladbachu půjde změnit na úspěšné...
6. 4. 2011

Koncept - la carte v obměnáchHN+

HN+V Hotelu Kleber Post v německém Bad Saulgau to jsou starobylé parkety spolu s moderním nábytkem, v Hotelu Lindner Kranichhöhe to je harmonie...
6. 4. 2011

Být prozákaznický je trendyHN+

HN+Někteří hosté si rezervují pokoj bez snídaně, na kterou pak chodí do kavárny vedle hotelu. Hoteliéři tak stojí před nelehkým úkolem je...
10. 3. 2011

Přivítejte hosta v rozšířené realitěHN+

HN+On-line technologie mají nový trend: rozšířenou realitu, směšující vnímání digitálního a skutečného světa. Velký potenciál v technologické...
10. 3. 2011

Koupelna v záři světelHN+

HN+Hotelová koupelna se stala doslova wellness záležitostí a jako taková si žádá speciální vybavení - třeba osvětlení. To je většinou tvořeno...
12. 12. 2010

Řetězce po krizi chytají druhý dechHN+

HN+Zdá se, že hotelové řetězce zahlédly světlo na konci tunelu. Recept proti snižující se kapacitě vytížení stejně jako proti nízkým hodnotám...
12. 12. 2010

Přišla vám poštaHN+

HN+I v dobách, kdy se největšímu zájmu těší sociální média, a to i v komunikaci s hotelovými hosty, nelze říct, že by hvězda direct marketingu...
13. 12. 2010

Potenciál nových soláriíHN+

HN+Novou generací solárií mohou být nazývány přístroje, jejichž účelem ani tak není opalovat, jako spíše dělat tělu dobře a trochu ho rozmazlovat....
12. 12. 2010

Výhody konference na dálkuHN+

HN+Virtuální porady a konference jsou čím dál tím oblíbenější moderní variantou firemního setkávání, a to nejenom kvůli časovým a finančním úsporám...
4. 12. 2010

Vítejte v novém světě "mokrého" wellnessHN+

HN+Zdálo by se, že trh zabývající se vybavením pro aqua wellness svého stropu dosáhne velmi brzy. Pokud si to sami výrobci připustí, tak nejspíš...
4. 12. 2010

Vyberte si v kosmetice ideálního partneraHN+

HN+Vybrat tu nejvhodnější značku kosmetiky, kterou nabídnete svým klientům pro spa a wellness, není žádná tajná magie. Pokud však zvolíte správně,...
6. 12. 2010

Co se nosí v bazénu?HN+

HN+Většině z nás, když se řekne cvičení ve vodě, se vybaví cvičenci vyššího věku nebo tělesné hmotnosti. Je pravda, že právě těmto skupinám přináší...
20. 10. 2010

Svatba jako hotelový byznys?HN+

HN+Pro jedny je svatba přísně soukromou záležitostí, pro druhé pompézní událostí uspořádanou spíš pro okolí a příbuzenstvo. A jako takovou si ji...
11. 10. 2010

Masážní inspirace z mořského pobřežíHN+

HN+Masáž horkými mořskými mušlemi představuje netradiční způsob, jak dopřát klientům příjemný zážitek ve vašem spa. Masáže si své místo našly v...
11. 10. 2010

Trumfy k úspěchu má sehraný personálHN+

HN+Wellness by mělo být místem, kde lidé zpátky načerpají ztracenou rovnováhu a mají dostatek prostoru k odpočinku. Toho lze ale těžko docílit,...
11. 10. 2010

S dobrodružstvím, nebo v poklidu?HN+

HN+Projekty, které se týkají atraktivního využití volného času mají už vzápětí po svém zveřejnění jedno téměř jisté: připoutají pozor odborníků i...
11. 10. 2010

Čeká čínské zábavní parky zlatý věk?HN+

HN+Zatímco globální hráči na poli zábavních parků na sebe v Číně zatím nechávají tak trochu čekat, vzhledem k rostoucí poptávce roste také počet...
11. 10. 2010

Z výšin na letiště zábavyHN+

HN+Švédský přímořský Göteborg má novou turistickou atrakci: V centru města, v těsné blízkosti opery a s vyhlídkou na přístav se tyčí 60metrové...
10. 9. 2010

Jak vybrat dobré zaměstnance

Každý začátek v novém zaměstnání je těžký, a ten pro studenty odborných škol obzvlášť. Specifika tohoto životního kroku v oboru hotelnictví a...
10. 9. 2010

Jaké jsou ne/výhody outsourcinguHN+

HN+Změna konceptu hotelu nebo jeho částí kromě jiného vyžaduje také úzkou spolupráci s personálem. Část ho totiž může kvůli organizačním změnám...
1 2 3 4 5 ... 29
reklama