reklama
reklama
Další články autora / Pavel Kočička
23. 2. 2011

Hypermarkety budou on-line

Internetový obchod letos otevře Makro i Tesco. Řetězce si od toho slibují vyšší tržby.
23. 2. 2011

Intel navzdory Nokii a Microsoftu

Společnost Intel bude pokračovat ve vývoji operačního systému pro mobily MeeGo, a to přesto, že jeho dosavadní partner Nokia od projektu...
16. 2. 2011

Google bude dál zadarmo

Chceme nabízet kvalitní produkty placené reklamou, říká produktový manažer Googlu.
16. 2. 2011

Blízký východ je velká šance

Navzdory napětí v Egyptě je majitel sítě Rocco Forte přesvědčen, že v muslimském světě čeká velký byznys.
16. 2. 2011

Doma jako ve špičkové restauraci

Novinky ve vaření umožní připravit jídla, která ještě nedávno zvládali jen ti nejlepší profesionálové.
29. 1. 2011

Na Česko nedám dopustit

ROZHOVOR: Nekonkurujeme pouze cenou, říká šéf evropské pobočky největšího výrobce televizí v Číně firmy Changhong.
20. 1. 2011

Jsem Advee, umělý Čech

Brněnská firma chce prorazit s prototypem umělého člověka. Zatím bude sloužit marketingu.
20. 1. 2011

Telefon jako šperk

Vertu přišel s prvním luxusním manažerským telefonem. Obohatil tak chudý trh mobilních ozdob.
12. 1. 2011

Kdo chce obrat stát

Společnost Washington Investment Company hrozí Česku mezinárodní arbitráží. Komu firma skutečně patří?
23. 12. 2010

Jedovatá kniha pro byrokraty

Růst podniku může vést k jeho záhubě. Proč tedy nezaložit firmu, která si vystačí s omezenou skupinou zákazníků?
23. 12. 2010

Služby musejí dávat smysl

Podle nejvýše postaveného muže evropské Citi se finanční sektor změnil. Heslem je odpovědnost.
1 2 3 4 5 6 7 8
reklama