reklama
reklama
Další články autora / Kom
18. 4. 2006

Wal-Mart hlásí plus

Americký řetězec Wal-Mart Stores zvýšil svůj čistý obrat: během pěti týdnů k 31. březnu stoupnul obrat o 9,4 procenta na 30,619 mld. amerických...
17. 3. 2006

Globalizace se nevyhýbá nikomu

Již tři roky zkoumá společnost IGD vztahy mezi obchodem a průmyslem na globální úrovni. Tendence je jasná: vztahy se upevňují a rozšiřují....
20. 3. 2006

Global Retailing 2006 v Londýně

Příští konference IGD se bude konat 13. června v Londýně. Hlavním tématem bude Světový maloobchod v roce 2006. Do diskuse přispějí např....
20. 3. 2006

Další filiálky pro KiK

Diskont s textilem KiK chce v Německu dál expandovat. V následujících třech letech má na tamním trhu vzniknout tisíc nových poboček. "Ročně by...
20. 3. 2006

Spojenectví vytvoří nákupní gigant

Podle časopisu Financial Times Deutschland představí v nejbližší době skupina Rewe svou alianci nazvanou Coopernic, do které vstoupí s italskou...
20. 3. 2006

Vstříc vegetariánům

Novou produktovou řadou Délicorn cílí švýcarský koncern Coop především na vegetariány. Všechny produkty z této řady, které jsou vyrobeny na bázi...
20. 3. 2006

Ústup v rámci mraženého zboží?

Koncern Unilever se chce z velké části oddělit od svých evropských poboček s mraženými výrobky. K tomuto rozhodnutí se firma rozhodla na základě...
20. 3. 2006

Kam pro maso?

Čerstvé, porcované a balené maso dodávané do samoobsluh zaznamenalo loni v německém maloobchodě opět vzestup. Pozadu však nezůstaly ani...
16. 2. 2006

Nový den ve zdravém stylu

Rozvoj sortimentu zdravých snídaní zaručují především tzv. convenience produkty a výrobky s nízkým obsahem tuků a cukrů. Nadprůměrně se daří...
16. 2. 2006

Další evropská expanze řetězce Plus

Rozšiřování potravinových diskontů Plus napříč Evropou pokračuje. V prosinci otevřel Plus Discount-Supermercados svou 50. pobočku v portugalském...
16. 2. 2006

Není všechno zlato...

Ovocné šťávy obohacené o kombinaci vitamínu A, C a E neodpovídají vždy tomu, co slibují. Až na několik výjimek spíše škodí, než prospívají....
16. 2. 2006

Plus zavádí vlastní "zdravou" značku

Nová řada Viva Vital řetězce Plus mu má pomoci výrazněji se vydělit proti stoupající konkurenci nejenom v oblasti diskontů, ale také klasických...
16. 2. 2006

Tesco bojuje nejen proti cholesterolu

Od ledna je pod privátní značkou britského řetězce Tesco v prodeji nový přípravek na snížení cholesterolu. Výrobci Unilever, Danone a Coca-Cola...
16. 2. 2006

Více Championů v Polsku

Řetězec Carrefour hodlá v následujících pěti letech zdvojnásobit počet svých polských supermarketů Champion/Globi. Současně by rád zvýšil počet...
16. 2. 2006

Šampony: Hlavně péče!

Z iniciativy výrobce vlasové kosmetiky Colgate-Palmolive vzešel průzkum, podle čeho se zákazníci rozhodují pro ten či onen výrobek. Pro 23...
16. 2. 2006

Lidl "léčit" nepotřebuje

Díky ofenzivě Lidlu zaznamenalo loni odvětví volně prodejných léků v Německu nárůst obratu. Aby tento trend pokračoval v maloobchodech i nadále,...
19. 1. 2006

Etnické pokrmy zažívají svůj boom

Asijské jídlo je v současnosti na evropském trhu trendem číslo jedna. Současně Evropané začínají odhalovat i tajemství slunné Afriky. Na špičce...
19. 1. 2006

Němečtí pivaři požadují stejné lahve

Jednotné lahve z čirého skla by měly snížit náklady vynaložené na třídění odpadu a na dopravu. Dosavadní individualizace ve skleněných obalech...
1 ... 22 23 24 25 26
reklama