reklama
reklama
Další články autora / Pavel Kočička
27. 10. 2010

Deset let chytré reklamy

Před deseti lety začal Google vydělávat. Z firmy se téměř přes noc stal stroj na peníze.
27. 10. 2010

Terminátor nepřijde

Česko už je na špičce světového výzkumu rozpoznávání hlasu. A my mu pomůžeme ještě k dalšímu zlepšení, slibuje viceprezidentka IBM.
21. 10. 2010

Vodafone v rukou firem

Mobilní operátor se rozhodl vstoupit do menších měst. Zvolil přitom koncept franšízy.
20. 10. 2010

Roboty hodináře nenahradí

Šéf luxusní hodinářské manufaktury tvrdí, že ani podnik založený na tradici nesmí »usnout na vavřínech«.
14. 10. 2010

Novinky pro pivní národ

Přes 500 druhů speciálů nabízí nový pražský obchod s pivem Pivkupectví. Nabídku přitom ještě rozšíří.
13. 10. 2010

CA nabírá lidi navzdory krizi

Tuzemská pobočka nadnárodní IT firmy CA Technologies (dříve Computer Associates) rozšiřuje své kapacity. Během následujících dvou let přijme...
13. 10. 2010

Kdyby ty dotace nebyly...

Kdyby nebyly dotace, nebyl by ani zemědělský intervenční fond. A kdyby nebyl tento fond, museli bychom si ho vymyslet. Ovšem ve své nynější...
14. 10. 2010

Informatika v osidlech práva

Licence k počítačovému programu není rozhodně nic zábavného. Díky Bohumíru Štědroňovi je daná problematika alespoň srozumitelná.
7. 10. 2010

Vsadili na dobrou pověst

Propagaci firmy, přístup k zakázkám a hlídání dobrého jména. To vše nabízejí doporučující weby.
16. 9. 2010

Raději přemýšlím, než pracuji

Chápeme potřeby každé země ve východní Evropě. To je naše know-how, které nikdo jiný nemá, říká největší český obchodník s mobily.
16. 9. 2010

Zablokované signály

Malé televize dva roky po startu digitálního vysílání marně vyhlížejí černá čísla. A inzerce není dostatek.
1 ... 4 5 6 7 8
reklama