reklama
reklama
Články autora
5. 6. 2011

Relaxace v orientálním stylu klienty láká

Sotva si kdo mohl před dvanácti lety představit, že tehdejší volnočasovou bazénovou oblast v německém Bergisch-Gladbachu půjde změnit na úspěšné...
6. 4. 2011

Koncept - la carte v obměnách

V Hotelu Kleber Post v německém Bad Saulgau to jsou starobylé parkety spolu s moderním nábytkem, v Hotelu Lindner Kranichhöhe to je harmonie...
6. 4. 2011

Být prozákaznický je trendy

Někteří hosté si rezervují pokoj bez snídaně, na kterou pak chodí do kavárny vedle hotelu. Hoteliéři tak stojí před nelehkým úkolem je...
10. 3. 2011

Přivítejte hosta v rozšířené realitě

On-line technologie mají nový trend: rozšířenou realitu, směšující vnímání digitálního a skutečného světa. Velký potenciál v technologické...
10. 3. 2011

Koupelna v záři světel

Hotelová koupelna se stala doslova wellness záležitostí a jako taková si žádá speciální vybavení - třeba osvětlení. To je většinou tvořeno...
12. 12. 2010

Řetězce po krizi chytají druhý dech

Zdá se, že hotelové řetězce zahlédly světlo na konci tunelu. Recept proti snižující se kapacitě vytížení stejně jako proti nízkým hodnotám...
12. 12. 2010

Přišla vám pošta

I v dobách, kdy se největšímu zájmu těší sociální média, a to i v komunikaci s hotelovými hosty, nelze říct, že by hvězda direct marketingu...
13. 12. 2010

Potenciál nových solárií

Novou generací solárií mohou být nazývány přístroje, jejichž účelem ani tak není opalovat, jako spíše dělat tělu dobře a trochu ho rozmazlovat....
12. 12. 2010

Výhody konference na dálku

Virtuální porady a konference jsou čím dál tím oblíbenější moderní variantou firemního setkávání, a to nejenom kvůli časovým a finančním úsporám...
4. 12. 2010

Vítejte v novém světě "mokrého" wellness

Zdálo by se, že trh zabývající se vybavením pro aqua wellness svého stropu dosáhne velmi brzy. Pokud si to sami výrobci připustí, tak nejspíš...
4. 12. 2010

Vyberte si v kosmetice ideálního partnera

Vybrat tu nejvhodnější značku kosmetiky, kterou nabídnete svým klientům pro spa a wellness, není žádná tajná magie. Pokud však zvolíte správně,...
6. 12. 2010

Co se nosí v bazénu?

Většině z nás, když se řekne cvičení ve vodě, se vybaví cvičenci vyššího věku nebo tělesné hmotnosti. Je pravda, že právě těmto skupinám přináší...
20. 10. 2010

Svatba jako hotelový byznys?

Pro jedny je svatba přísně soukromou záležitostí, pro druhé pompézní událostí uspořádanou spíš pro okolí a příbuzenstvo. A jako takovou si ji...
11. 10. 2010

Masážní inspirace z mořského pobřeží

Masáž horkými mořskými mušlemi představuje netradiční způsob, jak dopřát klientům příjemný zážitek ve vašem spa. Masáže si své místo našly v...
11. 10. 2010

Trumfy k úspěchu má sehraný personál

Wellness by mělo být místem, kde lidé zpátky načerpají ztracenou rovnováhu a mají dostatek prostoru k odpočinku. Toho lze ale těžko docílit,...
11. 10. 2010

S dobrodružstvím, nebo v poklidu?

Projekty, které se týkají atraktivního využití volného času mají už vzápětí po svém zveřejnění jedno téměř jisté: připoutají pozor odborníků i...
11. 10. 2010

Čeká čínské zábavní parky zlatý věk?

Zatímco globální hráči na poli zábavních parků na sebe v Číně zatím nechávají tak trochu čekat, vzhledem k rostoucí poptávce roste také počet...
11. 10. 2010

Z výšin na letiště zábavy

Švédský přímořský Göteborg má novou turistickou atrakci: V centru města, v těsné blízkosti opery a s vyhlídkou na přístav se tyčí 60metrové...
10. 9. 2010

Jak vybrat dobré zaměstnance

Každý začátek v novém zaměstnání je těžký, a ten pro studenty odborných škol obzvlášť. Specifika tohoto životního kroku v oboru hotelnictví a...
10. 9. 2010

Jaké jsou ne/výhody outsourcingu

Změna konceptu hotelu nebo jeho částí kromě jiného vyžaduje také úzkou spolupráci s personálem. Část ho totiž může kvůli organizačním změnám...
1 2 3 4 5 ... 26
reklama