reklama
reklama

Jiří Hořčica

zástupce šéfredaktora MAM
Články autora
10. 9. 2018

Nový šéf, staré problémyHN+

HN+Nový CEO holdingu WPP Mark Read musí nahradit jeho zakladatele Martina Sorrella. A taky uřídit firmu, která je příliš velká.
3. 9. 2018

Baťa, génius reklamyHN+

HN+Před deseti lety zemřel Tomáš Baťa, baťovský odkaz ale žije dál.
13. 8. 2018

Suplementy pomáhají deníkůmHN+

HN+Lifestyleové suplementy Proč ne?! a Esprit jsou považovány za "success story". Jejich monitorované objemy inzerce ale neoslní.
3. 8. 2018

Ať všichni chtějí do ČeskaHN+

HN+Pro turisty je třeba vymýšlet nová lákadla. Táhnou zážitky, připomínání historie a faktor překvapení.
16. 7. 2018

Nekritizujte. VylepšujteHN+

HN+David Suda si u klientů cení odvahu, zkušenosti a snahu dosáhnout společně co nejlepšího výsledku.
2. 7. 2018

Cannes Lions 2018: Sbohem, reklamo?HN+

HN+Letošní ročník Cannes Lions přinesl to nejlepší zejména v kategoriích, které s tradiční reklamou nemají mnoho společného.
2. 7. 2018

Kreativita je jako kouzelný klíčHN+

HN+Pokud značka společnosti smyslupně přispěje, následuje konverze, která je dobrá pro její obchodní cíle, říká kreativní šéf Facebooku.
25. 6. 2018

Reklama už zase dělá svět lepšímHN+

HN+Festival komerční komunikace Cannes Lions letos zcela ovládly kampaně, které se snaží konat dobro, nebo alespoň přinášet praktická řešení...
1 2 3 4 5 ... 47
reklama