reklama
reklama
Další články autora / Kom
19. 1. 2006

Deichmann se chystá expandovatHN+

HN+Největší evropský maloobchod s obuví Deichmann se chystá popohnat svůj růst na mezinárodním trhu. V příštím roce vstoupí na trh ve třech nových...
19. 1. 2006

Auchan rozšiřuje svou síť v RuskuHN+

HN+V průběhu příštího roku chce francouzská obchodní společnost Auchan v Rusku otevřít osm nových hypermarketů. Vždy po dvou objektech by se mělo...
19. 1. 2006

Globus míří do MoskvyHN+

HN+Nejdříve posbírat nové zkušenosti a pak vyjít zákazníkům maximálně vstříc. S takovou strategií hodlá Globus vstoupit na ruský trh. "Náš první...
19. 1. 2006

Spolupráce se vyplatíHN+

HN+Velkoobchod Lekkerland dosáhl v Německu uspokojivého obratu. Podíl na tom má také kooperace s novým logistickým partnerem. Mezinárodní...
19. 1. 2006

Lactalis a Frico zahajují spolupráciHN+

HN+Kooperace německých mlékárenských společností Lactalis a Friesland Foods Cheese, které od 1. ledna 2006 spojily své výrobní a produktové...
19. 1. 2006

Dětem jen to nejlepší masíčkoHN+

HN+Do centra zájmu se dostávají produkty určené dětem. Regály v prodejnách potravin dobývají především masné výrobky. Diskuse o nadváze u dětí...
19. 12. 2005

FMCG on-lineHN+

HN+On-line komunikace už v současnosti představuje strategický význam v marketingu FMCG - na pomyslném žebříčku dosahuje pátého místa - a během...
19. 12. 2005

I POS má svoji kulturuHN+

HN+Zákazníkovi na tělo a moderní. Takový by měl být merchandising podle nového spolku Visual Merchandising Initiative (VMI), založeného v Německu....
19. 12. 2005

Plus v zahraničí dohání Aldi a LidlHN+

HN+Diskont Plus z obchodní skupiny Tengelmann se v zahraničí snaží dohnat své silné konkurenty Aldi a Lidl. "Naším cílem je počátkem roku 2010 mít...
19. 12. 2005

Rodinné podnikání vynášíHN+

HN+Německé rodinné podniky rostou znatelně rychleji než koncerny, jejichž akcie se obchodují na burze. To ukazuje pořadí 30 největších rodinných...
22. 11. 2005

Sledujte změny v nakupováníHN+

HN+Časy, kdy obchodníkům k úspěchu stačilo "vézt se na vlně", jsou nadobro pryč. Kdo chce dnes u zákazníků uspět, musí naslouchat trhu a poradit si...
22. 11. 2005

Jak vypadá supermarket budoucnosti?HN+

HN+Co by v supermarketu nemělo chybět, aby byli zákazníci maximálně spokojení? Možné odpovědi nabízí výzkum rakouského maloobchodu.
22. 11. 2005

Bioprodukty čeká vzestupHN+

HN+Biomaso se v Německu pomalu stává masovou záležitostí. Ještě nedávno se nad bioprodukty "ohrnovaly nosy", nyní šlapou ostatním na paty.
22. 11. 2005

Je libo prádlo Tchibo?HN+

HN+Výrobce a distributor kávy a kávových výrobků Tchibo vstoupil na trh s dámským spodním prádlem. V německém Oldenburgu nedávno otevřel první...
23. 11. 2005

Rewe mění strategiiHN+

HN+Rozsáhlou a speciálně nezacílenou expanzi vystřídá u společnosti Rewe výstavba ve východních zemích, které mohou mnohým nabídnout úspěch. Na...
24. 10. 2005

Opravdu dává čárový kód bye, bye?

Studie Centra pro výzkum maloobchodu odhalila plány obchodníků týkající se implementace Radio Frequency Identification Devices (RFID). Systém...
24. 10. 2005

Kriminalita se rozrůstáHN+

HN+Pohled ze zahraničí Krádeže v obchodech, zaměstnanecké podvody, vloupání nebo přepadení - tak nejčasněji vypadá "obchodní kriminalita", před...
24. 10. 2005

Rychle a domaHN+

HN+Podle průzkumu německé agentury Innofact 39 % dotázaných přiznává, že "nemají čas na vaření ". Oproti minulým letům to znamená pokles - v roce...
24. 10. 2005

REWE sází na bioproduktyHN+

HN+Obchodní řetězec Rewe se na německém trhu s bioprodukty vyvíjel lépe než samotné odvětví. Nejčastějším cílem poptávky bylo ovoce a zelenina z...
24. 10. 2005

Trendy v mlékárenstvíHN+

HN+Zdraví, praktické obaly a "light" varianty patří mezi trendy ovládající současný mlékárenský průmysl. To potvrdily víc než tři stovky...
1 ... 22 23 24 25 26
reklama