reklama
reklama
Další články autora / Kom
11. 10. 2006

Nová tvář pro POLOmarket

Polská firma POLOmarket testuje nový prototyp obchodu. "Pokusným králíkem" se stalo město Krotoszynie. Novou tvář (layout) dostalo oddělení se...
11. 10. 2006

Stop Lidlu v Estonsku

Podle původních zpráv začal obchodní řetězec Lidl nakupovat pozemky v Estonsku a pravděpodobně si tak zajišťoval místo pro 28 nových prodejen....
11. 10. 2006

CIES Marketing Forum 2006

CIES Marketing Forum 2006, zaměřené na maloobchodní marketing, se bude konat 16. a 17. listopadu v Madridu. Nabídne detailní pohledy, inspiraci...
18. 9. 2006

Víno v krabici: dárek pod stromeček?

Ve Francii nebo Skandinávii běžná součást stolování, v Německu horká novinka. Naši západní sousedé objevují kouzlo vín v tzv. bag-in-boxech....
18. 9. 2006

Absolut Vodka opět útočí

Od 18. září do 30. prosince "zaútočí" švédský výrobce lihovin Absolut Vodka na sedm německých velkoměst. O kampaň vedenou pod heslem "Absolut...
19. 9. 2006

Nielsen se zajímá také o POS

Výzkumná agentura Nielsen Media Research se začíná zajímat o reklamu na POS. Odpovídající statistika Nielsen At-Retail-Media tak má pomoci lépe...
19. 9. 2006

Chilled food stále na předních příčkách

Ani mimo domácnost, kde slaví svůj největší úspěch, se tzv. convenience produktů nelze na současném moderním trhu jen tak zřeknout. Na to jsou...
19. 9. 2006

Diskonty hýbají klidnými vodami

Diskonty zesilují svůj profil a umisťují se stále blíž klasickým supermarketům. V duchu hesla "Pryč se stejností!" prožívají německé diskonty...
19. 9. 2006

Eko-požitkáři ze zámoří

Ve Spojených státech amerických vzniká nová skupina konzumentů. Říká se jim LOHAS a není to žádný kroužek mrzoutů. Výzkumníci mluví v jejich...
19. 9. 2006

Karla bude národní

První wellness nápoj, založený na pivní bázi známý pod označením Karla z pivovaru Karlsberg, udělal svůj první krok směrem k širšímu uplatnění...
19. 9. 2006

Maloplošné supermarkety a bio hrají prim

V první polovině roku 2006 se vedlo německým supermarketům, jejichž obraty rostly rychleji než ve všech ostatních podnicích tamního maloobchodu....
7. 8. 2006

Chtějí vás okrást

Počet padělků, které se dostanou do spárů České národní banky, se na první pohled příliš nemění. To ovšem neznamená, že jedním z postižených...
7. 8. 2006

Malí opět na scénu

"Blízkozásobitelství", jak by se dal nazvat trend malých obchůdků s nejnutnějšími potravinami, má svou budoucnost. Sice jsou malé, ale nabízejí...
7. 8. 2006

Futuristicky a přitom ekologicky

Rychlejším nákupem a vysokým stupněm convenience se chce pilotní bio obchod Bio To Go v Bonnu odlišovat od ostatních.
7. 8. 2006

Tlak na rozumné ceny

Jen v minulém roce muselo v Rakousku ukončit provoz 274 obchodů s prodejní plochou do 250 m2. S 89 novými supermarkety (s rozlohou od 400 do...
7. 8. 2006

Rewe dává ruce pryč od LTU

Obchodní skupina Rewe se podle některých informací zcela stáhla z přidružené letecké společnosti LTU. Šéf skupiny Achim Egner opakovaně...
7. 8. 2006

Multikulturně i v retailu

Konec stresů způsobených jazykovou bariérou! Obchody řetězce Real nabídnou v budoucnu svým zákazníkům multikulturní pokladny hovořící pěti...
7. 8. 2006

Zákazníku, dolů hleď!

Německý maloobchod začíná objevovat výhody tzv. podlažních vitrín, které se stávají novým reklamním prostorem, lákajícím zákazníka k nákupu....
7. 8. 2006

Privátní značky u žen bodují

Německé příslušnice něžného pohlaví nezapřou ženský smysl pro kombinaci elegance a praktičnosti: u značkových výrobků kladou důraz na jejich...
1 ... 21 22 23 24 25 26
reklama